Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Kan vi stole 100% på innholdsfortegnelsen?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-09, 00:50   #1
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Kan vi stole 100% på innholdsfortegnelsen?

Jeg synes det er så rart at f.eks hakkede tomater på boks fra en leverandør inneholder 2,4gr karbo mens fra en annen leverandør inneholder de 6gr??

Sånn er det med veldig mye annet også... F.eks nøtter, kokos, tomatpure'.... Kan vi stole på det? Er ikke tomater, tomater, liksom?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 01:20   #2
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Kan vi stole 100% på innholdsfortegnelsen?

Det er alltid naturlige variasjoner. Dessuten har produsentene ulike måleresultater på lab-undersøkelser.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 19:45   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi stole 100% på innholdsfortegnelsen?

Opprinnelig lagt inn av danish, her.

Det er alltid naturlige variasjoner. Dessuten har produsentene ulike måleresultater på lab-undersøkelser.

Så det trenger altså ikke å stemme at Landlord tomater har mindre karbo enn Eldorado... (?)

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 19:57   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan vi stole 100% på innholdsfortegnelsen?

De forskjellige produsenter tilsetter forskjellige ting av forskjellig mengde. Tomat er ikke alltid bare tomat..... Noen tilsetter til og med sukker !

Bruk det som står på boksen du !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg stole på "mat på data"? Tariana Spørsmål og svar 0 11-10-08 20:52
Hva skal man stole på? ninne Spørsmål og svar 6 29-03-07 13:06
Kan vi stole på dama ?? Nille Lavkarbo generelt 7 08-11-06 09:03
Kan vi stole på mattilsynet? Fjonken Nyheter / media 2 23-03-06 16:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no