Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-10-11, 11:25   #1
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei
Question

Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Hei folkens!

For tiden tar jeg følgende dagsdose av vitaminer og mineraler:


1 400 mg Magnesium Cap fra TwinLab
1 750 mg Bio C Vitamin fra Pharma Nord
1 Bio D3 Vitamin fra Pharma Nord
1 20mg Zink
1 100 MCG Vitamin K
1 125 Ug Krom

I tillegg tar jeg 2 spiseskjeer Selolje fra Vitality Line

Foreløpig er alt dette separate produkter og det sier seg selv at det blir ganske kostbart lagt sammen.

Finnes det et godt multivitamin-tilskudd man kan ta som erstatter en del av det ovennevnte? En som dere kan anbefale?

Slik at jeg kan unngå å kjøpe separate produkter for hvert tilskudd

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 11:29   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Du kan feks sjekke ut ketolysetablettene, de har gjerne flere ting i samme tablett, og er tilpasset et ketogent kosthold. Aner ikke om det blir billigere da, men det finner du vel ut

Meny selger de bla , ellers finner du vel info om de på ketolyse.no tror jeg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 11:49   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Finn en på bigvits.co.uk, så får du noen skikkelige doser. Doser som skal holde deg frisk, ikke bare doser som må til for at du skal overleve, slik de Norske er.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 12:41   #4
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Finn en på bigvits.co.uk, så får du noen skikkelige doser. Doser som skal holde deg frisk, ikke bare doser som må til for at du skal overleve, slik de Norske er.

Holde meg frisk er nøyaktig det jeg er ute etter

Skal se om jeg finner en bra en der, takk!

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 13:15   #5
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

iherb er jo også "uforskammet" rimelig i forhold til det man får i Norge...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 13:47   #6
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

iherb er jo også "uforskammet" rimelig i forhold til det man får i Norge...

NEI!!!

eller jo.. de er billigere men det er ikke lov å handle kosttilskudd derfra (med noen få unntak som eks calcium citrate..)

Jeg bruker denne: http://www.biocare.co.uk/default.asp...emGroupGuid=21

kjøper på ebay.co.uk

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 14:05   #7
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Ja, hvis du skal kjøpe noe fra iHerb, er det ganske mye du må sette deg inn i. Hovedregelen er at hvis det er høyere dose på iHerbproduktet enn det du kan handle fritt på helsekosten /apotek uten resept, så er det ikke lov til å ta det inn i landet. Derimot kan du handle mye større doser enn tillatt solgt på helsekost/apotek fra land innenfor EU/EØS. Men man skal selvfølgelig stille seg kritisk til produsentene, og også vite hva man gjør (så man f.eks. ikke overdoserer)

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 21:09   #8
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Jeg skrev til bigvits.co.uk og ba om anbefaling på et godt multivitamin-produkt.

Fikk et kjempeflott og utfyllende svar fra dem - på en lørdag. Slett ikke verst

De anbefalte en av disse to:
Solaray, Vitamins Multi, Spectro 3 a day, Multi-Vita-Min, 180 Fast Acting Tablets
link.....
http://www.bigvits.co.uk/product.asp...d=92&tid=&bid=

og

New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=644&bid=55

Den siste er litt dyrere, men på tilbud akkurat nå.

Jeg er litt usikker på den første da det er jern i den...hvis jeg tar 3 for dagen får jeg i meg 54 mg jern hver dag - det høres litt mye ut!

Hva synes dere?

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 21:14   #9
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Jeg må vel forøvrig betale toll hvis jeg bestiller fra bigvits.co.uk? Eller unngår jeg det hvis jeg bestiller for under 200 kr?

Er disse produktene forresten lov å importere da de har høyere dose enn man kan få kjøpt reseptfritt i Norge?


Sist redigert av Stian Danielsen : 29-10-11 kl 21:54.
Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 23:15   #10
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Jeg ville unngått å ta jerntilskudd dersom du ikke har påvist mangel eller lege eller annet helsepersonell anbefaler det.
Du trenger ikke å betale gebyrer/ekstrautgifter hvis du bestiller for under 200kr (dette er ikke inkludert frakt), men vær obs på at den grensen gjelder når pakken ankommer landet, og da kan kursen ha endret seg. Det kan derfor være lurt å ha litt margin. Du finner tollens omregningskurser her, og disse gjelder for ca en uke av gangen.
Ellers er det, som jeg skriver litt lenger oppe her, lov til å importere høyere doser enn det som er tillatt solgt reseptfritt i Norge fra land innenfor EU/EØS

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 00:29   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

på shopping4net.com får man kjøpe høyere doser, fordi de sendes fra sverige. Omnimin og spektro er ok,ja. Siste kan fåes med eller ute jern.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 00:31   #12
Katta66
Medlem
 
Katta66 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Vestfold
Innlegg: 141
Katta66 er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Jeg tar ikke noe tilskudd bortsett fra Omega 3. Er det virkelig nødvendig når diett.no viser at man får i seg den daglige dose av vitaminer og mineraler?

