Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-11, 16:42   #26
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jeg ELSKER å trene!!!!

og jeg elsker mat!!! Så jeg tror du kanskje er inne på noe, ada-emilie. Herremin, jeg spiser jo like store porsjoner nå som før! Ikke tenkt på det i det hele tatt jeg.
Tør vedde en tier på at det er der feilen er!

Mtp trening så elsker jeg det også jeg. Stortrives nede på spenst og syns det er terapi i en hard treningsøkt. Kanke vente til snøen er borte så jeg kan få meg en joggetur i lysløypa, se hvor langt jeg klarer nå kontra hva jeg greide før snøen kom for en halv mannsalder siden :P (Sørlending, kommet NOEN meter her i vinter og de komt idlig au.. )

I dag har v baka fastelavnsboller i barnehagen,, og jeg slet enormt med selvdisiplinen MEN jeg holdt meg unna!!! Jeg har IKKE spist, og det er blant anna pga Nerthus sin kommentar i går om jeg ønsket og ned eller ei. Den ga meg et kick i rumpa selv om jeg ble litt frustrert over den i går ( jeg ber nok en gang om unnskyldning, pleier ikke snerre sånn så.. huff a me)
Men stolt over at jeg ikke tok en bolle!!!

Spist litt mindre i dag au enn jeg pleier og som jeg lovet høyt og hellig: ikke noe sesamknekkebrød er kommet inn i mitt legeme

Spiste kyllingvinger til frokost, en svær salat til lunsj, hadde litt stekt pølse ved frukttider og skal ha kotelett i kveld Litt tullete, men bedre enn det kunne vært med boller, krem og syltetøy rundt ørene :P

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 17:08   #27
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

I dag har v baka fastelavnsboller i barnehagen,, og jeg slet enormt med selvdisiplinen MEN jeg holdt meg unna!!! Jeg har IKKE spist, og det er blant anna pga Nerthus sin kommentar i går om jeg ønsket og ned eller ei. Den ga meg et kick i rumpa selv om jeg ble litt frustrert over den i går ( jeg ber nok en gang om unnskyldning, pleier ikke snerre sånn så.. huff a me)
Men stolt over at jeg ikke tok en bolle!!!

Spist litt mindre i dag au enn jeg pleier og som jeg lovet høyt og hellig: ikke noe sesamknekkebrød er kommet inn i mitt legeme.

STEIKI!!! FLINKIS JO!!!



Selv om jeg personlig ikke skjønner bæra av den derre ufyselige treningsgleden da, gitt... Makan!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 19:12   #28
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Supert. Da var det trolig en liten innstramming bare som skulle til. Lykke til videre!

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 19:32   #29
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Jeg har IKKE spist, og det er blant anna pga Nerthus sin kommentar i går om jeg ønsket og ned eller ei. Den ga meg et kick i rumpa selv om jeg ble litt frustrert over den i går ( jeg ber nok en gang om unnskyldning, pleier ikke snerre sånn så.. huff a me)
Men stolt over at jeg ikke tok en bolle!!!

bare hyggelig *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 20:10   #30
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Tusen takk ja!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:11   #31
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

jeg har spist mindre nå siste uken enn hva jeg pleier.. og ikke guflet innpå med fløte.. og jeg har faktisk gått ned en kg denne uka.. så prøve å kutte ned, kan sikkert hjelpe deg også

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:34   #32
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

[quote=Heaven;1045321]Nei jeg har ingen oversikt over hvor mye jeg spiser av hva... Ser for meg veiing og allverdens styr, skikkelig Grete Roedetraumer fra den gangne jeg gikk på det..
Ikke for å være vanskelig altså.
Hadde håpet jeg hadde greid dette på en så naturlig måte som mulig, altså uten veiing og allverdens./quote]

Vi er 2

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 22:49   #33
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

[quote=Svima;1046900]

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Nei jeg har ingen oversikt over hvor mye jeg spiser av hva... Ser for meg veiing og allverdens styr, skikkelig Grete Roedetraumer fra den gangne jeg gikk på det..
Ikke for å være vanskelig altså.
Hadde håpet jeg hadde greid dette på en så naturlig måte som mulig, altså uten veiing og allverdens./quote]

Vi er 2

vi er nok mange flere MEN jeg ser at jeg MÅTTE for å få oversikt over fordelingen av næringsstoffer. Og DET er mye gøyere å telle enn kcalorier
Jeg har feks spist lite protein over lengre periode - og det er jo heller ikke bra

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:13   #34
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

jeg har spist mindre nå siste uken enn hva jeg pleier.. og ikke guflet innpå med fløte.. og jeg har faktisk gått ned en kg denne uka.. så prøve å kutte ned, kan sikkert hjelpe deg også

Tenkte jeg skujlle være flink til midag, men kasta nedpå to koteletter lett som bare det!

