Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-05, 13:47   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

http://atkins.com/shop/products/Atki...h_Cookies.html

Jeg ELSKER Oreos!! Fikk gledessjokk da jeg så denne, men så står det: "Limited time". Må bestille når jeg får feriepengene. Da skal jeg ta en bestilling til et par tusen!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 13:56   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Å nå dør jeg!!!

http://atkins.com/shop/products/Atki...conut_Bar.html

BOUNTY med 3 gram net carbs i hver!!! Nå står ikke verden til påske!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 14:43   #3
Merete
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 95
Merete har en fantastisk aura rundt segMerete har en fantastisk aura rundt seg

Hei!

Jeg har bare et spørsmål angående atkins.com shopen.
Jeg bestilte noen varer derfra og fikk bekrftelsen 17. februar, hvor lang tid tar det før varene kommer? For jeg har ikke mottatt noen enda.... Har jeg kanskje gjort noe feil?

__________________






Merete
Merete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ! Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 14:49   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

oreooooooooooooooooos! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 14:58   #5
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Merete

Hei!

Jeg har bare et spørsmål angående atkins.com shopen.
Jeg bestilte noen varer derfra og fikk bekrftelsen 17. februar, hvor lang tid tar det før varene kommer? For jeg har ikke mottatt noen enda.... Har jeg kanskje gjort noe feil?

Tok en uke siste gang jeg bestillte - før det: 10-14 dager

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 15:01   #6
Merete
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 95
Merete har en fantastisk aura rundt segMerete har en fantastisk aura rundt seg

Trekker de regningen av konto, eller får man en giro?

__________________






Merete
Merete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ! Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 15:08   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Merete

Trekker de regningen av konto, eller får man en giro?

Du betalte med visa eller mastercard når du bestillte

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 15:43   #8
Merete
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 95
Merete har en fantastisk aura rundt segMerete har en fantastisk aura rundt seg

Det var det jeg trodde... Det var en visa reservasjon på kontoen min i forrige uke, som kunne stemme med beløpet jeg hadde handlet for! Men nå er reservasjonen borte, og jeg har enda pengene mine.... Tror kanskje jeg skal kontakte atkins.com å sjekke : )

__________________






Merete
Merete er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ! Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 16:56   #9
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Iset - Jeg har smakt de "bounty" sjokoladene og de har en forferdelig ettersmak! Jeg ville kanskje ikke gått helt amok og bestilt 20 stk på engang hvis jeg var deg Men kanskje du liker de...

Mmm... oreos, de skal jeg bestille neste gang!!

Merete - min bestilling tok i underkant av 2 uker, men ble uheledigvis delt i 3 forsendelser og den siste "backorder'n" er enda ikke kommet (jeg bestilte i januar)

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 17:05   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Er det slik at de trekker fra konto med en gang? At ordren ikke blir gjennomført om det ikke er dekning på konto?

Hilsen økonomislasken mofe

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 17:13   #11
Daizy
Seniormedlem
 
Daizy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Alder: 46
Innlegg: 3.162
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Det tar vel et par dager fra du har sendt inn bestillingen til den blir prosessert. Har du ikke dekning så prøver de flere ganger, helt til de sender mail og du må ringe de (hehe.. been there, done that )

Når vi er inne på atkins bestillinger... er det noen som tenker som meg: bestille til sverige (post restante) og dermed slippe toll osv? Jeg har gjort dette (fungerte fint), men måtte betale svensk toll (eller moms eller noe i den duren). Fant ut etterpå at hvis jeg bestiller innen EU land så blir den ingen toll/moms. Er det noen som har prøvd noen engelske bestillingssider? Eller vil det ikke lønne seg (er atkins/lavkarbo mat dyrere i england enn i usa??? )

__________________

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 17:18   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av PrincessMe

Det tar vel et par dager fra du har sendt inn bestillingen til den blir prosessert. Har du ikke dekning så prøver de flere ganger, helt til de sender mail og du må ringe de (hehe.. been there, done that )

Ah, okei - takk for svar

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 17:55   #13
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Å nå dør jeg!!!

http://atkins.com/shop/products/Atki...conut_Bar.html

BOUNTY med 3 gram net carbs i hver!!! Nå står ikke verden til påske!!!!

Denne har jeg kjøpt! Og den er bare helt vanvittig god!!!!!! Jeg spiste begge to i slengen, og kunne gjerne spist 2 til!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 18:26   #14
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Oh herre... her burde jeg ALDRI ha sett... Caramel Nut Chew

Helt til jeg så sende kostnadene... 40 dollar?!?!?

