Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-05-09, 20:04   #151
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

I fase to er det kun fisk, kjøtt, egg og tofu samt grønnsaker som gjelder - ja også krydder da selvfølgelig. Det fine er at med disse ingrediensene så kan en lage veldig mange gode retter. En favoritt er kjøttsaus av kvernet kjøtt, paprika, selerirot, løk, tomat og krydder. Andre er biffsnadder med kokte grønnsaker (men uten bernaisesaus), grillet kylling med grillede grønnsaker (grillet aubergine smaker nesten som potet...), fiskesuppe, kjøttsuppe, kylllingsuppe..... kunne nok fortsatt opplistingen en stund

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 21:45   #152
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Du får tipse meg litt om gode oppskrifter da, når jeg er i fase 2 om 28 dager!

Huff, jeg skulle virkelig ønske at man kunne hatt litt fløte eller rømme til.. Det hadde virkelig redda hverdagen min

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 22:30   #153
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, nå er jeg også over i fase 2, det er en lettelse. Ble enig med kostholdsveilederen at jeg kunne veksle litt mellom fase 1 og 2 den første tiden. Etter 30 dager i fase 1 gikk jeg ned 5,5 kilo. Syntes det var lite (iallfall etter hva jeg ser dere andre går ned), men hun sa det var helt gjennomsnittlig (?). Jeg har vært veldig trofast mot dietten, men noen halvspiste produkter har gått i søpla.
Det går da iallfall nedover. Har spist ferske reker i parken.....skal IKKE skeie ut 17.mai, bare med litt vin, tenker jeg.
Noen som har tips til hvordan man kan få litt smak i pastaen? Jeg syns ikke krydring hjelper noe særlig. Kan den stekes etter koking?

Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 17-05-09, 23:03   #154
Emmeline
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 3
Emmeline er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ville bare si at jeg gikk også ned "bare" 6 kg i fase 1, så vi får vel kanskje tro at det er det som er det "vanlige". Men jeg synes også at det godt kunne gått enda raskere nedover når vi er så flinke som vi er!! Har måttet slå meg til ro med at det går tross alt nedover, om enn litt tregt etter mitt ønske...

Jeg har nå en liten "ferie" i fase 3, etter påbud fra veilederen, men synes det er mye vanskeligere å motstå fristelser "her", for det er jo ikke en ketose som ødelegges viss jeg bare tar en liten bit... Tror jeg må komme meg tilbake i fase 2 igjen om et par uker.
-Og når det gjelder pastaen, så havnet den tilslutt i søpla hos meg fordi jeg fikk aldri noe smak på den, ble som å spise bark for meg..

__________________

Emmeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 18-05-09, 10:18   #155
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja den pastaen har ikke jeg blitt noe klok på heller. Jeg bare koker den opp og putter den i salaten jeg for å bli ferdig med den Den smaker ikke spesielt godt men fyller opp da Bare noen poser igjen. Jeg tar med salat på jobben og lar den ligge i kokende vann til den er ferdig og spiser den...ikke nammenam akkurat Har noen noe godt tips på pastaen?

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 09:04   #156
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg tror iallfall pastaen må koke ganske lenge, syns ikke 10 minutter var nok.
Skal prøve å steke den ltt neste gang. Etter kokingen.

Men paella, risotto og couscous, de syns jeg det funker bra å bruke som "dressing" på salat. Bland inn litt chilipulver og litt salt eller buljong og kok dem til vannet er borte. Bland det så inn i salaten......

Emmeline, det var fint du sa det, - du har jo gått ned masse nå, ser jeg. Jeg sklir også sakte nedover, heldigvis, begynte i fase 1 15.april. Når begynte du? JA, vi er flinke! JA!
En liten, oppmuntrende detalj - : i går så jeg at jeg faktisk har fått slankere legger!

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 19:03   #157
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Endelig i Fase 2!! Så godt kyllingen smakte OG så mett som jeg ble!! Jeg har ikke smakt couscousen faktisk, synes paellan går fint an. Men nå styrer jeg mesteparten unna middager/supper. Merket at jeg ble noe kvalm på slutten av forrige uke av suppene. Så gudskjelov er jeg i Fase 2 og får spise litt protein. Nammenam

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 15:35   #158
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei.
Fortsatt i fase to, men i enkelte helger osv.så blir det "vanlig" kost, eller Fedon kost da. Tror jeg trenger veiledning nå, litt usikker på hvilken fase jeg bør være i. Klart 17 kg siden desember, men merker at det går sakte ned nå om dagen. Trener bra, prøver å finne en middelvei for ikke å gå helt lei.
Spørsmålet er og hvor mye fett jeg har igjen, og hvor det endelig mål bør ligge.
Har måttet kjøpe mye klær, tar på budsjettet, hadde egentlig tenkt å vente med nye klær, i og med at jeg skal ned mere. Men det er grenser for å store bukser, og overdeler en kan ha på seg. Er SUPERDEILIG å kunne gå inn i en vanlig forretning og handle klær, selv om det ligger på XL størrelse. Fra 50 til 44 i bukser, fy søren, det går faktisk ann!!!!!