men nå SKAL jeg skjerpe meg.. Jeg lover GODT jobba!!! Kjempebra med 1 kg ned!!!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:27   #35
har-en-drøm
Nytt Medlem
 
har-en-drøm sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 8
har-en-drøm er på en erverdig vei

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Du er ikke den eneste. Vekta mi har ikke rikka seg på over 3 mnd. Vært rimelig oppgitt til tider skal jeg si deg =)
Jeg har prøvet og feilet, fra uke til uke, hva som kan være grunnen.
Men plutselig løsna det litt Har bare vendt meg til situasjonen, og tålmodighet må man ha Men huff det er så kjedelig!! Men har bestemt meg for at dette skal jeg klare!! Det som jeg syns er så fantastisk med denne "kuren" ,er at man kan spise seg god og mett med god samvittighet, og samtidig se at det virkelig har fungert

__________________
har-en-drøm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 23:30   #36
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Er så enig med deg, har-en-drøm. Dette er et fabelaktig kosthold!

Det jeg tror skjedde torsdag da jeg fyrte i vei her og var fryktelig opprørt, var at jeg fikk tilbake alle følelsene fra alle de andre gangene jeg har mislykkes med slanking. Dette har tatt mange år av mitt voksne liv og jeg har alltid følt meg tjukk og mislykket. Etter jeg startet på lavkarbo har jeg ikke bare endret utseende, men også person på en måte. Blitt mye blidere og hatt en mye større tro på meg selv, fordi jeg endelig mestret!!
Men når jeg nå i 3 mnd har stått stille så ble det for mye på torsdag og følelsen av å være en total mislykka dott tok over alt.
Jeg gråt til og med da mannen min kom hjem! Det har ikke skjedd før pga vekt..

Men nå skal jeg prøve å spise litt mindre og tenke meg litt om

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 08:52   #37
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Tenkte jeg skujlle være flink til midag, men kasta nedpå to koteletter lett som bare det!

men nå SKAL jeg skjerpe meg.. Jeg lover GODT jobba!!! Kjempebra med 1 kg ned!!!

Koteletter er bedre å hive innpå enn kremfløte,da

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 08:54   #38
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Men det er ikke dere som slanker dere! Det er ikke dere, men kroppen! Ikke ta dette som personlige nederlag. Dere har jo nå sett at uansett hvor sterkt dere vil gå ned går ikke kroppen ned før den selv vil det! Det er ikked ere som er viljesvake eller lite flinke, ok? Dere må bare være fornuftige og hjelpe kroppen så den får det best mulig.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:28   #39
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Angående trening og manglende vektnedgang så har blant annet Pål Jåbekk skrevet en spennende kronikk, som du an lese her. Kort sagt så skriver han at trening ikke nødvendigvis er spesielt effektivt med tanke på vektnedgang. Men artikkelen er litt for omfattende til at jeg tør å å komme med en kortversjon !

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 09:53   #40
Svima
Medlem
 
Svima sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 290
Svima er ny på veien

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Er så enig med deg, har-en-drøm. Dette er et fabelaktig kosthold!

Det jeg tror skjedde torsdag da jeg fyrte i vei her og var fryktelig opprørt, var at jeg fikk tilbake alle følelsene fra alle de andre gangene jeg har mislykkes med slanking. Dette har tatt mange år av mitt voksne liv og jeg har alltid følt meg tjukk og mislykket. Etter jeg startet på lavkarbo har jeg ikke bare endret utseende, men også person på en måte. Blitt mye blidere og hatt en mye større tro på meg selv, fordi jeg endelig mestret!!
Men når jeg nå i 3 mnd har stått stille så ble det for mye på torsdag og følelsen av å være en total mislykka dott tok over alt.
Jeg gråt til og med da mannen min kom hjem! Det har ikke skjedd før pga vekt..

Men nå skal jeg prøve å spise litt mindre og tenke meg litt om

Det er da helt naturlig å ha en reaksjon innimellom. Det er lov
Jeg gruer meg i 2 dager før jeg skal på vekta, og er deppa resten av dagen. Hodet mitt sier "at kroppen trenger litt ekstra tid", men det er det samme hodet som ikke takler "nederlaget" ved å ikke gå ned.
Stå på. Dette skal vi klare.

__________________



Svimas journal
Svima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 13:35   #41
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Angående trening og manglende vektnedgang så har blant annet Pål Jåbekk skrevet en spennende kronikk, som du an lese her. Kort sagt så skriver han at trening ikke nødvendigvis er spesielt effektivt med tanke på vektnedgang. Men artikkelen er litt for omfattende til at jeg tør å å komme med en kortversjon !

Takk! Spennende artikkel. Jeg trodde det var bare noe jeg innbilte meg.

