Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningstråd for mars 2012

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-03-12, 18:12   #76
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Om det er meg du inkluderer her... så tror jeg at det der "220-alder" bare stemmer for ca 40% (eller noe sånt ). Det virker som det er gigantiske variasjoner i hva som er naturlig maks ... Om 220 er feil for store deler av befolkningen blir ikke tallet bedre av å trekke fra alderen. Vi synker nok sikkert alle sammen, men ikke nødvendigvis fra 220.
Og etter det jeg har lest så sier ikke makspulsen noe særlig om formen i det hele tatt...

Les mer her:
http://www.runnersworld.co.uk/genera...-safe/723.html
http://runningtimes.com/Article.aspx?ArticleID=3705
http://www.slowtwitch.com/mainheadin...hcorn/max.html

Og wiki om "220-alder":
http://en.wikipedia.org/wiki/Heart_rate

Det var ikke noen spesiell egentli, men heller at jeg synes det ser ut til at de fleste har høyere puls enn den regelen. Selv går jeg i så fall ned. Føler jeg sliter ekstremt rundt 160, men er jo ikkec60 år... Regner med formen sier noe om hvor lett det er å presse seg opp i puls, litt sånn psykisk trening? Men som sagt, jeg har medisiner som kan senke pulse( hvilpuls ). Men ikke morsomt når jeg kjører samme program med jillian som andre og ligger langt under på kaloriforbruk... Selv de gangene jeg føler jeg virkelig har klart Å ta meg ut... Men det er vel bare en skikkelig test som kan gi svar, og der er jeg livredd...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 18:36   #77
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Det var ikke noen spesiell egentli, men heller at jeg synes det ser ut til at de fleste har høyere puls enn den regelen. Selv går jeg i så fall ned. Føler jeg sliter ekstremt rundt 160, men er jo ikkec60 år... Regner med formen sier noe om hvor lett det er å presse seg opp i puls, litt sånn psykisk trening? Men som sagt, jeg har medisiner som kan senke pulse( hvilpuls ). Men ikke morsomt når jeg kjører samme program med jillian som andre og ligger langt under på kaloriforbruk... Selv de gangene jeg føler jeg virkelig har klart Å ta meg ut... Men det er vel bare en skikkelig test som kan gi svar, og der er jeg livredd...

Ikke bare psykisk. Av og til klarer jeg overhodet ikke ta i nok til å nå maks. Dagsform og ja, orken til å ta i spiller inn. Medisinene gjør nok sitt, for deg..

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 18:39   #78
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Stemte ikke da heller for min del.

Nei, men nå snakker vi generelt da.. Stemmer ikke for meg heller, men formelen har størst gjennomsnitlig treffsikkerhet da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 18:43   #79
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ikke bare psykisk. Av og til klarer jeg overhodet ikke ta i nok til å nå maks. Dagsform og ja, orken til å ta i spiller inn. Medisinene gjør nok sitt, for deg..

Leste de artiklene nå og det var interessant. Bl. Ble det brukt en formel på209 minus alder. Det høres litt mer logisk ut for min del. Betyr176 og i forhold til å ha klart å presse pulsen så vidt over 160, = ca90% og problemer med å snakke, flelse av astma... Høres ut som de beskrivelsene jeg har hørt... Uansett godt å se at andre kan ha lav makspuls...

Sorry for å spore helt av her, men takk for svar.

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:04   #80
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for mars 2012

Jeg vil vel tro at Hyphas beskrivelse av pulsområdene er vel så verdifull:

Sitat:

Jeg bruker olympiatoppens soner, noe som stort sett alle benytter seg av mer eller mindre. Den har egentlig 7-8 soner, men for oss vanlige dødelige så er det sonene 1-5 som er de aktuelle.

