Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva pleier dere å velge som helgekos?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-13, 20:32   #1
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Hva pleier dere å velge som helgekos?

Ja,hva pleier dere å velge om dere skal kose dere i helgen? På 15 kh daglig er det jo litt utfordringer med tanke på at det finnes fint lite man kan kose seg med av desserter osv.Jeg bruker funlightgele med kremfløte eller rømme blandet med søtning...kunne tenkt med noe annet til neste helg..

Oppskrifter eller tips ? Jeg er glad i både søtt og salt

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 21:36   #2
juli82
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Nord Trøndelag
Innlegg: 39
juli82 er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Bacongull fungerer jo
Ellers tar jeg en neve nøtter.
Prøver ellers å ikke spise på kveldstid, det er derfor jeg har for mange kg på kroppen:-)
Pepsi Max greier jeg meg ikke uten da:-(

juli82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 21:38   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Koser med mannen

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 21:39   #4
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Koser med mannen

Og litt hvitvin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 22:30   #5
Veronicakar
Juniormedlem
 
Veronicakar sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 37
Veronicakar er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Og litt hvitvin

Høres ut som en perfekt lørdag det da!

__________________


Veronicakar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-13, 23:02   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

En tur ut i frisk luft, sshopping, kino, en god film på tv, spa.... At kos= mat og godteri er grunnen til at mange havner her inne....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 03:49   #7
Kafferosa
Juniormedlem
 
Kafferosa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 23
Kafferosa er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Egentlig ingenting. Jeg har ikke funnet noe som erstatter potetgullet, så da kan det egentlig være det samme.

Bacongull til nød, men da må jeg ha dip ved siden av.

Kafferosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert-lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 10:01   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Mannen lager som regel en knallgod middag som vi spiser ganske seint (7-ish) og da er snopefaktoren svært lav resten av kvelden. Det blir kanskje litt skvisa druer... eller skvisa epler (engelsk cider). En rute eller to mørk sjokolade går, men der er jeg vanskelig å stoppe, så som regel ikke. Hender jeg lager en lavkarbokake.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 10:01   #9
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

En tur ut i frisk luft, sshopping, kino, en god film på tv, spa.... At kos= mat og godteri er grunnen til at mange havner her inne....

Det er ikke grunnen her ivertfall.Jeg er en voksen dame,,jeg er klar over disse tingene.

Jeg trener mye og har to barn,hus og hund,så jeg har nok å gjøre i ukedager av sånt,nå spurte jeg etter ketolysevennlige desserter og slikt,så hvis du ikke har noe tips så ser jeg ikke helt vitsen...jeg har allerede en som kan gi meg leksjoner om ting og psykologer som kan fortelle meg resten...noen ganger er det enkle det beste..slik som nå...og nøkkelen er som regel moderasjon,som med det meste.

Ikke alle som havner her pga overspising

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 10:04   #10
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Mannen lager som regel en knallgod middag som vi spiser ganske seint (7-ish) og da er snopefaktoren svært lav resten av kvelden. Det blir kanskje litt skvisa druer... eller skvisa epler (engelsk cider). En rute eller to mørk sjokolade går, men der er jeg vanskelig å stoppe, så som regel ikke. Hender jeg lager en lavkarbokake.

Okei,jeg liker ikke vin og får vondt i magen av sjokolade. Men har du noe oppskrifter på noe med veldig lite karbo så sleng det gjerne ut

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 10:15   #11
Jean1986
Medlem
 
Jean1986 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Ålesund
Alder: 38
Innlegg: 264
Jean1986 er ny på veien

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Blir som regel 85% sjokolade og litt pistasjnøtter.

__________________


Jean1986 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 10:26   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Okei,jeg liker ikke vin og får vondt i magen av sjokolade. Men har du noe oppskrifter på noe med veldig lite karbo så sleng det gjerne ut

Jeg regner med at du har sjekket ut oppskriftsdelen av forumet??
Her i huset går det gjerne i ostefat med paprika, selleri osv eller spekemat med rømmedip.
Kaken "Black Sunday" med bringebærsaus og rømme er min favoritt blandt lavkarbokakene.
Ellers er det jo fort gjort å lage forskjellige fromasjer, for tiden går det i ZerOh med fersken og nektarin.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 11:51   #13
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Jeg er glad i ost, så lk-knekkiser eller mandelkjeks (http://lchf-bloggen.blogspot.no/2010...ndelkjeks.html - jeg liker havsalt best på) med ost er noe jeg kan finne på å kose meg med Ellers er jeg svært begeistret for Gerds ostekake (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15963) til type bursdagsanledninger og sånt. Av kos som ikke krever noe særlig forarbeid er fløtekaffe en sikker vinner (eller helst med mykvispet krem og en skvett sukkerfri vaniljesirup (http://www.morestore.no/webshop/home...nin-sukkerfri/).