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 13:59   #42
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Så synd at trening har den effekten for jeg syns det er rein terapi å holde på!! Endelig orker jeg og endelig kan jeg!

Idag har jeg spist salat med olje på.Håper jeg kjøpte riktig (kaldpresset) rapsolje. KRysser alt for at jeg husket riktig!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 14:14   #43
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Så synd at trening har den effekten for jeg syns det er rein terapi å holde på!! Endelig orker jeg og endelig kan jeg!

Idag har jeg spist salat med olje på.Håper jeg kjøpte riktig (kaldpresset) rapsolje. KRysser alt for at jeg husket riktig!

Kaldpresset er bra! Jeg skal selv begynne med olje fremfor avokado fordi da jeg hadde oppkastshau for et par dager siden så jeg inni meg at kroppen ikke ville ha det. Ikke det og ikke all tyggisen jeg tygger. No wonder

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 14:17   #44
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Sitter fortsatt og leser den artikkelen, den er LANG men utrolig velskrevet. Forklarer det meste med lavkarbo, trening, fett, insulin, overvekt...helt utrolig bra. Selv om jeg har holdt på i fire år og er ferdigslanka så var det mye lærerikt å lese der

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 14:32   #45
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Ut fra artiklen så ser jeg ikke at trening vil gjøre deg tykkere eller hindre vektnedgang sammen med lavkarbo-kosthold. Det må uansett virke ulikt på folk, for jeg går ned mer når jeg trener, økt muskelmasse gir helt klart økt forbrenning hos meg!

Og trening har jo rimelig mange andre gode helsegevinster, blant annet mentalt, så synes ikke du skal slutte med det jeg...

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 14:59   #46
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke07, her.

Ut fra artiklen så ser jeg ikke at trening vil gjøre deg tykkere eller hindre vektnedgang sammen med lavkarbo-kosthold. Det må uansett virke ulikt på folk, for jeg går ned mer når jeg trener, økt muskelmasse gir helt klart økt forbrenning hos meg!

Og trening har jo rimelig mange andre gode helsegevinster, blant annet mentalt, så synes ikke du skal slutte med det jeg...

Det PJ sier er at du trener fordi du har et energioverskudd som vil ut og bevege seg....... Men at det energioverskuddet hadde kommet seg ut av kroppen din selv om du ikke hadde trent........ (varmeoverskudd, trang til å støvsuge, må finne på et eller annet før jeg blir sprø, etc, etc,...)

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 15:08   #47
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Kaldpresset er bra! Jeg skal selv begynne med olje fremfor avokado fordi da jeg hadde oppkastshau for et par dager siden så jeg inni meg at kroppen ikke ville ha det. Ikke det og ikke all tyggisen jeg tygger. No wonder

Ush a meg.. ja den sier nok ifra om den får noe den ikke setter prius på..
Liker ikke avocado så har ikke værtnoe alternativ.
Samme med cocosa, jeg blr dårlig og får migrene av kokos.. Jækk

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 15:09   #48
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

I min jnobb, eier og driver egen bhg, så er det viktig å være i god form kondsjonsmessig. Merker også dette ift korpset. jeg har spilt i 26 år og aldri hatt så gode lunger som nå. Selvfølgelig kan man undre seg om det er pga vekttap, eller pga trening, eller begge deler.
Men jeg ønsker å styrke kroppen min ift jobb, og ift til mental og fysisk helse generelt. og da tror jg man må trene for å gjre det

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 16:07   #49
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Det viktigste for å gå ned i vekt er kostholdsomlegging, ikke trening. Men det er jo BARE flott at du vil trene!

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-03-11, 19:09   #50
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Syns det er så nydelig så blir vanskelig å legge det fra seg kjenner jeg... Får håpe at olje inn og meieri ut er et bra bytte. Og i dag har jeg spist lite Mye mindre enn jeg pleier
Frokost: Eggerøre og stekt picnicskinke
Etter trening: 1 shake nutrilett (sikkert ikke bra, men noe MÅ jeg ha og jeg sliter enormt med å finne noe)
Lunsj: 10 kyllingvinger og en salat med olje på
Middag blir nå straks: Taco (Lene Bs krydder) med salat, IKKE rømme IKKE dressing, men olje. Så får vi se

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta rikker seg ikke ... Trenger hjelp! EBMTone Mer enn 30 kg overvekt 33 10-01-11 11:25
Vektra rikker seg ikke! msb Spørsmål og svar 7 16-02-09 17:58
Vekta rikker seg ikke ... cathrine Induksjonen 5 15-01-08 21:08
Når vekta ikke går ned... og det snart er jul Huldr Generell diskusjon 50 29-11-05 09:23
Kan noen hjelpe? Gir snart opp..... LSH Spørsmål og svar 7 11-11-05 11:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no