Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Gikk ned mange kg på ketolyse for 2 år men nå ...

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-01-10, 18:28   #1
Frostpinn1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 8
Frostpinn1 er på en erverdig vei

Gikk ned mange kg på ketolyse for 2 år men nå ...

kunne jeg tenkt meg å følge en lavkarbo kost. Har holdt vekten noenlunde stabil men kunne godt tenkt meg og gått ned 5 kg til men er ikke overvektig i dag så tror ikke ketolyse vil hjelpe på meg Jeg spiser nå sunnt og inntar kanskje 100 karb pr dag gjennom havregrøt, fisk,kjøtt,grønnsaker og knekkebrød/brød med lite karb. Hvor mange karb inntar en gjennomsnittlig normann hver dag? Er 100 karb lavkarbo? Eller bør jeg spise enda mindre?

Frostpinn1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:22   #2
Vigdinil
Medlem
 
Vigdinil sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Innlegg: 179
Vigdinil er ny på veien

Sv: Gikk ned mange kg på ketolyse for 2 år men nå ...

Hei! Jeg kan anbefale 3stepdietten, se tråd under "andre dietter" eller gå inn på www.3step-diett.org! Jeg har prøvd mange dietter, men denne klarte jeg endelig å bevare vekttapet og fått en metode til å kunne sørge for å ikke gå opp i vekt igjen

Vigdinil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:26   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Gikk ned mange kg på ketolyse for 2 år men nå ...

Opprinnelig lagt inn av Frostpinn1, her.

kunne jeg tenkt meg å følge en lavkarbo kost. Har holdt vekten noenlunde stabil men kunne godt tenkt meg og gått ned 5 kg til men er ikke overvektig i dag så tror ikke ketolyse vil hjelpe på meg Jeg spiser nå sunnt og inntar kanskje 100 karb pr dag gjennom havregrøt, fisk,kjøtt,grønnsaker og knekkebrød/brød med lite karb. Hvor mange karb inntar en gjennomsnittlig normann hver dag? Er 100 karb lavkarbo? Eller bør jeg spise enda mindre?

Lavkarbo er vel opp til 150 g karbo om dagen.
Mange/noen er i ketose selv om de spiser rundt en 50 g karber om dagen.

En vanlig nordmann spiser nok en 300 g karber om dagen vil jeg tro.
Det er jo så ufattelig mye matvarer som inneholder "skjult" sukker.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 19:16   #4
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gikk ned mange kg på ketolyse for 2 år men nå ...

Jeg ville redusert antall karbohydrater om jeg var deg. Unngått kornvarer. Spist grønnsaker, kjøtt, fisk, ost og littegrann fett i form av olje eller cocosa bare. Man går ned sine siste kg på det. Men jeg vet ikke om du orker å leve så strengt i lengden. Om det blir for strengt kan du bytte ut litt grønnsaker med bringebær, rabarbra eller jordbær f.eks. Og egg er jo ok om du liker det. Nøtter ville jeg vært forsiktig med og så ville jeg telt kalorier.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gikk på ketolyse, er nå gravid. Hva gjør jeg videre? ~Buble~ Mer enn 30 kg overvekt 16 11-06-09 16:30
Hvor mye gikk dere ned første uken på Ketolyse? ~Buble~ Ketolysekuren 35 22-01-09 20:47
Hvor mye gikk dere ned andre uka på ketolyse? -7kgtakk Ketolysekuren 6 22-09-08 10:53
Første dag på Ketolyse!!Kor mange karbiser pr dag for damer? Happy H Ketolysekuren 3 01-04-08 12:03
Skal begynne på ketolyse! Har gått på Atkins før, men gikk ikke ned et gram! **Angelica** Ketolysekuren 25 11-02-07 18:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no