Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Nellies dellies

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-14, 20:58   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Nellies dellies

Har noen butikker i Norge tatt inn de steviasøtede sjokoladene og godteriet fra nellies dellies?http://www.vardagsgodis.se/

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 21:42   #2
millah
Seniormedlem
 
millah sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Haugesund
Alder: 47
Innlegg: 1.172
millah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlysmillah er et fyrlys

Sv: nellies dellies

Jeg har ikke sett dem! Så kjekt med steviasøtet snop! Vil ha!

__________________

Neste delmål: Nå 120 kg innen sommerferien slutter den 20. juli

Her er forresten journalen min, og bloggen min.
millah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ganske liberal lavkarbo med naturlig mat og supermat Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 21:44   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: nellies dellies

Bare sett i Sverige og Danmark, men hørt rykter om at de er å finne i Oslo. Husker ikke hvilken butikk.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-14, 23:14   #4
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nellies dellies

Abonnerer på denne i tilfelle noen husker navnet på butikken i Oslo

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 20-11-14, 14:00   #5
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Nellies dellies

Jeg har ikke sett noen av disse produktene i Norge. Men fant litt på Gottebiten på Nordby i sommer.

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-11-14, 13:55   #6
Lilibird
Medlem
 
Lilibird sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 51
Lilibird er på en erverdig vei

Sv: Nellies dellies

Jeg elske Nelliedellies!!! Men har ikke funnet de i norge enda. Men de kommer nok. Både danksebåten og snopbutikkene i sverige har nelliedellies. pleier å hamstre når jeg er der

Lilibird er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :P Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 00:52   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nellies dellies

det har vært i flere år i danmark og sverige, tror jeg. trege greier. er de søtere enn den steviasøtede sjokoladen vi får i norge?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 16:41   #8
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nellies dellies

Har ikke smakt sjokolade fra dem, men vingummi.. De var ikke gode i det hele tatt

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 20:53   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nellies dellies

Det er Toms som lager dem, så ikke så rart de er i Danmark.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 21:36   #10
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Nellies dellies

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Har ikke smakt sjokolade fra dem, men vingummi.. De var ikke gode i det hele tatt

Ikke den søte lakrisen heller. Jeg trodde det var myk lakris, men det var jo pastiller med sånn helt grei smak.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 22:39   #11
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Nellies dellies

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ikke den søte lakrisen heller. Jeg trodde det var myk lakris, men det var jo pastiller med sånn helt grei smak.

Syns ikke vingummien hadde grei smak engang, smakte bare det bitre fra steviaen.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 22:46   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nellies dellies

Eneste som er godt er marsipanen!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-14, 23:46   #13
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: Nellies dellies

Oy, der inne var det mye godt

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 00:22   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nellies dellies

Jeg synes Nellie dellies-melkesjokoladen smaker godt, og den salte lakrisen - men de er ikke så veldig hyggelige mot magen min, så det er ikke så vanskelig å stå over.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-11-14, 12:19   #15
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Nellies dellies

Har snakket med produsenten i Danmark. Impotøren skal begynne snart å selge i Norge. Jeg kjøper kartongvis i Finland. Salt lakris sammen med seige fruktgummier, er min favoritt så langt. Nydelig godt men ved større mengder får jeg også masse luft.



Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Har noen butikker i Norge tatt inn de steviasøtede sjokoladene og godteriet fra nellies dellies?http://www.vardagsgodis.se/

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 22:44   #16
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Nellies dellies

så bra. hva heter importøren? hvem importerer han til?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 22:56   #17
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Nellies dellies

Kan kjøpe på Ebay også. .

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Marilyn og Nellies fantastiske fremgangstråd nellie Åpne dagbøker 34 11-01-18 08:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no