Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nå begynner jeg å bli lei...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-05, 11:27   #1
*Tussi*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 29
*Tussi* er på en erverdig vei

Nå begynner jeg å bli lei...

.. jeg har ikke gått noe ned de siste to ukene. Det er ikke kjekt. Jeg spise ikke mer karbohydrater enn det jeg skal. Ketolysestixen hvis lilla/mørk lilla.. Jeg har så lyst til å gå ned de siste kiloene mine. Jeg har klart å gå ned 30 kilo på egen vilje, men prøver nå altså ketolysekuren for å klare de siste kiloene.

__________________
*Tussi* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekruren Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 11:35   #2
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av *Tussi*

.. jeg har ikke gått noe ned de siste to ukene. Det er ikke kjekt. Jeg spise ikke mer karbohydrater enn det jeg skal. Ketolysestixen hvis lilla/mørk lilla.. Jeg har så lyst til å gå ned de siste kiloene mine. Jeg har klart å gå ned 30 kilo på egen vilje, men prøver nå altså ketolysekuren for å klare de siste kiloene.

Fy f.... beklager språket.. men hjelpe meg... du har gått ned 30kg? det er jo helt vilt bra, jeg er stum av beudring. Selv har jeg knappe tre.. går litt opp og ned.. men akkurat starta da..
Lykke til videre!!

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 11:38   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Vet du, da synes jeg du skal prøve å legge til litt karbohydrater. Kroppen venner seg til så mangt, og nå har kroppen din vent seg til å få lite karber. Spis litt frukt, grønnsaker du har savnet eller yoplait joghurt. Det har hatt stor virkning på meg når jeg har stått stille.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 11:43   #4
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Kanskje du har svart på dette før, men jeg finner det ikke i farten. Hvor høy er du? Hvis du begynner å nærme deg en normal BMI er det nemlig mye tyngre å slanke seg ved hjelp av kosthold enn når du har 30 kilo å ta av. På dette stadiet er det litt lettere å slanke seg ved hjelp av trening + sunt kosthold, rett og slett fordi det er lettere å bevege seg og være aktiv.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 12:23   #5
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Jeg og har hatt noen stopp akkurat når jeg veigde det samme som deg. det går over etter noen uker.. men jeg tror faktisk det hjelper veldig å øke karboinntaket.. Jeg hadde en uke her for en stund tilbake hvor jeg var mer eller mindre tvungen til å spise vanlig mat fordi jeg var på skoletur.. kiloene raste av i ettertid!! og jeg som trodde jeg skulle legge på meg.. tror jeg skal vente noen uker og så ta et karbomåltid igjen.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 13:59   #6
boble
Seniormedlem
 
boble sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: buskerud
Alder: 50
Innlegg: 872
boble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt avboble har veldig mye å være stolt av

Når du har gått så lenge på lav karbo,har kroppen din vent seg til dette og forbrenningen din er skrudd ned til et minimum. Så bare hør på de over her,og ta en periode med litt høyere karbohydrat innhold. Det blir som å kaste bensin på bålet..BOFF...Forbrenninger stiger. Det funker,faktisk!

Men vær obs på at søtsug og fysenhet følger i kjølvannet av en sånn periode. Så det må du holde ut!

__________________
Bare de sinnsyke tar seg selv helt alvorlig!
boble er avlogget   Min kostholdsfilosofi: bobles lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 14:45   #7
*Tussi*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 29
*Tussi* er på en erverdig vei

Regnte akkurat ut BMI`en min, den er 25,9 nå (Er 179 cm)... det var jo en hyggelig måling.
Så dere anbefaler at jeg spiser mer karbohydrater? Hvor mye mer da? Kanskje jeg kan spise noe godt til middag i kveld.. e jo idol i kveld. Noen gode anbefalinger?

__________________
*Tussi* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekruren Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 15:22   #8
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Det betyr jo at BMI en din er fin! Flotte nyheter! GODT JOBBET Tussi!!!


Men da kan det bli VELDIG tungt å kvitte deg med hele 10 kilo. Det kan hende at du heller enn å slite med å gå ned med en hard lavkarbokur bør se på vedlikeholdsdiettene, med tanke på å stabilisere deg på en diett du kan leve med de neste 50 årene. De siste kiloene som du vil ta av må du nesten regne med å bruke lang tid på, eller å gjøre om til muskulatur gjennom trening. Slik kan du få en fast og sterk kropp heller enn å føle deg løs og ute av form.
Muskat - imponert av Tussi!

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 15:41   #9
*Tussi*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 29
*Tussi* er på en erverdig vei

håper å komme unna 80 kilo. Føler at ikke min BMI er 25,9. Ser forsatt en del kilo som jeg vil ha bort.

__________________
*Tussi* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekruren Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 16:03   #10
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Bare stå på! Lykke til!


Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 06-05-05, 16:15   #11
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av *Tussi*

Regnte akkurat ut BMI`en min, den er 25,9 nå (Er 179 cm)... det var jo en hyggelig måling.
Så dere anbefaler at jeg spiser mer karbohydrater? Hvor mye mer da? Kanskje jeg kan spise noe godt til middag i kveld.. e jo idol i kveld. Noen gode anbefalinger?

Så flott! Det er jo en kjempefremgang du har hatt!
Måler du deg med målbånd? Det kan være lurt, for noenganger går vi bare ned i cm i stedet for på vekten,- men kroppen beveger seg jo i riktig retning likevel..

Når det gjelder opptrapping av karbohydrater, så anbefaler jeg deg å prøve å gjøre det med så lavglykemiske karber som mulig. Spis en grapefrukt ekstra om dagen feks, eller en fedonskive ekstra ol...

Det er som Muskat sier ikke uavanlig med platå, og det er lurt å bevege på seg for å få en fast kropp. For det er jo ofte endel av målet når en vil ned i vekt: Å få en kropp som seer og kjennes bra ut.

Lykke til,- du har det i deg det som trengs for å lykkes!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no