Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkinsproduktene...?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-05, 23:01   #1
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill
Question

Atkinsproduktene...?

Er det greit å spise ...drikke blir det vel ...en shake til frokost og ta en bar til lunsj? Eller er de ikke så greie å bruke daglig? Det er jo veldig lettvint til man får satt seg skikkelig inn i dette kostholdet!

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 20-04-05, 07:47   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Er det greit å spise ...drikke blir det vel ...en shake til frokost og ta en bar til lunsj? Eller er de ikke så greie å bruke daglig? Det er jo veldig lettvint til man får satt seg skikkelig inn i dette kostholdet!

Hei du

Jeg skal ikke uttale meg om det er greit eller ikke - men jeg vil si at jeg ville ikke ha valgt den løsningen Tror jeg da. Rett og slett fordi jeg syns det smaker godteri av de produktene - og for meg er godteri noe av problemet. Eller rettere sagt; årsaken til problemene mine når det gjelder fettmengde/vekt.

Derfor bruker jeg sånne produkter som "nødløsninger" de dagene jeg er mye på farten, og ikke ellers. Ikke alle tåler å spise dem daglig heller - setter jo fart på fordøyelsen kan man si.... mildt sagt.....

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-04-05, 08:23   #3
Alfie
Seniormedlem
 
Alfie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 65
Innlegg: 2.185
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

De er ikke ment som måltidserstattere, men kan være greie å bruke når man skal ha et mellommåltid i farta - jeg bruker gjerne morning shine som midlertidig lunch når jeg spiser lunch i bilen, eller som en for-frokost når jeg skal bort og trene på morgenen og ikke vil ha så full mage. Advantage og endulge barene forsøker jeg å holde meg helt unna.
Det varierer veldig hvordan folk reagerer på disse produktene. Mange tåler ikke maltitol (det de er søtet med) spesielt godt og blir sittende på do i timesvis. Andre reagerer med stans i vektnedgangen. Den eneste måte å finne ut hvordan du reagerer selv, er å prøve og se. Atkins selv anbefalte visstnok ikke denne typen produkter i induksjonsfasen i det hele tatt.

__________________
Alfie
Alfie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Hexeberg style Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no