Sone 1 (i1): 60-72% av makspuls
Sone 2 (i2): 72-80% av makspuls (omtales ofte som lapskaussone....)
Sone 3 (i3): 80-87% av maks (terskelsone for de aller fleste)
Sone 4 (i4): 87-92% av makspuls (høy terskelsone)
Sone 5 (i5): 92-97% av makspuls (anaerob sone)

Avslutningsvis:
Mange lurer jo også på hva de ulike sonene betyr i praksis. Kan jo oversettes til noe som følgende:
Sone i1: Du skal kunne føre en normal samtale, synge julesanger etc.
Sone i2: Nå klarer du å snakke hele setninger, men må ta pause etter hver setning for å trekke pusten. Å synge sammenhengende er anstrengende
Sone i3: Du klarer ikke snakke sammenhengende, du må puste godt imellom hvert 2-3 ord. Du har egentlig ikke veldig lyst til å svare på spørsmål i det hele tatt.
Sone i4: Enstavelsesord som ja-nei-vet ikke, fungerer, en det koster.
Sone i5: Klarer du å snakke nå, ja så trener du ikke hardt nok

Jeg har satt opp en tabell for meg basert på maxpuls 194, men ser nå at den nok er for lav på en god dag. Uansett kan ikke jeg forstå annet enn at enn at tallet på pulsklokka ikke er egnet til å sammenlikne med andre - bare til å finne ut hvor du er i forhold til din 100%.... (Og hvor få slag hjertet ditt bruker for å frakte blod under hvilepuls. Der ligger jeg ikke spes bra an - 70 slag er stort sett min.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:09   #81
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

8. mars

30 minutter yoga

9. mars

30 minutter yoga
60 minutter zumba
90 minutter kondisjon/styrke med mye intervall underveis hvis man skal tro reklamen fra treningssenteret. Mini convention denne dagen og ukjente timer kjøres. Spennende! Det ble bruk av corebar, styrkestang og boksehansker igjennom timen. Moro!

...hjelp så treningsfornøyd jeg ble når disse 2,5 timene var over i ettermiddag! Jeg tror jeg svettet en bøtte. Høy puls flere ganger igjennom timen og er svært fornøyd med egen innsats.

1225/3000

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466


Sist redigert av Lindemor : 10-03-12 kl 21:06.
Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 19:11   #82
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor høy makspulsen er sier ikke noe om formen i seg selv! Den er mest genetisk betinget.. Det den forteller ang. formen er at jo fortere den normaliserer seg igjen etter en anstregelse, jo bedre form er man i. På den måten kan den si alt om hvor god form man er i.

220-alder er et greit pekepinn når man er mellom 15 og 30 år.

Jeg tenker ikke på noe annet som har med puls å gjøre enn å kjenne at jeg kan presse den og holde den oppe i tillegg til å registrere at den normaliserer seg hurtig etter en tung økt. Dette er alt jeg tenker på. Det forteller meg hvor formen er og det holder for meg.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 22:04   #83
Tiny<3
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 45
Tiny<3 er på en erverdig vei

Sv: Treningstråd for mars 2012

Mølle i 65 minutter. 1 mil på 63,56 min og kjente at det var hardt å komme i mål..

290/1000

__________________


Tiny<3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 08:21   #84
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg tenker ikke på noe annet som har med puls å gjøre enn å kjenne at jeg kan presse den og holde den oppe i tillegg til å registrere at den normaliserer seg hurtig etter en tung økt. Dette er alt jeg tenker på. Det forteller meg hvor formen er og det holder for meg.

Om man klarer å presse den opp eller ei avhenger av dagsformen og om man ikke klarer det en dag, så sier jo ikke det at man er i generelt dårlig form. Det er ofte bare snakk om et par prosenter da.. Eks: min syreterskel er på 94% av maks. På en dag med dårlig dagsform, lite søvn, lite karbohydrater osv får jeg den opp i 91%.

Når man trener mye så er det kjekt å tenke på at pulsen innimellom faktisk skal holde seg nede. Man må ikke ha den der oppe hele tiden. Faktisk så får man et mye bedre treningsutbytte totalt sett om man holder den sånn mellom ca 65 og 75-78 på en økt eller to i uka. Helst i kombinasjon med et par økter med f.eks 4 x 4 intervalltrening.

