Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

julen ?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-06, 12:19   #1
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

julen ?

Heisann,skal dere spise lavkarbo i julen og eller er det noen som skal skeie ut med "vanlig kaker,godterier og mat? for min del tenkte jeg å spise vanlig på julaften...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 12:45   #2
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: julen ?

Julen er en vanskelig tid å slanke seg på så jeg har kanskje valgt feil tidspunkt å starte på - men det blir nok vanlig mat på juleaften (poteter og medisterpølse for min del) samt et bøttelass med kaker.

Jeg får heller lide meg igjennom en ny søt-avvenning i romjulen/januar :-)

Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 12:56   #3
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 49
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: julen ?

Jeg kommer nok ikke til å være i ketose, men lavkarbo blir det.. de fleste dagene

Er ikke så glad i småkaker uansett, men tenkte jeg skulle bake myas cookies en gang eller to i jula... Brus har vært min svakhet, men nå har jeg klart meg så lenge uten at det går nok bra, dessuten er coke zero slett ikke ille!

Julaften blir det ribbe tenker jeg, men dropper potetene (ikke så glad i vanlige kokte poteter uansett, og nå er jo folk vant til at jeg hopper over) Hvis det blir karamellpudding til dessert tror jeg ganske sikkert at jeg må smake litt ja.

En annen ting jeg skal unne meg, er lefser med smør og SUKKER! Det er jul det

Dette amnestiet gjelder fra lille julaften til første nyttårsdag. Så er det bare å begynne på nytt igjen

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 13:16   #4
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: julen ?

e skal prøve å holde mæ på lavkarbo så langt e kan,men e skal spise masse mandariner (elsker d) ogpå selvejulaften så må e ha litt risgrøt, og pinnekjøtt me litt kålrabistappe(som d e potet i)...mmmm

ellers ska e prøve mæ på mange julegodter oppskrifter her inne, skal sjeie ut me fruktose...vet d ikke e bra, men d e nå iallfall bedre enn sukker...

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 13:26   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Jeg spiser vanlig på julaften. Jeg går rundt og gleder meg hele året til denne dagen, jeg ELSKER julen og er et helt annet menneske i hele desember, så julaften er hellig! Da spiser jeg alt som er. Ja, jeg starter tilogmed dagen med snop. Jeg er så barnslig at jeg fremdeles får julestrømpe, men nå av mannen min istedetfor mamma. :P
Så kl 8 er det opp, da benker jeg og datteren min oss foran tven (om jeg får henne opp da, hun er mer syvsover enn meg jo!) for å se julens tegnefilmer og spise julestrømpe. Kanskje vi er så sunne at vi spiser litt frokost først.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 14:19   #6
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: julen ?

Hmm...Ribbe og tilbehør blir det på meg iallefall, men jeg er faktisk litt redd for å blir dårlig jeg, om jeg får i meg poteter, sukker og hvetemel..
Har jo ikke spist noe av dette siden juli.....
Og jeg vil IKKE ligge syk på julaften...

Som Iset sa, så er julen noe HEELT spesielt for meg...
Den beste dagen i året er julaften-uten tvil!!!

Har faktisk fått julestemning nå!!

Så om jeg hadde hatt noen garanti for å ikke bli dårlig, hadde jeg nok skeia litt ut på julaften ja....
Men tar det nok med ro, fordi jeg vil ha med meg heele dagen og nyte den

3 nøtter til askepott!!weeeeee!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 15:54   #7
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: julen ?

Jeg tenker at jeg skal leve mest mulig lavkarbo i julen, ketose blir nok vanskelig. Poteter og sånn er ikke noe savn for meg, så det hopper jeg glatt over. Dessuten er jo mye julemat typisk lavkarbo, er det ikke? Pinnekjøtt, ribbe osv.

Men mandariner skal jeg kose meg med ja, det er ikke det værste.
Tenkte å kjøpe sukkerfri marsipan, mørk sjokolade og lage lavkarbo-kaker osv.

Jeg er veldig glad i brunsj og koldtbord og sånn, og brød hører liksom med til sild osv, men jeg satser på mest mulig grovt brød. (har enda ikke laget soyabrødet,men hvis det er godt, så er jo den saken grei).

Håper det kommer masse gode lavkarbo oppskrifter her når det nærmer seg jul

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 16:45   #8
kristih
Seniormedlem
 
kristih sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sverige
Innlegg: 532
kristih er ny på veien

Sv: julen ?

Har tenkt å holde meg til lavkarbo, men ikke i ketose tenker jeg . Skal bake kaker etter oppskrifter jeg finner her inne..

__________________
Allting er en overgang sa reven da han ble flådd...
kristih er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse.. Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 17:17   #9
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Jeg tenker at jeg skal leve mest mulig lavkarbo i julen, ketose blir nok vanskelig. Poteter og sånn er ikke noe savn for meg, så det hopper jeg glatt over. Dessuten er jo mye julemat typisk lavkarbo, er det ikke? Pinnekjøtt, ribbe osv.

