Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Hårvekst

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-11-08, 13:20   #1
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Hårvekst

Leser i Torkilds sin bok at kvinner med stor overvekt kan utvikle mannlige kjønnshormoner....og med det utvikle mer, og kraftige hårvekst.
Vel - jeg kjenner meg igjen....jeg har nemlig bart!
Ikke sånn skikkeleg bart altså - men jeg har noe mørkere hår på overleppa som strekker seg fra munnvikene opp mot nesen. Slik at det er en veldig light versjon av bart. Ikke mye sier de jeg kjenner - men mer enn nok til at jeg synes det er ubehagelig.

Noen andre her som har / hatt dette problemet. Torkild skriver at dette kan reverseres når vekta går ned....noen som har opplevd dette?

Og hvis det ikke skjer - altså barta skal bort! Men jeg liker ikke tanken på å vokse den bort - da vokser det jo bare ut igjen - værre enn før har jeg en mistanke om. Men hva med laser? Funker det?

Noen som har prøvd hårfjerning som funker og vil dele litt kunnskap?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 13:40   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

Det kan høres som om du har PCO eller PCOS, noe som ikke er uvanlig hos kvinner med overvekt, ta deg en tur til gynekolog, eventuelt Lindbergklinikken!
Det kan reverseres med kostholdet, men noen trenger også Metformin i tillegg.

Les mer om det her: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322856

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 15:06   #3
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Og hvis det ikke skjer - altså barta skal bort! Men jeg liker ikke tanken på å vokse den bort - da vokser det jo bare ut igjen - værre enn før har jeg en mistanke om. Men hva med laser? Funker det?

Noen som har prøvd hårfjerning som funker og vil dele litt kunnskap?

Jeg er ingen ekspert, men jeg jobbet i hudpleiesalong noen år tilbake, og ble "utsatt" for hårfjerning ved voksing...først og fremst på legger og under armer. Har også prøvd bikinilinjen, og det blir veldig fint, men er litt ekstra ubehagelig syns jeg, så det blir heller sjeldent at det skjer.

Men: Min erfaring med hårfjerning ved voksing er positiv! Hårene som vokser ut er mykere enn ved barbering og de klør ikke, og...jeg har fått mindre hårvekst! Jeg lover! På leggene har jeg så og si ikke hårvekst lenger, enda det nå er lenge siden jeg slutte å gjøre dette jevnlig. Håret under armene er ikke på langt nært så fyldig som det var.

Har jo ikke noe erfaring med hår over leppen, men jeg syns det ville være rart hvis det skulle være annerledes der...så hvis du tåler behandlingen uten å få utslett, så ville jeg faktisk anbefale dette!

Lykke til!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 15:17   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hårvekst

OK - så effekten av voksing er motasatt av det jeg trodde altså.....men ...er det ikke fryktelig vondt??? Er skikkelig pysete!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 16:10   #5
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hårvekst

Voksing kan være vondt, men det er forskjellig fra person til person. De fleste blir positivt overrasket faktisk

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 16:15   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hårvekst

Hvor ofte må man evt. vokse?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 17:31   #7
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

kommer an på...jeg vokset vel ca en gang hver 4-6. uke...men nå er det så lenge siden jeg gjorde det jevnlig at jeg husker ikke eksakt...overleppe mener jeg å huske, måtte taes litt oftere...hver 4. uke eller noe...eller nåe man føler det blir skemmende igjen. Og der er vel grensen individuell vil jeg tro...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 13:18   #8
Bergrosa
Seniormedlem
 
Bergrosa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: På fjellet i Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 1.234
Bergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjent

Sv: Hårvekst

Jeg var innom hudpleieren her for å få vokset hårveksten jeg har i ansiktet. Men hun sa at det måtte bli 0,5-1 cm langt før hun kunne ta det, og det ville si at jeg måtte gå med det i nesten 2 uker før jeg kunne fjerne det. Er såpass skjemmende at jeg vendte tilbake til høvelen.... Har ikke råd til laser, så da får det bli sånn. Jeg går iallefall ikke med hårveksten i 2 uker før jeg fjerner den nei!!

