Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Tjukkasgjengen

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-12, 23:24   #1
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Tjukkasgjengen

Er det noen her inne som går i Tjukkasgjeng?

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 00:02   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tjukkasgjengen

Hva i all verden er det?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 00:27   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Tjukkasgjengen

Google is your friend.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 00:30   #4
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tjukkasgjengen

http://ut.no/artikkel/1.8299804

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 00:50   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tjukkasgjengen

For et forferdelig demotiverende navn! Hvordan man tenker på seg selv har mye å si for hvem man blir, så å delta i en tjukkasgruppe vil jo gjøre at man forblir nettopp en tjukka....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 01:19   #6
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Tjukkasgjengen

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

For et forferdelig demotiverende navn! Hvordan man tenker på seg selv har mye å si for hvem man blir, så å delta i en tjukkasgruppe vil jo gjøre at man forblir nettopp en tjukka....

Der har jeg faktisk helt motsatt opplevelse. Jeg vil si det var nesten avgjørende for meg å "ta tilbake" ordet "feit" for å gå ned i vekt. Å kunne si "jeg er feit" gir en slags maktfølelse, som er kanskje det eneste jeg savner med å være tjukk. Det er vanskelig å forklare, men man kan vel si at det var en slags identitet jeg måtte forsone meg, som ga meg et positivt forhold til å være overvektig, som var viktig for å tørre å gå videre. Frykten for å feile blir hvertfall mindre.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 11:28   #7
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tjukkasgjengen

Nei, Carisma - å delta i en Tjukkasgjeng fører til at du kommer i form. Du kommer deg ut av den komfortable sofaen, du møter andre med samme mål, det er sosialt, morsomt og ikke minst sunt. Du har alltid noen å gå tur sammen med, det er folk i alle former, størrelser og nivåer som går i Tjukkasgjengene - så ingen går alene. Og mannen som startet det hele for et knapt år siden har gjort temmelig mye for den norske folkehelsa, vi er over 20.000 medlemmer, og det øker. Hurra for tjukkasgeneral Jan Ellefsen.

Jeg bærer min Tjukkasvest med glede og stolthet på turene våre, dette har gjort underverker for helsa mi. Og da driter jeg virkelig i hva det heter. Man kan bare være så selvhøytidelig før man bikker over til latterlig.

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 11:30   #8
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tjukkasgjengen

Ziltoidia, jeg hører deg Hvis man stikker hue i sanda, og ikke klarer å kalle seg sjøl tjukk eller feit...da tror jeg ting tar mye lenger tid.

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 22:00   #9
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Tjukkasgjengen

Jeg er med og går med Tjukkasgjengen. Da jeg begynte på reisen min var det en utrolig herlig måte å komme seg ut på. Det var tilgjengelig og folk var så hyggelige og jeg kunne tilpasse det min form.

Etterhvert var det to raske som huka tak i meg og dro meg rundt fortere enn jeg trodde jeg kunne gå og det hjalp voldsomt på formen. Oppmøtet her er veldig varierende men det er alltid hyggelig å være med.


Og når det gjelder navnet, jeg har alltid syntes at det var viktig å kunne le på egen bekostning og føler at navnet er mer enn passende!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-12-12, 23:56   #10
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tjukkasgjengen

Så bra!

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no