Men mandariner skal jeg kose meg med ja, det er ikke det værste.
Tenkte å kjøpe sukkerfri marsipan, mørk sjokolade og lage lavkarbo-kaker osv.

Jeg er veldig glad i brunsj og koldtbord og sånn, og brød hører liksom med til sild osv, men jeg satser på mest mulig grovt brød. (har enda ikke laget soyabrødet,men hvis det er godt, så er jo den saken grei).

Håper det kommer masse gode lavkarbo oppskrifter her når det nærmer seg jul


jeg skal også kjøpe/lage marsipan og lavkarbo kaker..
Får kanskje kjøpt oss ny fryse nå før jul, så da er jo saken grei!!
Og mørk sjokolade er et must...

Tror det er greit å forberede seg litt

Jeg skal uansett kooose meg!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 21:04   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Håper det kommer masse gode lavkarbo oppskrifter her når det nærmer seg jul

Vi har hatt noen juler her inne, så går du på utvidet søk, og søker på *jul* (med * på hver side av ordet) i "oppskrifter" får du opp masse !!

Om noen har nye oppskrifter kan de bruke eksisterende juletråder å legge dem inn i !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 22:50   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av kristih, her.

Har tenkt å holde meg til lavkarbo, men ikke i ketose tenker jeg . Skal bake kaker etter oppskrifter jeg finner her inne..

Det skal jeg og..

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 23:06   #12
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Vi har hatt noen juler her inne, så går du på utvidet søk, og søker på *jul* (med * på hver side av ordet) i "oppskrifter" får du opp masse !!

Om noen har nye oppskrifter kan de bruke eksisterende juletråder å legge dem inn i !!

Jippi

Tør ikke søke enda da, redd jeg blir for fristet

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 03:35   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Jeg laget marsipan med splenda i fjor, dyppet det i smeltet sjokolade og malte mandler. Helt nyydelig!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:22   #14
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg laget marsipan med splenda i fjor, dyppet det i smeltet sjokolade og malte mandler. Helt nyydelig!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:40   #15
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

I fjor spiste jeg tilnærmet melke og hvetefritt i julen (og nesten sukkerfritt) og istedet for å gå opp to kilo gikk jeg ned 4 Så jeg er motivert for å fortsette den trenden i år

Vi får se. Synes ikke det er værre i julen enn ellers, men så er jeg elendig på å holde meg unna snop til vanlig, da...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:48   #16
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg laget marsipan med splenda i fjor, dyppet det i smeltet sjokolade og malte mandler. Helt nyydelig!


mmm hørtes digg ut....d ska e å lage,fant bare oppskrift me fruktosemelis,har du en me splenda??

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:57   #17
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

I fjor spiste jeg tilnærmet melke og hvetefritt i julen (og nesten sukkerfritt) og istedet for å gå opp to kilo gikk jeg ned 4 Så jeg er motivert for å fortsette den trenden i år

Vi får se. Synes ikke det er værre i julen enn ellers, men så er jeg elendig på å holde meg unna snop til vanlig, da...

NED 4 kg i julen WOW!!

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:37   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

kan vel sammenlignes med en induksjon

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:38   #19
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

kan vel sammenlignes med en induksjon

Var det når du akkurat hadde startet med å slanke deg?

For en drøm å gå ned i jula da

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:42   #20
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Neida, jeg har holdt på lenge,men hadde fått hint om at jeg spes burde holde meg unna hvete og melk. Og siden min mor er melkeallergiker, så var det enkelt i julen Også er jeg flinkere til å holde meg unna snop med folk rundt meg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:33   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av tess81, her.

mmm hørtes digg ut....d ska e å lage,fant bare oppskrift me fruktosemelis,har du en me splenda??

Bytt ut fruktose med Splenda ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 12:37   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: julen ?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Bytt ut fruktose med Splenda ?

Jepp.
Jeg kjørte splendaen i food processoren lenge, til det ble melisaktig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:01   #23
tess81
Seniormedlem
 
tess81 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 1.720
tess81 er en juveltess81 er en juveltess81 er en juvel

Sv: julen ?

joda, men e hvor mye splenda iforhold te fruktose??
er helt grønn på sånt

__________________
Carpe Diem




tess81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:03   #24
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: julen ?

Jeg var på Kiwi her en dag og fant drømmeproduktet: Julebrus uten sukker! Er jo bare e-stoff og aspartam og drit i selvfølgelig, men gjett om jeg skal kose meg med denne i jula da!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:59   #25
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: julen ?

Hvilken brus var dette?Merke?.....Sånn rød julebrus???Åååh...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karbohydrattelling i julen Carbokiller Livets lyse side 19 01-12-13 23:54
La oss forberede oss til julen! Zoë Lavkarbo generelt 77 02-12-09 19:34
Julen er over Summer Generell diskusjon 0 02-01-06 22:48
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 24-12-04 00:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no