Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

kakao - kafe besøk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-10-05, 21:06   #1
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

kakao - kafe besøk

okey da må jeg bare komme med to teite spørsmål ....

det ene hvor mange karber er det i 2,5 dl med oboy ?? lettmelk - varm .....
resten av historien finnes i dagboka mi

også skal jeg på kafe med en vennine som har vært veldig nær anoreksi .... og vil ikke lage noe oppstandelse av at jeg slanker meg ... ( hun er ikke helt frisk enda ..) så føler at jeg må bestille noe men hva ?? kan jo drikke te ....... men njaaa hun kommer til og reager for jeg drikker nesten aldri te ( men har blitt veldig glad i det nå da ...) skal ikke spise noe middag eller lunch

uff nei bare teit jeg skal ikke bestille noe som ødelegger for meg bare for og hjelpe henne men det er så vanskelig .....

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 19-10-05, 23:22   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: kakao - kafe besøk

Opprinnelig lagt inn av nøtta

okey da må jeg bare komme med to teite spørsmål ...

Det finnes ikke teite spørsmål, bare teite svar.

Sitat:

det ene hvor mange karber er det i 2,5 dl med oboy ?? lettmelk - varm .....
i

Da må du regne på ca to dl melk og 2 ss oboy. Sikkert ikke så lite, men sånnt skjer. Legg det bak deg, og gjr det aldri igjen. 10 ave Maria så er du tilgitt.

Sitat:

også skal jeg på kafe med en vennine som har vært veldig nær anoreksi .... og vil ikke lage noe oppstandelse av at jeg slanker meg ... ( hun er ikke helt frisk enda ..) så føler at jeg må bestille noe men hva ?? kan jo drikke te ....... men njaaa hun kommer til og reager for jeg drikker nesten aldri te ( men har blitt veldig glad i det nå da ...) skal ikke spise noe middag eller lunch

Du er da ikke på slankern! Du bare er opptatt av å ikke få i deg sukker! Te er vel ok? Kansje du kan sjekke ut noen kafeer der de selger både mat og bakevarer? dersom du velger å spise noe, så vil jeg jo anbefale å skjeie ut med grovt rundstykke med masse pålegg og grønt på.

Sitat:

uff nei bare teit jeg skal ikke bestille noe som ødelegger for meg bare for og hjelpe henne men det er så vanskelig ..

Selvsagt skal du ikke ødelegge for deg selv. Du er like viktig som henne.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-10-05, 23:42   #3
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: kakao - kafe besøk

åh Lise snille gode Lise

det må grovt rundtstykke var en god ide men er nok ikke så lurt
1. jeg tåler ikke gluten
2. litt mye karber .....

men te er bra !! - hun vet jo at jeg er opptatt av og ha et sundt kosthold , sånn har jeg jo alltid vært men vil liksom ikke lage så mye oppstyr rundt badevekta hvis du skjønner .....

men vi skal nok kose oss masse fordet om

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 19-10-05, 23:43   #4
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: kakao - kafe besøk

nå har jeg bare fire ave mariaer igjen

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 20:10   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: kakao - kafe besøk

Opprinnelig lagt inn av nøtta

nå har jeg bare fire ave mariaer igjen



Dersom du ikke tåler gluten, så er jo det meste på cafe bannlyst da...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 20:32   #6
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: kakao - kafe besøk

Opprinnelig lagt inn av Lise



Dersom du ikke tåler gluten, så er jo det meste på cafe bannlyst da...

jeg veit så det går greit men jeg tenkte mest på sånn cupichino og kakao og sånt .....

syndet vist litt men ikke så heeelt ille en cupichino med 13 karber - tror dere ikke nøtta manna seg opp og sjekka på forhånd ??

seinere på dagen delte vi en 100g plate med 70% men viktigst av alt vi hadde det kjempe koselig ! akkurat som før - godt og ha "henne" tilbake !!

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 20:47   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: kakao - kafe besøk

Opprinnelig lagt inn av nøtta


syndet vist litt men ikke så heeelt ille en cupichino med 13 karber - tror dere ikke nøtta manna seg opp og sjekka på forhånd ??

Det var lurt!

Sitat:

seinere på dagen delte vi en 100g plate med 70% men viktigst av alt vi hadde det kjempe koselig ! akkurat som før - godt og ha "henne" tilbake !!

Det var da ikke noen ille utskjeielser. Jeg så for meg varm sjokolade og skoleboller eller napoleonskake jeg. Godt dere hadde et koselig møte!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 22:44   #8
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: kakao - kafe besøk

men jeg bare lurer på hvorfor hun skulle reagere på at du drikker te? kan du ikke bare si at du har begynt å drikke det, og faktisk funnet ut at det er godt?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-10-05, 22:49   #9
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: kakao - kafe besøk

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

men jeg bare lurer på hvorfor hun skulle reagere på at du drikker te? kan du ikke bare si at du har begynt å drikke det, og faktisk funnet ut at det er godt?

jo men det er bare det at hun gjennomskuer meg fordi vi "liker ikke" te , men jeg gjør det nå da og før drakk vi alltid kakao og spiste kokosbolle ( eneste glutenfrie .....) men men nå veit jeg at det er 13 karber i capuchinon deres i hvertfall

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kakao? boble Smoothies / drikke 38 05-05-06 20:12
Kakao Ingeborg Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 08-04-05 13:20
whoosh-feen var på besøk i natt!!!! dingpot Lavkarbo generelt 3 26-09-04 18:25
Sjokolade med 85 % kakao rsy Atkins kosthold 2 19-02-04 02:23
Google er på besøk! HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 0 17-01-04 00:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no