Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Ingers rugbrød?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-09, 14:08   #1
Moljesir
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 5
Moljesir er på en erverdig vei

Ingers rugbrød?

Er helr "fersk" i gamet her, så må bare spørre meg frem! Går det an å spise Ingers rugbrød? Merker at det er en utfordring uten brød (mht tid) så greit å kunne ty til det når man er på farta osv.. Ellers har jeg merket meg andre brødoppskrifter, men hadde vært greit å ha "lov" til å spise kjøpebrød også...

Moljesir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:12   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ingers rugbrød?

Ingers Rugbrød har alt for mye karbohydrater for noen som helst versjon av lavkarbo.

Jeg vil råde til å forsøke å finne alternativer til brødmat. Det går likemye på å endre vaner som å legge om kosten

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:20   #3
Moljesir
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 5
Moljesir er på en erverdig vei

Sv: Ingers rugbrød?

Ok, takk for svar! Merker at det er uvant å bruke mer tid på planlegging/tilbereding av mat, men det blir vi nok fort vant med Mannen min sverger også til denne kosten nå, så litt enklere da

Moljesir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:31   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ingers rugbrød?

Opprinnelig lagt inn av Moljesir, her.

Ok, takk for svar! Merker at det er uvant å bruke mer tid på planlegging/tilbereding av mat, men det blir vi nok fort vant med Mannen min sverger også til denne kosten nå, så litt enklere da

det er litt innvakla i starte. Min redning er å lage planer, for minimum 3 dager fram. Da kan jeg handle inn og ha i hus, samt lett bytte om det passer bedre med rask mat en dag og treg neste osv..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-09, 14:41   #5
Moljesir
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 5
Moljesir er på en erverdig vei

Sv: Ingers rugbrød?

Smart Sitter allerede med en liten plan for helgen, mannen var ikke fremmed for ostelasagne til middag idag!LOL

Moljesir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 00:49   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ingers rugbrød?

Fin, sammalt hvete er hovedingrediensene i Ingers rugbrød... Rart at det skal være så slankende...


Ketolysebrødet kan du bake da

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 00:50   #7
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Ingers rugbrød?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Fin, sammalt hvete er hovedingrediensene i Ingers rugbrød... Rart at det skal være så slankende...


Ketolysebrødet kan du bake da



Eller kanskje ikke hvis du følger Atkins....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 00:34   #8
Lic
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1
Lic er på en erverdig vei

Sv: Ingers rugbrød?

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Fin, sammalt hvete er hovedingrediensene i Ingers rugbrød... Rart at det skal være så slankende...


Ketolysebrødet kan du bake da


Bruk grovere mel der det er fint mel. Så blir det bedre og mere mettende

Lic er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South beach Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 00:08   #9
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Ingers rugbrød?

Det hjelper ikke med grovere mel...det har fremdeles alt for mange karber...
men det finnes masser av gode brødoppskrifter her da

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingers Rugbrød Sannasol Lavkarbo generelt 6 27-04-08 21:45
Ingers rugbrød (er det forskjell på karbohydrater?) Siss1 Lavkarbo generelt 1 06-04-08 20:00
Ingers rugbrød og karber.. manikken Spørsmål og svar 4 11-10-06 10:07
Mer om "ingers rugbrød" - og tanker om kosthold generelt Zoë Lavkarbo generelt 16 01-02-05 23:19
Hva med Ingers rugbrød? Zoë Lavkarbo generelt 6 28-01-05 14:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no