Mosjonerer man er det jo egentlig bare til å blåse i den pulsen, men trener man mye kan det være kjekt å bruke den litt mer bevisst.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 10:58   #85
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Om man klarer å presse den opp eller ei avhenger av dagsformen og om man ikke klarer det en dag, så sier jo ikke det at man er i generelt dårlig form. Det er ofte bare snakk om et par prosenter da.. Eks: min syreterskel er på 94% av maks. På en dag med dårlig dagsform, lite søvn, lite karbohydrater osv får jeg den opp i 91%.

Når man trener mye så er det kjekt å tenke på at pulsen innimellom faktisk skal holde seg nede. Man må ikke ha den der oppe hele tiden. Faktisk så får man et mye bedre treningsutbytte totalt sett om man holder den sånn mellom ca 65 og 75-78 på en økt eller to i uka. Helst i kombinasjon med et par økter med f.eks 4 x 4 intervalltrening.

Mosjonerer man er det jo egentlig bare til å blåse i den pulsen, men trener man mye kan det være kjekt å bruke den litt mer bevisst.

Hæh? Har du en syreterskel når du jobber på 94% av makspuls??? Det er jo veldig høyt og bra selvsagt. Har du målt denne med laktat testlab?

  Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 11:02   #86
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av Tiny<3, her.

Mølle i 65 minutter. 1 mil på 63,56 min og kjente at det var hardt å komme i mål..

290/1000

Wow! Imponert. Det har du all grunn til å være fornøyd med ja! Gratulerer.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 12:25   #87
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

Jeg må bare takke for mange interessentte tanker her. Prøver vel i første omgang å reflektere og lære her. For meg er, som jeg har sagt før, mosjon og aktivitet viktigst (ergo valg av minutter), men ser jo også at det er bra å få opp pulsen iblant, og at disse Jillian programmene er ment for nettopp det. Likevel sliter jeg og derfor disse funderingene. Stresser vel ikke så mye, men prøver å følge med og reflektere over det for tiden. Hvem ønsker vel ikke bedre form, mer kaloriforbrenning og bedre utbytte?

Jillian igjen i dag, men kun kortprogram. Høyere puls og bedre forbrenning i dag i hvert fall. Greit å sammenligne med seg selv i hver fall

7/3: 35 min Jillian
9/3: 55 min Jillian cardio (332kcal, snitt puls 116, maks 144)
- 10 min bekkenbunn
- 55 min Jillian styrke (242kcal, snittpuls 102, maks 132)
10/3: 35 min Jillian (193 kcal +litt, startet klokka halveis i oppvarmingen, snittpuls 115, maks 141)
- 10 min uttøying








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 15:37   #88
Tiny<3
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 45
Tiny<3 er på en erverdig vei

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Wow! Imponert. Det har du all grunn til å være fornøyd med ja! Gratulerer.

Bladde meg bakover i februartråden og har visst perset med 3 minutter!
Takk for skryt!

__________________


Tiny<3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 17:50   #89
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Treningstråd for mars 2012

Skal vi se, denne uken.....
Tirsdag: NTC Get Strong med stedatter, 1 time styrke i sal
Torsdag: Spinning intervall med MrSil, 1 time
Lørdag: Running med stedatter 30 min + 50 min styrke i studio

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:09   #90
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Treningstråd for mars 2012

Lørdag: løpetur med hund. Første utetreningen i år faktisk. Ca 40 minutter i høyt tempo, og MYE oppoverbakker.
Søndag: samme runden, med hund, ga om mulig enda mer gass i dag. Kjenner godt i beina at jeg har løpt i oppoverbakke i allefall

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 14:13   #91
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

Lang tur og beskjæring av trær med tilhørende klattring i går. Løpetut ( mange gå pauser) i dag.