Katta66 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen spesiell Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 00:44   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Jeg tar ikke noe tilskudd bortsett fra Omega 3. Er det virkelig nødvendig når diett.no viser at man får i seg den daglige dose av vitaminer og mineraler?

Jeg ville ikke stolt på at diett.no klarer og si noe om hva som er nødvendig inntak for akkurat din kropp Det er jo uansett greit etter å ha endret kostholdet radikalt og få en blodstatus

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 04:24   #14
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av lifejack, her.

Jeg ville unngått å ta jerntilskudd dersom du ikke har påvist mangel eller lege eller annet helsepersonell anbefaler det.
Du trenger ikke å betale gebyrer/ekstrautgifter hvis du bestiller for under 200kr (dette er ikke inkludert frakt), men vær obs på at den grensen gjelder når pakken ankommer landet, og da kan kursen ha endret seg. Det kan derfor være lurt å ha litt margin. Du finner tollens omregningskurser her, og disse gjelder for ca en uke av gangen.
Ellers er det, som jeg skriver litt lenger oppe her, lov til å importere høyere doser enn det som er tillatt solgt reseptfritt i Norge fra land innenfor EU/EØS

Takk for info!

Jeg fikk følgende svar fra bigvits angående skatt/toll:

"Dont worry about import taxes. WE import everything into the UK legally and pay all taxes. Shipping products among member states does not attract any further tax."

Hvis det virkelig fortolles på over 200kr så blir det problem i forhold til den dyrere typen. Den koster normalt ca. 500 kr per boks, så den blir det vel verre med da - hvis ikke bigvits har rett i at det ikke fortolles.

New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=644&bid=55

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 08:05   #15
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Stian Danielsen, her.

Takk for info!

Jeg fikk følgende svar fra bigvits angående skatt/toll:

"Dont worry about import taxes. WE import everything into the UK legally and pay all taxes. Shipping products among member states does not attract any further tax."

Hvis det virkelig fortolles på over 200kr så blir det problem i forhold til den dyrere typen. Den koster normalt ca. 500 kr per boks, så den blir det vel verre med da - hvis ikke bigvits har rett i at det ikke fortolles.

New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=644&bid=55

Da ville jeg stolt på de og kjøpt for over 200 norske kr. Det er det samme med shopping4net.com. Jeg fik samme svar der og har kjøpt for over 200kr og ikke fått toll, nettop fordi det sendes tl meg først fra Europa. Supert at du sier ifra!!!

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 08:23   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Katta66, her.

Jeg tar ikke noe tilskudd bortsett fra Omega 3. Er det virkelig nødvendig når diett.no viser at man får i seg den daglige dose av vitaminer og mineraler?

De norske anbefalinger er minimale. De fleste får i seg for lite, særlig sink og magnesium, de er viktige å ta tilskudd av, mener jeg. Jeg tar krom, selen, c, a, alle b, d, og e vit også. Kalsium får jeg nok av gjennom ost.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 09:05   #17
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Da ville jeg stolt på de og kjøpt for over 200 norske kr. Det er det samme med shopping4net.com. Jeg fik samme svar der og har kjøpt for over 200kr og ikke fått toll, nettop fordi det sendes tl meg først fra Europa. Supert at du sier ifra!!!

Okay, jeg kjører på og bestiller den dyre typen - på tilbud er prisen akseptabel

Multivitamin spesialtilpasset menn i alder 40+? Høres helt perfekt ut - jeg er 39 selv.

Takk for all hjelp folkens!

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 09:56   #18
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Stian Danielsen, her.

Takk for info!

Jeg fikk følgende svar fra bigvits angående skatt/toll:

"Dont worry about import taxes. WE import everything into the UK legally and pay all taxes. Shipping products among member states does not attract any further tax."

Hvis det virkelig fortolles på over 200kr så blir det problem i forhold til den dyrere typen. Den koster normalt ca. 500 kr per boks, så den blir det vel verre med da - hvis ikke bigvits har rett i at det ikke fortolles.

