Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Takk - Støttemedlem

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-08, 16:35   #151
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen, her.

Fikk en melding for en stund siden med påminnelse ... og endelig i dag har jeg fått betalt støttemedlemskap for nok et år
God følelse!

Takk for påminnelsen Charmy

Da har jeg betalt en liten sum jeg også

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 11:02   #152
AnetteS
Medlem
 
AnetteS sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Asker
Alder: 40
Innlegg: 266
AnetteS har en fantastisk aura rundt segAnetteS har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Søkte litt her inne og fant denne tråden

Utrolig koselig forum, hjelper meg veldig i prosjekt "ett bedre liv" så i morra skal jeg prøve meg på en innbetaling ja

__________________
-Anette-

*Journalen min*



AnetteS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 10:43   #153
matmor
Medlem
 
matmor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Larvik i vestfold
Alder: 62
Innlegg: 128
matmor er ny på veien
Thumbs up

Sv: Takk - Støttemedlem

Sånn! nå har jeg vært i nettbanken jeg også Syntes jeg måtte det så mye jeg er her inne å leser og høster gode råd.

__________________




matmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkinsen Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 14:31   #154
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Takk - Støttemedlem

Dette er jo et supert tiltak..! Syns dette er et kjempeflott forum, og vil gjerne bidra litt med driften. Har nå betalt en liten sum, og satser på å være her en god stund og fortsette med noen innbetalinger

Ps: de første linkene på de første sidene er ugyldige... iallefall for meg. Må man har noen spesiell tilgang, eller ha vært her så så lenge? Tok litt tid ja før jeg skjønte noe... Godt uti sidene fant jeg en fungerbar link fra HP (med rød skrift) og derifra var det kjempeenkelt. Bruker nesten paypal daglig jeg, så det gikk smertefritt og greit å betale inn her ja Men som et hint, så burde kanskje den linken ligge litt lengre fram i tråden...

Må også bare si at før jeg så denne tråden så trodde jeg alle som hadde "støttemedlem" ved signaturen sin var ferdigslanket og bare var støtte for nye som kom inn litt feil det ja

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 01:00   #155
matmor
Medlem
 
matmor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Larvik i vestfold
Alder: 62
Innlegg: 128
matmor er ny på veien
Red face

Sv: Takk - Støttemedlem

jeg betalte inn 100 kr, den 29/4 .
Betyr det at jeg er støttemedlem et halvt år ? Og hva gjør jeg når jeg skal sende et pm til noen da? For det måtte jeg vel gjøre for å bli registrert som støttemedlem og få den fine stjerna?
Dere får bare unnskylde meg og min uvitenhet! Veeldig små datakunnskaper, men jeg lærer hver dag!

__________________




matmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkinsen Svar med sitat
Gammel 09-05-08, 08:28   #156
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Send en pm til summer Send en privat melding til Summer
og si at du har betalt inn manuelt i banken. Så ordner de det

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 00:24   #157
matmor
Medlem
 
matmor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Larvik i vestfold
Alder: 62
Innlegg: 128
matmor er ny på veien
Lightbulb

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Send en pm til summer Send en privat melding til Summer
og si at du har betalt inn manuelt i banken. Så ordner de det

Tusen takk for hjelpen! Da er pmèt sendt! Må ha ting inn med t-skje sjønner du, første erfaringa mi med sånne forumgreier! ( har vært her inne å lest et år da)masse kloke mennesker her!

__________________




matmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkinsen Svar med sitat
Gammel 27-08-08, 12:38   #158
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Dytter opp denne tråden igjen jeg

Er så mange nye medlemmer her. Og kanskje noen ønsker å bli støttemedlemmer

Sitat:

For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement.
Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr:

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.
samt hvilket abonnement.

