Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Spisdegslank.no

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-11, 22:03   #1
Milla123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 14
Milla123 er på en erverdig vei

Spisdegslank.no

Er det noen som har erfaringer fra denne siden?

Jeg har nettopp bestilt meg en 14dagersmeny for å få i gang ting, og håper selvsagt på det beste! Har i en måneds tid forsøkt meg selv, og det går bra de dagene jeg har faste rutiner og vet hva jeg skal spise når men så fort helgen kommer sniker syndige tanker seg på og jeg faller i fellen for både det ene og det andre. Veier per dags dato 104 kg og er 160 høy - hvilket betyr at jeg må ned 30 + for å treffe trivselsvekten. Har forøvrig også fått diagnosen PCOS.

Ser derfor på en slik meny som en god start, tenkte å gjøre det i 2 - 3 måneder for så å gå over til å lage selv. Det er jo en helt fantastisk kokebok å scrolle rundt på dette forumet i seg selv!!
Noen som har erfaring med spisdegslank.no som dere har lyst å dele?

Ha en deilig søndagskveld

Milla123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 23:09   #2
tittei84
Juniormedlem
 
tittei84 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 20
tittei84 er på en erverdig vei

Sv: Spisdegslank.no

Heisann. Jeg har også bestilt en 14 dagers meny derfra og er ferdig med første uka i morgen, gikk iallefall ned litt vann rimelig fort. Var i festlig lag igår, men spiste kun lavkarbo så spent på å se hvor mye det ødelegger å drikke litt. Jeg synes maten er veldig god og det er enkelt men bør nok ikke være kresen, kan minne litt om flymat noen ganger. Brødene er veldig gode, men husk tynne skiver og ikke emballasje på brødet. Det står mye om håndtering av maten på spisdegslank.no skal også ned over 30 kg forresten og synes dette er en veldig grei tilvenning ønsker deg masse lykke til

__________________
tittei84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 11:21   #3
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Spisdegslank.no

Hei! Jeg har gått på ren spisdegslank-diett tidligere, og jeg kjøper fortsatt en del produkter derifra som jeg bruker i mitt LCHF-kosthold. Jeg likte dietten godt, men det er litt lite mat, så jeg ble for sulten. Et kosthold med mer kcalorier fra fett passer meg bedre, jeg slipper være sulten og går enda mer ned i vekt Men har en del erfaring og bruker en del av det enda (mest til kos: pizzaen og vaflene/brownies/syltetøy) Ellers syns jeg det er litt mye søtningsstoffer etc. i middagene og like lett å lage selv (og mye bedre). Men som en måte å komme over på nytt kosthold og for å slippe å måle/regne så mye selv etc. er det kjempeflott syns jeg. Men jeg ville supplert med litt fett, an halv avokado til laksen f.eks.

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 19:23   #4
Milla123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 14
Milla123 er på en erverdig vei

Sv: Spisdegslank.no

Har nettopp spist min første middag og er forøvrig KJEMPE fornøyd!
Det smakte godt og var akkurat passe porsjon, så jeg ser med lyst syn på resten av tiden nå Takk for tilbakemeldingen folkens, og lykke til!!

__________________
Kamilla
Milla123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 19:37   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spisdegslank.no

Har bare godt og si om spisdegslank - det er ganske gode måltid til å være ferdigproduserte og frosne! Spiste maten deres i tilsammen 6 uker

Jeg bruker også nå en del enkeltprodukter til vanlig - og kan godt tenke meg en ny runde med spisdegslank etterhvert

Lykke til!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Emneord
pcos


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Til salgs fra spisdegslank.no UCAT Andre dietter 3 01-04-13 22:51
Spisdegslank.no siri0109 Andre dietter 4 21-07-10 22:37
Mat fra spisdegslank.no? Ladybug Andre dietter 5 05-09-09 23:54
Spisdegslank klara ku Lavkarbo generelt 4 03-01-09 02:21
spisdegslank.no Katrine Oppskrifter 2 12-05-06 15:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no