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 19-08-13, 19:21   #14
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Gerds ostekake pleier jeg å fryse i porsjonsstykker( ellers spiser jeg hele kake på noen dager, ups), så kan jeg ta opp om jeg vil ha en bit, for eksempel i bursdagsselskaper.
Jeg lager gjerne hurtigis av 50g forsne bringebær og ca like mye fløte.

At noen mener en ikke skal kose seg med mat er så, men jeg gjør det like vel jeg, jeg er kjempeglad i mat og gode smaker. Og jeg tror neppe 50g bringebær og 50g fløte i uka ødelegger noe som helst.
Dersom man har for vane å hele tiden ha noe søtt når man setter seg ned i sofaen, så burde en kanskje tenke igjennom saker og ting, men ellers ser jeg ikke problemet med å forbinde mat og kos, jeg spiser aldri uten å kose meg, da hopper jeg heller over mat.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 01:26   #15
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Her smeller jeg ofte sammen ei rullekake; det tar ca en halv time fra jeg starter til den er på bordet.

4 eggehviter stivpiskes
4 eggeplommer og 2 strøkne ss sukrin piskes i en annen bolle
Bland dette lett
Ha i 2 toppede ts JBKM og bland godt.

Fordel dette på ei bakepapirkledd langpanne og stek det nederst i ovnen ved 180 grader i ca 10-11 minutt.

Bruk stekespade eller slikkepott til og løsne kaken fra papiret.

Stivpisk ca 3 dl fløte,
bland inn f.eks. en pakke halvfrosne eller ferske bringebær
Stryk dette utover kakebunnen og dryss over ei halv plate revet 70 % sjokolade, og rull kaken sammen.
Dryss over resten av den revne sjokoladen og server!

Eller så lager jeg smoothie
eller Moccakake
eller steker ost
eller griller kyllingvinger til og knaske på
eller tar meg en aldri så liten konjakk til kaffien.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 09:27   #16
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Vaniljekesam med nøtter og bær, supergodt Sikkert litt mer karbo enn det du etterspør, men når du trener såpass mye så vil jeg ikke tro at det har noe særlig å si...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 11:10   #17
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg regner med at du har sjekket ut oppskriftsdelen av forumet??
Her i huset går det gjerne i ostefat med paprika, selleri osv eller spekemat med rømmedip.
Kaken "Black Sunday" med bringebærsaus og rømme er min favoritt blandt lavkarbokakene.
Ellers er det jo fort gjort å lage forskjellige fromasjer, for tiden går det i ZerOh med fersken og nektarin.

Nei,det har gått meg forbi,hter det noe spesielt eller bare oppskriftsforum?

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 11:17   #18
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Gerds ostekake pleier jeg å fryse i porsjonsstykker( ellers spiser jeg hele kake på noen dager, ups), så kan jeg ta opp om jeg vil ha en bit, for eksempel i bursdagsselskaper.
Jeg lager gjerne hurtigis av 50g forsne bringebær og ca like mye fløte.

At noen mener en ikke skal kose seg med mat er så, men jeg gjør det like vel jeg, jeg er kjempeglad i mat og gode smaker. Og jeg tror neppe 50g bringebær og 50g fløte i uka ødelegger noe som helst.
Dersom man har for vane å hele tiden ha noe søtt når man setter seg ned i sofaen, så burde en kanskje tenke igjennom saker og ting, men ellers ser jeg ikke problemet med å forbinde mat og kos, jeg spiser aldri uten å kose meg, da hopper jeg heller over mat.

Gerds ostekake er i det andre forumet med oppskrifter da eller?

Ja altså,jeg må ikke ha kos hver helg eller hver måned for den sak skyld,jeg tenker det er greit å ha en sjelden gang når jeg føler for det.

Jeg tenker også at folk som er naturlig slanke,aldri vært overvektige også koser seg med mat,de har bare et sunt forhold til maten slik at de ikke overspiser ...der tror jeg det ligger mye

Jeg synes det er kjekt å ha noe når jeg for eksempel skal feire noe eller skal noe der det serveres kosemat ,slik at jeg også kan ha mulighet til å gjøre det samme. Og ikke minst,en vanlig lørdagskos nå og da. På dette kostholdet der man er så mett hele tiden skjønner jeg ikke hvordan man skal kunne ha sug etter noe når man setter seg i sofaen jeg da Men de finnes sikkert..jeg er ivertfall ikke slik. Kan fint være den som ikke spiser selv om det serveres ting og som du sier...er det ikke god amt kan jeg heller la være å spise
Så det er ikke grunne til at jeg har mange kg ekstra liksom....synes det er så lumpent og naivt å tenke at alle som er overvektige har et problem med å overspise eller ikke greier å styre seg og koser seg litt for ofte...det er ikke tilfelle.

