Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Bli gradvis strengere og strengere for å få effekt på vekten?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-12, 23:56   #1
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Bli gradvis strengere og strengere for å få effekt på vekten?

Jeg hadde en periode med lavkarbo kosthold for et år siden, den gang Ketolysekuren. Så begynte jeg å se litt på skaldeman, siden vektnedgangen ikke var så god.

Da jeg startet opp igjen med lavkarbo kosthol, så begynte jeg gradvis, og så har det sklidd ut nå i påsken, det var jeg klar over at antagelig ville skje. Nå skal jeg igjen tilbake på den stramme linje.

Men er det slik at man begynner kanskje på ketolysekur, og så gradvis må stramme inn og ta bort mer og mer dersom det ikke nytter? Slik at jeg kanskje til slutt ender opp med skaldemans slankekjøttkaker og bare det ?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 00:00   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Bli gradvis strengere og strengere for å få effekt på vekten?

Tja, det er jo litt vanskelig å si hvordan det vil bli for akkurat deg... kan jo like gjerne at du etterhvert må luke ut eventuelle partystoppere?

Begynn du, og se hvordan kroppen reagerer og gjør heller endringer underveis

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 09:35   #3
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Bli gradvis strengere og strengere for å få effekt på vekten?

Det er mer vanlig å kunne tilføre mer karbo etterhvert. Ved hjelp av opptrappingsstigen til atkins kan du finne ut hvilke matvarer du ikke tåler og som kanskje får kroppen til å samle masse vann. Går du ned overhodet? Er du bare utålmodig fordi du vil ned mye på kort tid?
(Spiser du for mye, skeier du ut for ofte,drikker du alkohol? bruker du piller som senker stoffskiftet?)

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mattips, men er på strengere diett en lavkarbo er ... Noen som kan hjelpe? Ishwanvile Generell ernæringsdebatt 29 02-10-11 17:02
Effekt? Bubble Spørsmål og svar 18 23-08-09 17:17
Dobbel effekt! PrøveKanin Trening 12 13-02-09 13:31
Småtips for gradvis å endre til lavkarbo-kosthold mofe Lavkarbo generelt 9 08-10-05 00:35
Hva gir best effekt? Miriam Lavkarbo generelt 9 13-03-05 19:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no