Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-12, 02:01   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Jeg drikker ikke saft og juice, så hva slags mat kan jeg ha det i?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 08:51   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Bland det med vann og svelg ned... Mora mi har tatt askorbinsyre på denne måten i årevis. Surt, men du blir vandt til det. Ser ikke vitsen i å drive å blande ut i alt mulig rart. Synes du det blir for surt, kan noen dråper natreen hjelpe..

Jeg bruker 1g c vitamin brusetabletter fra sverige. Sure, men etter 15 år synes jeg det er forfriskende

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 09:03   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Bland det med vann og svelg ned... Mora mi har tatt askorbinsyre på denne måten i årevis. Surt, men du blir vandt til det. Ser ikke vitsen i å drive å blande ut i alt mulig rart. Synes du det blir for surt, kan noen dråper natreen hjelpe..

Jeg bruker 1g c vitamin brusetabletter fra sverige. Sure, men etter 15 år synes jeg det er forfriskende

ja det kan få en smak av sursøtt godteri med natreen sikkert. Jeg kan ta det bart også men er redd det ødelegger tennene mine.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 09:17   #4
alijutt8
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 1
alijutt8 er på en erverdig vei

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

høres bra ut for meg vil komme tilbake snart og la ytterligere kommentarer

alijutt8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: others Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 09:50   #5
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Legg det bakerst på tunga med ei teskje e.l. og skyll ned med vann.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 09:53   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

god ide, liker lettvinte løsninger. Hadde forsåvidt vært kuult å hatt det i bakst, men vet ikke om det ødelegger noe ved å ha en merkelig kjemisk virkning som jeg ikke kjenner til eller selv blir ødelagt av oppvarmingen.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 10:05   #7
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Skyll munnen godt med rent vann etter at du har tatt det sure, det nøytraliserer syren. Det var ihvertfall det rådet jeg fikk av min tannlege. Drikk gjerne litt mer rent vann og vent helst en time før evt tannpuss. Tannpuss etter syreholdig mat/drikke er nemlig fyfy

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 11:05   #8
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Drikker du smoothier? Du kan jo ha i noe kokosmelk, fløte, etc. for å nøytralisere..

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 11:36   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Re: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Drikker du smoothier? Du kan jo ha i noe kokosmelk, fløte, etc. for å nøytralisere..

nei, det er nettop det jeg ikke gjør. Bare te og kaffe(utenom vann), ikke særlig egnet

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 04:06   #10
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Jeg bruker sånne brusetabletter kjøpt billig i Sverige, de inneholder bare søtstoffer, ikke sukker

Hva med å ha litt i teen med søtning i?

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 12:44   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Jeg bruker sånne brusetabletter kjøpt billig i Sverige, de inneholder bare søtstoffer, ikke sukker

Hva med å ha litt i teen med søtning i?

det vil jeg prøve. takk. jeg har en stor boks rent pulver uten søtstoff i som jeg vil bruke opp.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 13:28   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

god ide, liker lettvinte løsninger. Hadde forsåvidt vært kuult å hatt det i bakst, men vet ikke om det ødelegger noe ved å ha en merkelig kjemisk virkning som jeg ikke kjenner til eller selv blir ødelagt av oppvarmingen.

C-vitaminer tåler dårlig oppvarming så om poenget er å nyttiggjøre seg vitaminene er det nok en dårlig ide ja.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 16:02   #13
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva kan jeg putte c vitaminpulver i?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

C-vitaminer tåler dårlig oppvarming så om poenget er å nyttiggjøre seg vitaminene er det nok en dårlig ide ja.

ja det er jo klart. så i te var ikke så lurt da?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
C-vitaminpulver Yrla Kosttilskudd 14 03-10-11 10:55
Muligens feil sted å putte den ... Men prøver (søvn) Lulla84 Generell diskusjon 21 17-09-11 22:57
Må putte noe i munnen hele tiden Camomilla Spørsmål og svar 26 20-11-10 00:22
Vondt i halsen, noe jeg kan putte i meg som lindrer? bofse Lavkarbo generelt 5 05-09-08 14:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no