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 19:23   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilNoor

Oh herre... her burde jeg ALDRI ha sett... Caramel Nut Chew

Helt til jeg så sende kostnadene... 40 dollar?!?!?

Ja frakten er spinndyr!! Derfor lønner det seg å gå sammen med andre om bestillingen. Jeg kommer nok til å spørre ei venninne som går på Atkins, om hun vil bestille sammen med meg neste gang. Evt kan jo meg og Nille bestille sammen, om hun skal ha.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 19:57   #16
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Jeg har vært der hvor den første oreoen ble laget

Må finne fram kartboka en dag, og sjekke årstallet... Det var i alle fall på Manhattan, Lower West Side, ikke så langt fra Chelsea Meat Market (som heller ikke finnes lengre, det er designermotebutikker der nå.)

Og hvis dere orker å vente til ut i mai med rapport, så er jeg villig til å teste Atkinsgodterier og melde tilbake om hvordan de smaker, sånn før dere bestiller i dyre dommer Neida, det er da så lite, bare hjelpsom jeg!

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 20:07   #17
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Jeg har vært der hvor den første oreoen ble laget

Må finne fram kartboka en dag, og sjekke årstallet... Det var i alle fall på Manhattan, Lower West Side, ikke så langt fra Chelsea Meat Market (som heller ikke finnes lengre, det er designermotebutikker der nå.)

Og hvis dere orker å vente til ut i mai med rapport, så er jeg villig til å teste Atkinsgodterier og melde tilbake om hvordan de smaker, sånn før dere bestiller i dyre dommer Neida, det er da så lite, bare hjelpsom jeg!

Muskat

Jeg kan ikke bestille før feriepengene kommer, i mai eller juni, så jeg vil gjerne ha rapport.

Jeg har smakt noe av det (har bestilt endel før, 2 ganger), bla Peanut butter cups, alle Advantage-barene, Morning Shine cinnamon bun bar (ekkel), caramel nut chew (fantastisk!!), peanut caramel cluster, + matvarer som ketchup (avhengig), barbeque sauce, cola sirup, caramel sirup (smakte som karamellsaus, vanvittig god!!!!), osv.

GLEDER MEG SÅNN TIL Å BESTILLE!!!

Nille: jeg prøvde å bestille tortillaer sist, men fikk ikke pga holdbarheten eller noe sånt, det var visst kjølevare?? Ser du spiser dem av og til, får du dem fra broren din eller noe? Har så lyst på tortillas...

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:11   #18
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Wræææææl : '(

Finnes ikke denne siden lenger? Jeg leste alt sammen og henta meg linker til det goddiset jeg hadde såå lyst på, men neimen fungerte ingen av linkene. Eksisterer ikke denne siden mer?

Jeg vil også ha Oreokjeks. Haha. Har bare verdens største godtesug! Ahh.

FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:12   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Nettbutikken er nedlagt ja.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:16   #20
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Sitat:

Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Nei

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:11   #21
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

: ((

FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 01:05   #22
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Kjeksene har jeg aldri smakt, men oreo-kake skulle jeg gjerne hatt som lavkarbo

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 12:23   #23
ch23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 11
ch23 er på en erverdig vei

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Noen som vet om man får tak i sukkerfrie oreos i Norge? har tenkt å lage lavkarbo oreokake, men da trenger jeg de sukkerfrie kjeksene..

ch23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert.. tror jeg.. Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 13:03   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Opprinnelig lagt inn av ch23, her.

Noen som vet om man får tak i sukkerfrie oreos i Norge? har tenkt å lage lavkarbo oreokake, men da trenger jeg de sukkerfrie kjeksene..

Tråden er fra 2005, så jeg vet ikke om de finnes lenger (ser ikke sånn ut), men jeg bruker nøtter som bunn på ostekake, og det er hundre ganger bedre enn kjeks
Sjekk denne oppskriften!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-08-09, 13:04   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Liker dere OREOS? (Sjokoladekjeks fylt med krem)

Hahaha! Beklager! Jeg leste klart og tydelig OSTEkake! Beklager

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frosne bær med cottage cheese og krem Skorpia Kake/dessert og snacks 7 05-01-13 18:28
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01
Hjeelp....dere med erfaring... cathrine Atkins kosthold 6 13-02-04 18:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no