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:17   #159
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Tror jeg trenger veiledning nå, litt usikker på hvilken fase jeg bør være i.

Går ut fra at du har en lege som følger deg opp siden du går på ED, og da bør du snakke med legen ang. hvilken fase du bør være i. Dette er individuelt, og avhenger helt av din motivasjon og hvor mye du skal ned i vekt. Fase 3 er delt inn i 3 del-faser - A,B,C. Når en er i A og B fortsetter vektreduksjonen (men reduksjonen er mye mindre enn i fase 2), mens i fase C stabiliseres vekten og hensikten her er å sluttføre kostomleggingen permanent.

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Spørsmålet er og hvor mye fett jeg har igjen, og hvor det endelig mål bør ligge.

Hvor mye du har igjen kan du finne ut ved å veie deg på en Tanita-vekt. Dette gjør jeg ved hver kontroll hos legen min på Fedon-klinikken.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:33   #160
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Mara, her.

Noen som har tips til hvordan man kan få litt smak i pastaen? Jeg syns ikke krydring hjelper noe særlig. Kan den stekes etter koking?

Bruker stort sett pastaen når jeg skeier ut med kjøttsaus. Da koker jeg den i 8-10 minutter med salt og krydder i vannet. Når kjøttsausen er ferdig tilsetter jeg pastaen og lar det hele koke sammen i 3-4 minutter til pastaen er helt ferdig kokt (og ja - den trenger mer enn 10 minutters koking for å bli ferdig ).

Kjøttsausen min består av; ca 200 g karbonadedeig, 100 g hakket løk, grønn paprika (så mye jeg vil), 50 g rød paprika og 50 g gul/orange paprika, 1 ss tomatpurre + ca 1dl vann eller 1/2 boks hermetiske tomater, oregano, hvitløk, chili og litt salt.

Tilsammen får jeg nå to måltider av dette, blir rett og slett for mye å spise til ett måltid .

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"



Sist redigert av grotingeling : 22-05-09 kl 10:52.
grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 20:08   #161
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk skal du ha, det skal jeg prøve. Høres godt ut!

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 20:47   #162
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, jeg vil bare dele min jublende glede over endelig å ha nådd minus 20 kg!!!!!!!!!!!!! Jeg er nå nøyaktig halvveis til målet mitt, og feirer i dag med en neve båbær! Nam! Jeg har holdt på siden 19.januar, og har nok vært litt inn og ut av fasene, hatt litt påskeferie osv, men det går nedover og jeg er fornøyd! Nå skal jeg være i fase 3a en stund.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 21:17   #163
lebeate
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Drøbak
Innlegg: 4
lebeate er på en erverdig vei
Talking

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Gratulerer!!!!!
Det er utrolig motiverende for en som bare har gått 5 dager av fase 1.

lebeate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:42   #164
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så flott, Solange,
gratulerer! På ca.4 mndr, det er neimen ikke verst!

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 22-05-09, 23:52   #165
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så herlig det må føles å ha kommet halvveis, gratulere så mye Solange
Veldig motiverende for oss andre som ikke har kommet så langt ennå.

Lykke til videre på ferden nedover.....

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 20:02   #166
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Går ut fra at du har en lege som følger deg opp siden du går på ED, og da bør du snakke med legen ang. hvilken fase du bør være i. Dette er individuelt, og avhenger helt av din motivasjon og hvor mye du skal ned i vekt. Fase 3 er delt inn i 3 del-faser - A,B,C. Når en er i A og B fortsetter vektreduksjonen (men reduksjonen er mye mindre enn i fase 2), mens i fase C stabiliseres vekten og hensikten her er å sluttføre kostomleggingen permanent.

Nei, jeg har ikke hatt oppfølging, startet 10 des. Men, bestillte selv time hos legen på privat klinikk, var der i dag, tatt masse bodprøver og andre us. Legen mente jeg kunne fortsette i fase 2, men legge inn frukt( er vel da forsåvidt i fase 3 et.el.annet kanskje). Fettprosenten var gått ned, kvitta meg med 11 kg fett. Pulsen har ikke vært så lav på 20 år, takket være all treningen og. Enighet om å fortsette videre til ønsket mål.