7/3: 35 min Jillian
- 10894 skritt
8/3: 1000 skritt
9/3: 55 min Jillian cardio (332kcal, snitt puls 116, maks 144)
- 10 min bekkenbunn
- 55 min Jillian styrke (242kcal, snittpuls 102, maks 132)
- 1856 skritt
10/3: 35 min Jillian (193 kcal +litt, startet klokka halveis i oppvarmingen, snittpuls 115, maks 141)
- 10 min uttøying
- 2036 skritt
11/3: 13025 skritt
12/3: 30 min løpe/gå
- 5 min tøying








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 14:36   #92
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråd for mars 2012

Ble ikke noe trening som sådan i helga, men holdt på med motorsaga et par timer. Kjenner det faktisk i armene fortsatt.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 15:16   #93
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

11. mars

50 minutter yoga

12. mars

30 minutter yoga
60 minutter puls stram opp

13455/3000

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 18:21   #94
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråd for mars 2012

Dagens skulder- og ryggtrening:

Cable Seated Row 50.0x5,50.0x5,50.0x5,55.0x5,55.0x5
Wide-Grip Lat Pulldown 60.0x5,55.0x5,55.0x5,60.0x5,60.0x5
Pullups asssisted 50.0x5,50.0x5,50.0x5,50.0x5,50.0x5
Dumbbell Shoulder Shrug 28.0x5,28.0x5,28.0x5,30.0x5,30.0x5
Dumbbell Arnold Press 16.0x5,16.0x5,16.0x5,16.0x5,16.0x5
Dumbbell Lateral Raise 7.0x5,8.0x5,6.0x5,8.0x5,8.0x5

Varmet opp med en runde tabata på ellipsen, pluss plankeprogram.
Avslutta med to runder tabata på ellipsen

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 19:45   #95
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Treningstråd for mars 2012

1,5 timer trening i dag, der en halv time var ellipse og resten styrke. Trente overkropp med blant annet twister, manualer og diverse annet.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 09:17   #96
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

13. mars

30 minutter yoga
60 minutter rask gåtur

60 minutter zumba
60 minutter stram opp
60 minutter qigong

1635/3000

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 20:04   #97
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Treningstråd for mars 2012

Mye som har skjedd i dag: Gåtur i butikken, trillet barnesykkel hjem. Beskåret det siste treet (med tilhørende klattring). Guttungen testet sykkel, en del løping ved siden av... (Litt overgang med størrelse). I tillegg en runde Jillian nå på kvelden, så overall fornøyd med dagens aktivitet.

12/3: 30 min løpe/gå (244 kcal, snittpuls 125, maks 146)
- 5 min tøying
- 3714 skritt
13/3: 30 min Jillian (209kcal, snittpuls 115, maks 144)
- 10 min bekkenbunn








__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:54   #98
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Treningstråd for mars 2012

Elendig uke så langt... ikke noe annet enn gå til jobb. Men jeg avsluttet forrige uke med første joggetur på lenge.
50 min jogging er jeg meeget fornøyd med kjenner jeg - og jeg fryktet det skulle gå verre. I tilegg ble det 1 time yoga.
Jeg gikk den verste bakken, men utenom det holdt jeg stort sett farten. Herlig.

På'n igjen med jogging i morgen! Blir det nå til de får sopet veiene så jeg kan ut og sykle.

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 22:22   #99
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Treningstråd for mars 2012

Trente overkropp i dag: Oppvarming på romaskin, chinups(med litt hjelp av sambo) stående ro med 14kg, hip trust til slutt,med 24kg, 10x3 rep på alle øvelser

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 06:21   #100
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Treningstråd for mars 2012

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Trente overkropp i dag: Oppvarming på romaskin, chinups(med litt hjelp av sambo) stående ro med 14kg, hip trust til slutt,med 24kg, 10x3 rep på alle øvelser

Bra jobba!

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny Giv 2012, blir DU med? Kanutten Lavkarbo generelt 457 07-08-12 18:16
Ryp 2012 Aline Trening 171 10-05-12 22:28
Februarstartertråd 2012 bjorg Lavkarbo generelt 43 28-02-12 12:13
Januartrening 2012 ToreH Trening 408 01-02-12 18:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no