Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

"Lettere liv"

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-04, 11:36   #1
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs
Question

"Lettere liv"

Vil bare dele denne med dere

http://www.lettereliv.no/info.asp?id=330

Har sakset et lite utdrag:

"Vi fraråder deg å følge Atkinsdietten. Her anbefales at nesten alle kilder til karbohydrater kuttes ut (brød, pasta, ris, poteter og de fleste andre grønnsaker samt frukt). Denne kosten inneholder ekstremt mye fett, hvor mye av dette er av den usunne, mettede typen. Det mettede fettet (fett fra meieri- og kjøttprodukter) er helsemessig svært ugunstig, ettersom det har en tendens til å avleires på innsiden av blodårene. Det vil på lang sikt kunne gi hjerteinfarkt, hjerneslag eller andre typer hjerte- og karsykdommer. Det umettede fettet (fett fra fisk og planter) har heldigvis ikke denne effekten. "

Om en surfer litt rundt på sidene til "Lettere liv" så kan det se ut som de ikke helt vet hva de mener. Argumentene slå seg selv i hjel.

Noen som har synspunkter?

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 11:51   #2
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Gudbedre.... at folk som ikke har greie på noe skal uttale seg er skremmende. De bare fyrer under alt det negative som er sagt om Atkins! Selv har jeg vel aldri spist sunnere etter at jeg begynte med Atkins. Blir så dritt-lei forståsegpåere som ikke engang har giddet å leset bøkene hans.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 12:00   #3
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Helt enig med deg Karbokiller !!!

Så teit at de sprer sånn skitt!
Hadde forresten en diskusjon i helgen med en venninde som kom med de samme argumentene. HÅPLØST!
Standard svaret mitt blir snart "Prøv selv før du dømmer Atkins nord og ned".
Mista tålmodigheten skjønner du

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 13:07   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jammen jenter, se hvem som driver sidene da ???!!!!

© Roche Norge AS, Kristoffer Robins vei 13, Pb.41 Haugenstua, N-0915 Oslo Tlf +47 22 78 90 00 Fax: + 47 22 78 90 99

Og hva produserer de ? XENICAL !! (som det står på den blåe linja øverst på skjermen når jeg tar frem siden deres)

Når noen som kommer med slankeråd ER eller er sponset av en legemiddelprodusent, syser det en STOR RØD varsellampe hos meg.

Lurer på om jeg skal sende dem en mail..... skal tenke på det og se når jeg kommer hjem om jeg gidder bruke tid og energi ......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 13:27   #5
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Jammen jenter, se hvem som driver sidene da ???!!!!

© Roche Norge AS, Kristoffer Robins vei 13, Pb.41 Haugenstua, N-0915 Oslo Tlf +47 22 78 90 00 Fax: + 47 22 78 90 99

Og hva produserer de ? XENICAL !! (som det står på den blåe linja øverst på skjermen når jeg tar frem siden deres)

Når noen som kommer med slankeråd ER eller er sponset av en legemiddelprodusent, syser det en STOR RØD varsellampe hos meg.

Lurer på om jeg skal sende dem en mail..... skal tenke på det og se når jeg kommer hjem om jeg gidder bruke tid og energi ......

Nille..om ikke annet så kan du jo sende dem en kopi av innlegget ditt til VG...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 13:44   #6
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Kjære, kjære Nille !!


Håpet på at det var det du ville si!
Jeg er ikke tøff nok til å gjøre det selv skjønner du

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 15:19   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Aha... en legemiddelprodusent. Det forklarer ALT i mine øyne i alle fall. Fordi jeg ser at Atkins NETTOPP kan hjelpe alle de som feiler på alle andre dietter. Og dermed vil stjele en god del av Xenical-kundene deres hvis de fant ut at Atkins kunne hjelpe. Fy flate for noen idioter likevel mener nå jeg....Kan vi ikke få en eller annen til å komme å intervjue OSS da? Og se hva vi mener? Vi som har gått på det i måneds og åresvis? Som lever med det, uten hjerteinfarkt eller noe som helst...

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no