New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets
http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=644&bid=55

Om du bor i nærheten av svenskegrensa og ett av de større svenske postkontorene kan du sjekke om de godtar Poste Restante-post. Jeg bor i Harrybyen og bestiller til Strømstad postkontor. Bigvits sender alltid sendingsbekreftelse, og om det er større bestillinger også sporing. Vanligvis tar det ca 1-1,5 uke fra sending til det kommer til Strømstad. Der har Poste Restante-post en liggetid på 14 dager (mulig den kan forlenges om man ringer) før det returneres.
Når du så kjører over grensa med dette er det 1 år, til eget forbruk + 3000-kronersregelen som gjelder(3k for under 24 timer ute av landet, 6k for over...). Så kan man jo stikke innom en av helsekostene på nordby og fylle opp med annet stæsj også + kjøttkvoten i flesk og kylling...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 12:09   #19
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

ja, ja. da har jeg tabbet meg ut på iherb med d-vitamin i udos-pakken.. Vet dere hva som skjer da?
stor sjangs for at det går gjennom? mister jeg alt og får bot hvis de finner det?

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 12:41   #20
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Elinf, her.

ja, ja. da har jeg tabbet meg ut på iherb med d-vitamin i udos-pakken.. Vet dere hva som skjer da?
stor sjangs for at det går gjennom? mister jeg alt og får bot hvis de finner det?

Sannsynligvis sendes den i retur. Men det er ikke sikkert.. Det kommer an på om den stoppes og sjekkes. Handlet du for under 200nok totalt?

Hvordan Iherb håndtere det når den kommer itlbake vet jeg ikke.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 15:38   #21
Stian Danielsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 23
Stian Danielsen er på en erverdig vei

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Nå fikk jeg melding fra bigvits om at bestillinger på over 200kr sannsynlgvis ville bli sendt tilbake eller måtte fortolles siden jeg bor i Norge. De delte derfor min bestilling på to pakker New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets inn i to ulike forsendelser og ga meg tilogmed en prisrabatt på hver slik at de falt under 200kr grensen.

Utrolig bra service på den nettbutikken! Rabatt, oppdelt forsending og 4 eposter fra dem - og det i løpet av helgen! Klager ikke på slikt

Man må altså forsøke å holde seg under 200kr grensen...det betyr at jeg ikke kan kjøpe det produktet så snart det går tilbake til fullpris

Stian Danielsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 15:44   #22
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

er de greie skriver de en lavere pris på pakken

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 16:04   #23
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Lærerik tråd!

Jeg kjøper først og fremst vitaminer fra helsekost som er fremstilt av naturlige råvarer. Tror det er tryggere i forhold til større doser enn anbefalt. Gjelder også fermentert torskeleverolje som jeg tar - fermenteringsprosessen skal i følge produsenten bevare et høyt innhold av vitaminer som ellers ofte blir ødelagt i andre fiskeolje/leverprodukter hvor man tilsetter kunstige vitaminer i ettertid. Tror merket er Blue Ice. Altfor dyrt, men er veldig veldig drøyt i bruk. http://livesuperfoods.com/blue-ice-r...liver-oil.html

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 16:09   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Bra tips, Chamomilla. Når man skal ta noe så sært som leverolje er det fint å få tak i kvalitet. Ikke så dyrt egentlig, man slipper jo ekstra tilskudd av d og a vitamin.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 16:11   #25
Robin
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 2
Robin er på en erverdig vei
Smile

Sv: Kan dere anbefale en god multivitamin-tablett?

Opprinnelig lagt inn av Stian Danielsen, her.

Nå fikk jeg melding fra bigvits om at bestillinger på over 200kr sannsynlgvis ville bli sendt tilbake eller måtte fortolles siden jeg bor i Norge. De delte derfor min bestilling på to pakker New Chapter, Vitamins Multi, Organics, 40+ Every Man II, 117 Tablets inn i to ulike forsendelser og ga meg tilogmed en prisrabatt på hver slik at de falt under 200kr grensen.

Utrolig bra service på den nettbutikken! Rabatt, oppdelt forsending og 4 eposter fra dem - og det i løpet av helgen! Klager ikke på slikt

Man må altså forsøke å holde seg under 200kr grensen...det betyr at jeg ikke kan kjøpe det produktet så snart det går tilbake til fullpris

Jeg bestilte også 2 bokser av dette produktet tidligere i dag. Fikk samme tilbakemelding fra dei som du fikk. Oppdelt forsendelse og rabatt for å komme under 200 kr grensen. Absolutt topp service

Robin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mange mg magnesium og annet inneholder hver tablett fra ketolysekuren? Hildemor på slanking Ketolysekuren 3 04-02-11 16:51
Spektro multivitamin? opelmay Kosttilskudd 2 08-03-10 09:30
Kva vil dere anbefale er best ved de siste standhaftige kiloa? nattinatt Lavkarbo generelt 7 25-08-09 17:43
Multivitamin og ketolyse anesthetic Kosttilskudd 1 31-05-07 14:10
Multivitamin Kristian Kosttilskudd 1 15-07-04 13:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no