Hvor mye du har igjen kan du finne ut ved å veie deg på en Tanita-vekt. Dette gjør jeg ved hver kontroll hos legen min på Fedon-klinikken.

Har nok 10 kg igjen, noen kg forsvinner når jeg tar en bukplastikk. Er fornøyd sålangt, og vet nå at jeg når målet jeg har satt meg

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 15:03   #167
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Gratulerer Solange!!
Det er så utrolig deilig å se at tickere nedenfor her har bikket over halveismerket. Jeg har også kommet over halveis og bare gleder meg nå og spiser salat til den store gullmedaljen
Jeg har ikke skrevet så mye i det siste, har vært så mye som har skjedd og sommeren står på døra og tripper. Jeg er mye ute og går og har kjøpt meg kamera, så nå blir det mye naturvandringer for å få tatt naturbilder og sånn
Jeg bestiller kun barer, kjeks, nøtter, kako og frokostsjokolade nå. Har fortsatt mye supper igjen, men jeg tror jeg tar de innimellom når jeg vil har litt variasjon rett og slett. om to uker ca skal jeg være ferdig med fase 2 og da er jeg i ferien min. Jeg lurer på om jeg skal få utvidet fase 2 perioden. Vi får se om jeg har gått ned nok i fase 2

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 23:50   #168
Mara
Medlem
 
Mara sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Moss
Innlegg: 78
Mara er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei, sweet,
jeg har det litt som deg, 3 uker til ferie. Den 15.juli har jeg vært 2 mndr. i fase 2 - og da kommer jeg til å være i Tsjekkia. Ikke det landet som er mest kjent for salat, akkurat. Men jeg pakker med meg en bunke kjeks, soyanøtter og litt supper og lign. så får det gå som det går. Jeg har vært ganske fanatisk på dietten siden jeg begynte i fase 1 15.april - gruer meg litt til alle fristelsene i Tsjekkia. Men det skal være hyggelig med ferie!
Kanskje må det bli en periode med fase 1 etterpå....... HUFF!
Ønsker deg lykke til!

__________________


Mara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodietten Svar med sitat
Gammel 22-06-09, 16:59   #169
sweet
Medlem
 
sweet sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 51
sweet er på en erverdig vei

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Takk for det Mara. Ja jeg gleder meg til ferie, og faktisk vinglasset vi snart kan konsumere Var hos legen på fredagen og jeg har gått ned 5 kilo siden jeg var der sist. Nå har jeg gått ned godt over halveis
Skal være i fase to til midt i uka i uke 29, så det blir midt i første ferieuka Det passer bra.
Skal bare feriere i lille Norge, men uansett fristelser finnes overalt
Jeg hamstrer inn barer, kakao, kjeks og nøtter før jeg drar. Da er jeg liksom sikker på.
Lykke til og God ferie om jeg ikke snakker med deg før den tid

__________________


sweet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:11   #170
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Juhu, fredag er jeg i fase 2, etter fire uker i fase 1! Det har ikke vært skrevet i denne tråden siden juni, men hva gjør det? Nå skal jeg lese meg gjennom det dere har skrevet før for å hente idéer og motivasjon. Har forstått at jeg skal gå på dette i 30-40 dager, så nå er jeg klar! :-)

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 22:05   #171
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

er det tillat og spørre hvor mye du gikk ned i fase 1

jeg har to og en halv uke igjen i fase 1
gikk ned 3,2 kilo første uke ,, skal ikke veie meg før på lørdag igjen
ikke snikveie en gang

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 22:14   #172
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hvis det er meg du spør, så vet jeg ikke det før i morgen, for da skal jeg ha første veiing på klinikken jeg går på . Kan svare deg i morgen kveld!

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

er det tillat og spørre hvor mye du gikk ned i fase 1

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 17:43   #173
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Lotta67, her.

Hvis det er meg du spør, så vet jeg ikke det før i morgen, for da skal jeg ha første veiing på klinikken jeg går på . Kan svare deg i morgen kveld!

ja var det , venter i spenning

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 18:02   #174
Lotta67
Medlem
 
Lotta67 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 57
Innlegg: 420
Lotta67 er ny på veien

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

Det ble 6,6 på fire uker, fornøyd med det. Veilederen min sa at 6-8 kg er vanlig på de fire første ukene. Jeg begynner i fase 2 på fredag. Juhu!

Stå på, du også! Dette klarer du!

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

ja var det , venter i spenning

__________________
Journalen min
Lotta67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 19:23   #175
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst

grattis , kjempebra ,,, ja ,jeg SKAL ikke dette av lasset , det er banna bein

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst Macarena Eurodiett 2094 28-09-11 10:07
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no