__________________

Det er i motbakke det går oppover!
Stor klem fra Bergrosa
Min Journal-velkommen om du vil Bergrosas lille verden
Bergrosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen...... Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 14:54   #9
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

hm - jeg har samme problemet - under haka. Har fått anbefalt voksing, men hvis det må gro så mye, ja det er jo ganske ubehagelig!
kanskje jeg skal la det vokse i juleferien, og prøve da?
Ellers kan jeg si at det ikke gror like mye nå som før, før måtte jeg ta høvelen over annenhver dag .... og det som vokste ut igjen var hardt og stivt. Skikkelig mannehake. Nå har jeg gått ned ca 18 kg, og jeg er vel tilnærmet frisk så lenge jeg holder meg til kostholdet.
Og håret vokser saktere. Holder med 1-2 ganger i uka, og det som vokser ut er faktisk mye mykere.
Hårvekst andre steder på kroppen, tja, har endel men det plager meg ikke. Rundt brystene f eks!
Også er det typisk for PCOS å ha en stripe hår fra navelen og ned. Og selvfølgelig nedover beina mellom lårene. jeg har til og med hatt hår mellom brystene!
Bærre lekkert det hele....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 23-11-08, 15:08   #10
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

Opprinnelig lagt inn av Bergrosa, her.

Jeg var innom hudpleieren her for å få vokset hårveksten jeg har i ansiktet. Men hun sa at det måtte bli 0,5-1 cm langt før hun kunne ta det

Da ville jeg ha sjekket med en annen hudpleiesalong. For jeg mener helt bestemt at det finnes voks som er spesielt for ansiktet, eller at det faktisk er mulig å ta det før det er blitt 0,5 cm langt...

Men så er det jo også slik, at utveksten er mykere/tynnere til å begynne med slik at jeg vil tro det kanskje ikke vil bli så fort synlig at man må gå hver 2. uke?

Finnes noe som heter epilasjon også, der man tar hårrota en og en...vet ikke mye om det, men jeg ble kvitt et teit hår på nesa på den måten, og også enkelthår på halsen...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 23:26   #11
going down
Medlem
 
going down sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 81
going down er ny på veien

Sv: Hårvekst

Jeg sitter her nå med "babykropp" etter å ha tatt vekk alt håret på kroppen med hårfjerningskrem. Det fungerer helt fint og håret kommer ut omtrent slik som etter voksing. Etter å ha gjort dette noen ganger er hårveksten blitt mindre eller i alle fall tar det lenger tid før jeg har "full hårprakt". På kroppen gjør jeg det ikke så ofte (2-3 ganger i året), men på overleppa og haka gjør jeg det ca 1-2 ganger i måneden. Dette er det som har funket best for meg.

__________________

-14kg aug08-feb09 Gravid 2009 -10kg juli10-okt10
Etter innslag av høykarbo i desember går jeg nå inn i det nye året med ny giv Ketogen kost er det beste for kroppen min!!!
going down er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 00:03   #12
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hårvekst

Det finnes voks spesielt beregnet på ansiktet, sjekk med en annen salong
Syns det var et underlig svar forresten.. På resten av kroppen ja, men ikke i ansiktet.
Jeg vokser brynene mine, og der er aldri hårene så lange! Har prøvd på "værhårene" også, og jeg har ikke mye uønsket hårvekst akkurat det, men det forsvant uansett
Vær obs på at du kan bli rød og hoven noen dager etterpå, så dagen før det store julebordet er kanskje ikke det lureste aller første gangen

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 07:45   #13
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hårvekst

OK - da må jeg være åpen for voks altså....skal sjekke litt med min lokale hudpleiesalong. Voksing koster vel ikke fletta? Eller tar jeg feil da?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 16:52   #14
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

Enid har anbefalt meg å kjøpe ansiktsvoks på HM og gjøre det selv hjemme. Har bare ikke kommet så langt enda....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 17:32   #15
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Hårvekst

Jeg kjøper voks på H&M, Cubus, eller andre "sånne" butikker.
Veet Wax strips for ansikt.
Der er det 20 voks strips (2 og 2 mot hverandre) + 4 våtservietter.
Jeg er avhengig av sånne - må alltid ha det i hus

__________________


Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:38   #16
Bergrosa
Seniormedlem
 
Bergrosa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: På fjellet i Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 1.234
Bergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjent

Sv: Hårvekst

Ja, jeg har også brukt slike voks-strips for mange år siden .Hadde da min beste venninne til å hjelpe meg, for jeg klarte ikke å rive hardt nok , eller rett. FÅr det absolutt ikke til selv. OG dette er IKKE noe jeg vil ha hjelp av gubben til iallefall... Det som er litt trist , er at jeg har ingen andre hudpleiesalonger å spørre der jeg bor... Da må jeg kjøre 10-15 mil, og da blir det lite lettvindt igrunnen. JAja, en dag skal je klare å spare opp penger til laserbehandling!

