Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ah ... Det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-07-09, 12:25   #1
Hillelille
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 239
Hillelille er ny på veien

Ah ... Det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold

Etter halvannen uke på ville veier med høyere karbokosthold enn man er vant til, er det rett og slett DEILIG å være tilbake på lavkarbo!

Ikke det at jeg har skeiet helt ut, men det har blitt en og annen brødskive, potet til middag ett par dager osv. Jeg hadde ikke planer om å være helt på kjøret fra onsdag av, men det var så vanskelig å komme inn i rutinen etter utskeielsen :P. Kroppen higet liksom etter meeeer, meeer. USJ!

Jeg regner med det er slik junkier har det når de skal avruses, bare i mye større grad enn meg da!

Hillelille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 12:30   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ahhhh...det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold

Det er alltid deilig å komme tilbake igjen i gjenge. Men omstillingen kan være hard i blandt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-07-09, 12:36   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ah ... Det er godt å være tilbake på lavkarbo-kosthold

Huff, ja. Etter mye øl, sjokolade og potetgull i ferien merket jeg at det var tøft og vende tilbake til normalt, fettrikt kosthold igjen. Kroppen SKRIKER etter høykarbomat etter en sånn uke. Også så slapp og daff jeg var etter ferien! Godt å være tilbake i normalt gjenge igjen.

Vi er jo junkier, da... på en måte.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fleskepølse - for godt til å være sant? Veggpryd Spørsmål om matvarer og oppskrifter 26 07-09-09 23:04
For godt til å være sant!? snutanuta Ketolysekuren 7 06-03-09 09:28
For godt til å være sant? (Fribol drops) Ada Ketolysekuren 5 16-01-09 19:00
Er jeg i gang? For godt til å være riktig? rok Ketolysekuren 5 08-01-09 09:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no