--
Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det
Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales


Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 19:43. Årsak: Byttet kontonummer, nevnt Vipps
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:12   #159
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Da har jeg slengt inn noen kroner til jeg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 21:57   #160
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Da har jeg også betalt en liten sum

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 20:48   #161
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg er ganske lat når det kommer til aktiviteter utenfor jobben. Forrige gang medlemskapet gikk ut så fikk jeg en mail, er dette forandret? Vel, jeg så jo nå at jeg ikke er på lista lenger, og det er korrigert.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:23   #162
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem


Ojjjjjjjjjsann...denne tråden har jeg ALDRI sett

Jeg vil også gjerne bidra! Som mange andre har jeg jo "hybel" her..

Da gjør jeg som Gerd jeg..bruker kontonummeret!

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:27   #163
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Ojjjjjjjjjsann...denne tråden har jeg ALDRI sett

Jeg vil også gjerne bidra! Som mange andre har jeg jo "hybel" her..

Da gjør jeg som Gerd jeg..bruker kontonummeret!



Send PM til Summer etter du har betalt, så ho får registrert deg som støttemedlem

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:38   #164
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.



Send PM til Summer etter du har betalt, så ho får registrert deg som støttemedlem

Da er penger avsendt og mail til Summer bidro med ei krone dagen jeg da.. Det er jo billig for en "hybel"

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 11:14   #165
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Medlemskap er betalt

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 17:17   #166
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Jai tjoj nesten at du må siiii fra at du har betalt Amariel..siden du ikke har fått støttemedlem som tittel enda Til Summer f.eks?

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 17:55   #167
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Ja, jeg så at jeg ikke har fått det.. Men jeg har sendt en melding til Summer.. Mulig det tar noen dager å registrere betalingen, eller kanskje Summer er opptatt.. Uansett er det ikke så viktig for meg

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 18:49   #168
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Neinei...men det er jo ikke riktig

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-09, 20:13   #169
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Det blir nok ordner snart

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 12:24   #170
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Takk - Støttemedlem

dytter litt på denne

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 17:34   #171
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Da har jeg jammen meg fått somla meg til å betale litt igjen. Skulle bare mangle forresten...så flott forum og så mye jobb og kroner som admin legger ned i dette.

Takke takkkk. Veldig glad for at Lavkarbo finnes

Sitat:

Sitat til de som ikke vet hva jeg snalkker om
For å bli støttemedlem går du inn på kontrollpanelet og trykker på betalte abonnement.
Om du helst vil gjøre det manuelt, så kan du betale inn på kontonr:

Her er kontonr.: 1503.75.56553 eller søk opp Lavkarbo.no på Vipps.

Mottaker:

Lavkarbo.no (eller Karbojunkie)
v/HP Wilhelmsen

--

Oppgi "lavkarbo.no - brukernavn" som betalingsinfo.
samt hvilket abonnement.

--
Send PM til HP om du har betalt inn manuelt, så han ser det
Det er enkelt å betale i gjennom abonnementstjenesten, så det anbefales

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av HP : 13-02-18 kl 19:27. Årsak: Endret kontonummer, nevnt Vipps
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 20:53   #172
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Jeg og.... Kunne ønske vi hadde en sånn påminne sak.
Betaler via abonnement tjenesten/PayPal og det går veldig greitt.
Håper pengene kommer frem da !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 01:17   #173
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: Takk - Støttemedlem

Da er betalingen gjort for et år som støttemedlem her også, og pm er sendt til Summer ! Er jo det minste jeg kan bidra med til dette flotte forumet

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 13:52   #174
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Takk - Støttemedlem

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Betaler via abonnement tjenesten/PayPal og det går veldig greitt.

Jupp, går som et skudd - og man blir titulert støttemedlem uten å sende PM

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 25-08-09, 19:44   #175
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takk - Støttemedlem

Og der va rjeg støttemedlem gitt, gikk jo fint dette

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Takk Drs. Atkins and Agatston Nille Artikler 0 25-05-04 13:04
Takk til HP, Lise og Fedonisten for åndelig påfyll! Zoë Livets lyse side 4 13-05-04 11:29
Takk!! Nooria Generell diskusjon 1 23-04-04 23:23
Må bare si Tusen takk!!! cathrine Induksjonen 1 03-03-04 19:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no