Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-09, 13:55   #1
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Jeg la for alvor over til høyfett (60% fett, 30% protein, 10% eller mindre karbo) forrige torsdag.
Jeg har innimellom følt meg varm, litt sånn febervarm i dagene etterpå.
Men jeg føler meg ikke febersyk. Så jeg lurer på om noen andre på lavkarbo generelt eller høyfett/lavprotein eller ketolyse har opplevd det samme?
Jeg har jo lest at forbrenningen skal sette fart og jeg lurte på om kroppen min jobbet voldsomt og at det kanskje var derfor..

På den annen side er det mye sykdom ute og går i disse dager, så det kan jo være det..

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 15:56   #2
Fungus
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 49
Innlegg: 17
Fungus er på en erverdig vei

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

jeg merker ikke noe spesiellt ekstra varme, men merker veldig forskjell om jeg blir veldig sulten nå., da synker tempen fort og bratt. så det kan nok hende det har en sammenheng, samt at noen utvikler mer varme enn andre av det her.

__________________




I didn't fight my way to the top of the food chain to Be A Vegetarian !
Fungus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Oppstart Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:40   #3
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Opprinnelig lagt inn av SusieBlues, her.

Jeg har innimellom følt meg varm, litt sånn febervarm i dagene etterpå...

Jeg fikk av og til "hetetokter" den første mnd jeg holdt på, men ellers vil jeg nå si at jeg følder meg kaldere, men varm nok, enn jeg gjorde i karbo-tiden.
Og godt er det, for jeg var tidligere veldig plaga med varme. Hvis temperaturen ute/inne var noe særlig over 20 grader så skulle jeg ikke bevege meg så veldig mye før svetten rant.

Nå har det faktisk skjedd av og til at jeg har måttet kle på meg en genser utpå T-skjorta, og det er lenge siden.

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:52   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Det er ketosen/forbrenningen som har starta tenker jeg !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 14:57   #5
Finally
Juniormedlem
 
Finally sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordstrand, Oslo
Alder: 53
Innlegg: 27
Finally er på en erverdig vei

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Hei.
Jeg er helt ny her jeg regsitrerte meg nettopp og startet på Skaldeman i går! Tjoho! Da jeg søkte litt rundt her for å lese på forum under "skaldeman" så fant jeg liksom ingenting.. innleggene jeg fant var siste VELDIG langt tilbkake. Jeg må gjøre noe feil her tror jeg.
Hvordan finner jeg enkelt frem til folket som går på Skaldeman og er inne her å skriver?

Hjeelpe dumme meg!

Finally er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 15:24   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Opprinnelig lagt inn av Finally, her.

Hei.
Jeg er helt ny her jeg regsitrerte meg nettopp og startet på Skaldeman i går! Tjoho! Da jeg søkte litt rundt her for å lese på forum under "skaldeman" så fant jeg liksom ingenting.. innleggene jeg fant var siste VELDIG langt tilbkake. Jeg må gjøre noe feil her tror jeg.
Hvordan finner jeg enkelt frem til folket som går på Skaldeman og er inne her å skriver?

Hjeelpe dumme meg!

Dessverre har mange som fulge Skaldemann forsvunnet fra forumet.
Skaldemann selv er heller ikke innom så ofte. Han har det rett og slett for travelt til å følge opp.

Det er ikke noen nyere tråder enn de som ligger under Skaldeman delen av forumet...

Men om du får opp veldig lite kan det være at du har satt instillingene dine med begreset dato

På Brukers kontrollpanel velger du - Endre valg - Trådvisningsvalg - Alle tråder. Husk å bekrefte nederst

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 18:18   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Det der med varme kjente jeg mye av i starten, SusieBlues. ... hvis du ikke brygger på en influensa, da . Huff - nei, bare tulla!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 20:48   #8
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Feber eller bare varmere på Skaldeman (høyfett)?

Da jeg var i ketose i mine lousy to uker nå sist ble graviditeten ganske obvious siden jeg målte 38grader...uten å være syk. Både tempøkning fra ketolyse og graviditet.

Man er vel ikke gravert?

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Feber Traxior Ketolysekuren 0 20-04-07 22:59
Værsyk - hodepine - bare myte, eller? mofe Fysisk og mental helse 16 06-04-06 00:09
Er ketolyse en høyfett eller lavfett diett? Iset Ketolysekuren 2 11-04-05 17:10
Carbo Grabbers bare tull eller? Maz Kosttilskudd 3 26-01-04 19:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no