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 11:18   #19
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Her smeller jeg ofte sammen ei rullekake; det tar ca en halv time fra jeg starter til den er på bordet.

4 eggehviter stivpiskes
4 eggeplommer og 2 strøkne ss sukrin piskes i en annen bolle
Bland dette lett
Ha i 2 toppede ts JBKM og bland godt.

Fordel dette på ei bakepapirkledd langpanne og stek det nederst i ovnen ved 180 grader i ca 10-11 minutt.

Bruk stekespade eller slikkepott til og løsne kaken fra papiret.

Stivpisk ca 3 dl fløte,
bland inn f.eks. en pakke halvfrosne eller ferske bringebær
Stryk dette utover kakebunnen og dryss over ei halv plate revet 70 % sjokolade, og rull kaken sammen.
Dryss over resten av den revne sjokoladen og server!

Eller så lager jeg smoothie
eller Moccakake
eller steker ost
eller griller kyllingvinger til og knaske på
eller tar meg en aldri så liten konjakk til kaffien.

Takk for mange tips

Finnes alt dette også her en plass på forumet?

Mocca kake,virker spennende

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 11:19   #20
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Vaniljekesam med nøtter og bær, supergodt Sikkert litt mer karbo enn det du etterspør, men når du trener såpass mye så vil jeg ikke tro at det har noe særlig å si...

Åh,hvordan kan det ikke ha noe å si? Tenker om du kunne forklare det,hehe

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 11:49   #21
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Se øverst på nettsiden, der er det en svart linje der det står:

Lavkarbo.no Forum Blogger Oppskrifter.

Trykker du på Oppskrifter så kommer du til underforumet med oppskrifter.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 13:13   #22
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Her smeller jeg ofte sammen ei rullekake; det tar ca en halv time fra jeg starter til den er på bordet.

4 eggehviter stivpiskes
4 eggeplommer og 2 strøkne ss sukrin piskes i en annen bolle
Bland dette lett
Ha i 2 toppede ts JBKM og bland godt.

Fordel dette på ei bakepapirkledd langpanne og stek det nederst i ovnen ved 180 grader i ca 10-11 minutt.

Bruk stekespade eller slikkepott til og løsne kaken fra papiret.

Stivpisk ca 3 dl fløte,
bland inn f.eks. en pakke halvfrosne eller ferske bringebær
Stryk dette utover kakebunnen og dryss over ei halv plate revet 70 % sjokolade, og rull kaken sammen.
Dryss over resten av den revne sjokoladen og server!

Eller så lager jeg smoothie
eller Moccakake
eller steker ost
eller griller kyllingvinger til og knaske på
eller tar meg en aldri så liten konjakk til kaffien.

Har du laget denne med fiberhusk i stedet for JBKM? (HarikkeJBKM...)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 14:01   #23
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har du laget denne med fiberhusk i stedet for JBKM? (HarikkeJBKM...)

Min erfaring er at fiberhusk passer å bruke som erstattning til jbkm Har gjort det selv mange ganger!

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 15:36   #24
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Min erfaring er at fiberhusk passer å bruke som erstattning til jbkm Har gjort det selv mange ganger!

Så glimrende - like mengder da eller?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 20:35   #25
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Så glimrende - like mengder da eller?

Som regel har jeg tatt litt mindre og sett an litt så bare tatt en klype her og der ...bare for å være sikker på at d ikke blir for mye,fir av erfaring tykner fiberhusk mer enn jbkm..men kommer litt an på hva man lager og tror jeg.

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva pleier dere å bestille fra Iherb.com? freshstart Generell diskusjon 2 06-02-12 22:02
Jippi i morgen er det fest - Hva pleier dere å drikke? Dolly Ketolysekuren 13 12-05-11 15:34
Hva pleier dere å spise dagen derpå? ekenna Lavkarbo generelt 5 27-03-11 14:51
Helgekos ... mamz Spørsmål om matvarer og oppskrifter 11 17-09-10 23:32
Helgekos for deg og familien Granny Weatherwax Frokost og kveldsmat 0 20-10-08 11:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no