Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Bønnepasta-spørsmål

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-15, 18:31   #1
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Bønnepasta-spørsmål

På helsekostbutikken fant jeg i dag bønnepasta. Denne var utrolig god. det jeg lurer på om noen kan fortelle meg er: Når det står bak på pakken at den inneholder 16 gram karbo pr 100 gram, er det tørrvaren de snakker om eller det ferdigkokte produktet?

Håper noen kan hjelpe meg med svar.

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 18:38   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Bønnepasta spørsmål

Tørr me mindre det er spesifisert at den e rkokt

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 25-02-15, 19:27   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Bønnepasta spørsmål

Næringsinnhold pr. tørrvare

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 08:20   #4
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Bønnepasta spørsmål

wow. Jeg kokte meg 50 gram av denne pastaen i går (8 kh) og det ble sinnsykt mye mat. Klarte bare halvparten (4kh) Dette er jo virkelig et fantastisk tilskudd til mitt kosthold. Bønnepastaen smakte godt, og hadde tilnærmet lik konsistens som pasta

Anbefales på det varmeste

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 08:21   #5
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Bønnepasta spørsmål

Tusen takk for svar på spørsmålent *skulle tro manerene mine sov enda, det er for tidlig på morgenen*

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 13:42   #6
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Bønnepasta spørsmål

Dette hørtes spennende ut. Må prøve.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 14:03   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bønnepasta spørsmål

Hva slags bønnepasta kjøpte du? Jeg kjøpte den hvite. Den har 20 karber, men hver porsjon er på ca 33 gram. Den svarte sa de smakte stygt mens den hvite smaker nesten som vanlig pasta. Skal prøve i morgen jeg.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:43   #8
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Bønnepasta spørsmål

Jeg prøvde den grønne den syntes jeg smakte veldig godt. Med saus så smakte det som vanlig pasta.
Jeg har kjøpt meg en av hver, for det var sånn smake tilbud. kjøp en av hver og betal for to. Veldig spent på hvordan de andre maker

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:05   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bønnepasta spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Lilibird, her.

Jeg prøvde den grønne den syntes jeg smakte veldig godt. Med saus så smakte det som vanlig pasta.
Jeg har kjøpt meg en av hver, for det var sånn smake tilbud. kjøp en av hver og betal for to. Veldig spent på hvordan de andre maker

Den grønne? Hmm de sa det var bare to sorter; den hvite og den svarte.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:05   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bønnepasta spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Den grønne? Hmm de sa det var bare to sorter; den hvite og den svarte.

Kan du legge ut bilde så kan jeg be dem bestille?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 11:55   #11
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Bønnepasta spørsmål

Fikk ikke til å laste oppbilde, men legger ved en link, så du kan se på produktet
http://www.sunnesaker.com/products/p...erla-eco-200-g

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et par spørsmål tigerjenta Generell diskusjon 2 19-11-11 20:44
Spørsmål Kristian Generell ernæringsdebatt 14 26-08-11 10:40
Ett par spørsmål.. KW87 Ketolysekuren 2 07-04-08 22:11
Et spørsmål Liiiz Ketolysekuren 3 25-06-07 16:07
Spørsmål roseblood Lavkarbo generelt 3 25-05-06 15:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no