Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

soyaprotein??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-05, 04:51   #1
sunny
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 46
Innlegg: 8
sunny er på en erverdig vei
Smile

soyaprotein??

hvor kan jeg få tak i det??? er det noen som vet blir jeg veldig gla for svar...

En anna sak jeg lurer på er hvor lang tid tar det før jeg går ned i vekt?
min mor å jeg startet på kuren den 01.04.05 men ingen av oss har gått ned i kg,klærne har blitt noe større men ikke mye,vi følger kuren til punkt og prikke men tar ikke ketotablettene men andre vitaminer å mineraler..
'Jeg har en hormonsykdom,som har gjordt at jeg har gått opp endel å det er disse kg jeg veldig gjerne vil bli kvitt,kan dette ha noe å si siden jeg ikke går ned i kg??
Blir veldig gla for svar..
¨'mvh Sunny

sunny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 08:28   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80
titt litt på dette forumet

det er veldig forskjellig hvor fort det går. og noen reagerer på f.eks kunstig søtningsmidler. og det kan stoppe vektnedgangen.

er ikke sikkert det er grunnen for dere.
hva spiser du iløpet av en vanlig dag?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 10:38   #3
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av sunny

hvor kan jeg få tak i det??? er det noen som vet blir jeg veldig gla for svar...

En anna sak jeg lurer på er hvor lang tid tar det før jeg går ned i vekt?
min mor å jeg startet på kuren den 01.04.05 men ingen av oss har gått ned i kg,klærne har blitt noe større men ikke mye,vi følger kuren til punkt og prikke men tar ikke ketotablettene men andre vitaminer å mineraler..
'Jeg har en hormonsykdom,som har gjordt at jeg har gått opp endel å det er disse kg jeg veldig gjerne vil bli kvitt,kan dette ha noe å si siden jeg ikke går ned i kg??
Blir veldig gla for svar..
¨'mvh Sunny

Hei Sunny!
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig der i denne eller neste uke, vil jeg tro.
Anbefaler deg også å ta en titt i forumet der. Der er masse flott informasjon og du kan bl.a. stille spørsmål direkte til Torkil.
Selv om dere ikke har gått ned i kilo har dere jo tatt av siden klærne blir løsere. Bare ikke gi opp, er dere i ketose,- kommer resultatet etter hvert!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 14-04-05, 20:45   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

[quote=komkari]Hei Sunny!
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig


Til Informasjon - det er der NÅ.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-04-05, 23:49   #5
sunny
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 46
Innlegg: 8
sunny er på en erverdig vei

Hei takker for svar Iløpet av en vanlig dag spiser jeg en omelett til frokost,saltat til lunsj,kjøtt el fisk til middagen og eggehakk med laks til kvelds,men jeg drakk alltid masse cola før,nå hr jeg gått over til cola light,å vann ca en 1/2 til 1 liter om dagen,veldig uvant men mulig det er der problemet mitt ligger...

Opprinnelig lagt inn av Aline

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=80
titt litt på dette forumet

det er veldig forskjellig hvor fort det går. og noen reagerer på f.eks kunstig søtningsmidler. og det kan stoppe vektnedgangen.

er ikke sikkert det er grunnen for dere.
hva spiser du iløpet av en vanlig dag?

sunny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-04-05, 23:51   #6
sunny
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 46
Innlegg: 8
sunny er på en erverdig vei

Takker for svaret,jeg fant endelig en helsekost som selger dette produktet her i byen så det var bra

[quote=Torkil]

Opprinnelig lagt inn av komkari

Hei Sunny!
Soyaprotein får du kjøpt i helsekostbutikkene. Dersom du ikke har noen slik butikk i nærheten, vil det snart bli mulig å få kjøpt det på www.ketolyse.no Det kommer antakelig


Til Informasjon - det er der NÅ.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

sunny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 17-04-05, 23:52   #7
sunny
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Alder: 46
Innlegg: 8
sunny er på en erverdig vei

hei igjen

takker for alle svarene jeg fikk mvh sunny

sunny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pizzabunn Musti Bakst 32 12-04-12 13:48
Damen fra helsekostbutikken Tidligere bruker Generell diskusjon 9 09-02-05 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no