Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Lurer litt...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-06, 14:09   #1
lipo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 5
lipo er på en erverdig vei

Lurer litt...

Jeg kunne veldig godt tenke meg å prøve ut den eurodietten, har MANGE kilo for mye og trenger litt tupp i rævva for å gå ned. Men jeg har ikke noen lyst til å gå på den Fedonklinikken og ikke har lommeboka mi det heller

Vet dere om det bare er noen fastleger som kan skrive ut rekvisisjon på det eller om det er mange? Har en veldig bra lege som følger meg opp og vil fortsette hos henne. Har PCOS og har kontinuerlig gått opp år for år, men har i det siste tatt Glucophage for å stabilisere blodsukkeret og vekta har ihvertfall snudd riktige veien, 3 kilo mindre enn i mai i fjor. (vet det....museskritt )

Lurer også på hvor man kjøper eurodietten?

Har ikke noe ønske om å bli superslank, veier nå 92 og ville veldig gjerne vært nede på 75. Med min høyde på 167 så kvalifiserer vel det til "smålubben"? (Er så lenge siden jeg var der så jeg husker ikke )

Ellers så må jeg bare kommentere at det var en del kjente nick her, ser ut som det er noen gamle gode kjenninger fra NM, PP og BP

Håper på svar sånn at jeg kan få satt igang snart!!!!

Forresten, hvordan er energien under fase 1 og 2? For tiden har jeg både jobb, studier og er i tillegg mamma til en 2-åring OG har en syk mann, så å være superslapp er litt upraktisk

lipo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo når jeg klarer Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 18:16   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lurer litt...

Du kan lese om Eurodiett her: http://www.drlindberg.no/page/index.php?structid=154&joinid=-1&parentid=14

og her: http://www.eurodiet.com/

Legen må være "godkjent" og det er det sikkert noen her inne som vet og kan fortelle om....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 18:42   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Lurer litt...

Bruker du det samme nicket på NM?

  Svar med sitat
Gammel 03-02-06, 20:11   #4
lipo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 5
lipo er på en erverdig vei

Sv: Lurer litt...

Niks, der er jeg Junior :jupp: Du?

Har sjekket ut de sidene du henviser til, men de gir meg ikke svar på hvor jeg kan kjøpe det og hvilke leger som kan skrive det ut. Føles liksom litt dumt å ringe til Lindbergklinikken og spørre om hvem andre som kan skrive det ut :skrape: Og 790 kr pr konsultasjon hos en lege jeg helst ikke vil gå til er vilt. Er glad i den legen jeg har, hun er så flink.

lipo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo når jeg klarer Svar med sitat
Gammel 04-02-06, 16:39   #5
nunno
Juniormedlem
 
nunno sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Kvinnherad
Innlegg: 26
nunno er på en erverdig vei

Sv: Lurer litt...

Forresten, hvordan er energien under fase 1 og 2? For tiden har jeg både jobb, studier og er i tillegg mamma til en 2-åring OG har en syk mann, så å være superslapp er litt upraktisk [/quote]

Hei.
i dag er siste dagen min i fase 1 og eg har ikkje vore slapp anna enn litt sliten dei første dagane (minus 6 kg. på 3 veker)
Eurodietten får du berre gjennom Fedon klinikken. Det blir tatt blodprøve av deg for å skjekke om du har betennelse, vitaminmangel og mykje anna.
Synes også at det er litt for dyrt, men som ein pangstart valgte eg å gjera det alikevel (første time 1500,-).

Lykke til..

__________________
Du er ikke nøyaktig den samme i morgen.
Bare den som forandrer seg, kan fortsette.
nunno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-02-06, 16:51   #6
Atlje
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hadeland
Alder: 38
Innlegg: 36
Atlje er på en erverdig vei

Sv: Lurer litt...

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Bruker du det samme nicket på NM?

Hva er NM??

__________________
Atlje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 17:58   #7
lipo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 5
lipo er på en erverdig vei

Sv: Lurer litt...

Bare på fedonklinikken man kan få eurodiett?!? Hadde inntrykk at det var hos noen andre også jeg. Har alle her som har gått på det fått det der?

Og så lurer jeg på om noen vet hvor det er man kjøper dem når man vel har fått resept?

Kunne jo prøvd ketolysekuren også, men jeg tror ikke jeg kan skryte på meg sånn selvkontroll man trenger da. Ikke det at jeg spiser mye søtsaker og sånt, min eneste svakhet er kaker og potetgull og det får jeg bare spise i helgene, men å skulle tenke på alt jeg spiser, veie og sånt det takler jeg ikke tror jeg :niks:

Riktig mat i pilleform, det hadde vært noe det..... :drømmer:

lipo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo når jeg klarer Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 18:06   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Lurer litt...

Opprinnelig lagt inn av lipo

Bare på fedonklinikken man kan få eurodiett?!? Hadde inntrykk at det var hos noen andre også jeg. Har alle her som har gått på det fått det der?

Nei, du kan be legen din få tilsendt produkter til deg. Jeg tror kanskje du må kontakte Lindbergklinikken først og oppgi navnet på legen din eller noe sånt. Jeg sendte nemlig en mail til dem om dette for noen år siden, men husker ikke helt hva som stod. Men jeg husker at hun sa jeg kunne få produktene av fastlegen min, men da måtte han ringe dem eller noe sånt.

Send dem en mail eller ring dem, så får du vite mer.

Forresten så får du kjøpt Eurodiet i Life Helsekost også. Men ikke alle produktene, kun sjokoladebarer, kakaopulver, omelettpulver og cappucinopulver, og du er nødt til å kjøpe dem sammen i en pakke til rundt 450 kr. Varer i 5 dager om du kun skal leve på produktene. Det er KUN Life som selger disse.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-02-06, 19:26   #9
lipo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2006
Innlegg: 5
lipo er på en erverdig vei

Sv: Lurer litt...

Shenkers Iset, dette var gode nyheter!! Da skal jeg prøve den løsningen

Vi har forresten "snakket" sammen før vi, har vært i en del av de samme diskusjonene på NM :jepp: Husker blant annet et par fedmediskusjoner hvor vi har vært med på å få temperaturen ganske høy

lipo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo når jeg klarer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lurer på mye rart i dag jeg...... elian Lavkarbo generelt 10 15-11-04 08:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no