__________________

Det er i motbakke det går oppover!
Stor klem fra Bergrosa
Min Journal-velkommen om du vil Bergrosas lille verden
Bergrosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen...... Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:41   #17
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hårvekst

Hvordan funker laserbehandlingen egentlig? Og hvor mange penger snakker vi egentlig om...?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:43   #18
Bergrosa
Seniormedlem
 
Bergrosa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: På fjellet i Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 1.234
Bergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjent

Sv: Hårvekst

http://www.ellipseklinikken.no/index.php?lang=no tror jeg kan være ei nettside å se på. Jeg sendte en gang en mail til klinikken i Trondheim, og spurte litt på pris og sånn. OG da kosta det rundt 2000,00 kr pr behandling, og jeg måtte rekne med ca 5 behandlinger. Det finnes sikkert betalingsløsninger og sånt, og 10 000 kr er kanskje ikke noen avskrekkende sum, men for meg så er det penger JEG ikke har iallefall

__________________

Det er i motbakke det går oppover!
Stor klem fra Bergrosa
Min Journal-velkommen om du vil Bergrosas lille verden
Bergrosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen...... Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:46   #19
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hårvekst

Det er litt for mye for mitt budsjett også....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 21:53   #20
Bergrosa
Seniormedlem
 
Bergrosa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: På fjellet i Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 1.234
Bergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjentBergrosa begynner å bli godt kjent

Sv: Hårvekst

Ser jo det finnes ulike behandlingsformer der inne, til forskjellige priser....

__________________

Det er i motbakke det går oppover!
Stor klem fra Bergrosa
Min Journal-velkommen om du vil Bergrosas lille verden
Bergrosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: min egen...... Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 23:05   #21
tone13
Nytt Medlem
 
tone13 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Romsdal
Innlegg: 5
tone13 er på en erverdig vei

Sv: Hårvekst

Som min søster er vi arvelig belastet med mørke hår. Hun har barbert haka si 2 ganger daglig di siste årene og var nå lei. Jeg napper.. Hun tok den første IPL behandlingen i forrige uke. IPL - laser. Hadde da fått beskjed om å bare barbere seg i 4 uker, ikke nappe. De 2-3 siste dagene før behandling skulle hun ikke barbere seg. Ergo-time mandag morgen. Det kostet 10 kr pr laser skudd og de brukte 100 skudd. Dette må gjentas 5-6 ganger med 5 ukers intrvall.

Nå må jeg bare manne meg opp til barbering i 4 uker

tone13 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 10:53   #22
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hårvekst

Vondt???

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-08, 13:12   #23
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

Litt, men det går fort over...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 11:58   #24
JenJen
Seniormedlem
 
JenJen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.608
JenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressursJenJen er en virkelig god ressurs

Sv: Hårvekst

Det finnes en metode til, nemlig threading Det er billig, du kan gjøre det hjemme uten å være redd for å slite av huden (som kan skje med voksing om man slurver litt), og hårene trenger ikke være lange.
På YouTube ligger det instruksjonsvideoer og demonstrasjoner for de som er interessert i det
Og ja, det gjør litt vondt. Men ikke i nærheten av så vondt som voksing og napping kan gjøre Det tar litt tid å få tak på teknikken, men om det ikke går så har man ikke tapt noen ting annet enn en bomullstråd på 40-50 cm..

__________________


Rest if you must, but don't you quit.


JenJen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lytter til kroppen Svar med sitat
Gammel 01-12-08, 12:47   #25
kiril
Medlem
 
kiril sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 41
Innlegg: 398
kiril er på en erverdig vei

Sv: Hårvekst

ja det er smart med threading, får gjort dette på bryna mina,men venninna mi har gjort dette med barten ikke må man gjör det ofte heller

vet om utenlandske frisörer gjör det,jeg fikser bryna for 75 kr

__________________
Første mål er å forandre mat-livstil.
Andre mål bmi 25
Holder meg på riktig vei med å ikke presse meg selv
kiril er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no