Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-11, 14:40   #1
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd

Ja jeg begynner å bli rimelig frustrert. Jeg har stoppet helt opp på 99.5 og kommer ikke videre. Minstenotering var 98.3 for ei stund siden, men det må ha vært en feil..

Jeg drikker ikke lettbrus i ukedagene, men koser meg med det i helgene.
Jeg spiser ikke nøtter etc i yukedagene, kan hende ens jelden gang jeg tar en ts peanøttsmør, men det er sjeldent. Samme med sprayfløte på boks

En typisk matdag for meg kan se slik ut:
frokost 2 sesamknekkebrød med eggesalat (knekkebrød fordi jueg har sett man kan øke litt på karbene for å gå videre ned når det stopper)
Lunsj: Salat med kylling og dressing evt majones (ekte)
Mellom: kyllingvinger og salat med dressing evt majones
Middag: koteletter, nuggets (hjemmelagede), taco (hjemmelaget krydder), kyllingfilet, gerds lasagne, fløtegrøt osv.

Sjeldent kvelds.

JEg er evig takknemlig for hjelp, jeg er rimelig desperat og nesten også litt urolig for hvorffor i alle dager alt henger nå. jeg har 20 kg for mye enda og skjønner ikke hvorfor kroppen min ikke vil slippe de..

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:11   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jeg ser du har gått ned 20 kilo - det er jo fantastisk! Ca 10 igjen, og du har sikkert sett her inne at mange sliter litt når det begynner å nærme seg målet.

2 mnd stillstand - da skjønner jeg at man begynner å bli utålmodig

Spiser du nok fett?

Siden du spiser egenkomponert - har du full oversikt over hvor mye du spiser av fett, karbo, protein og kalorier pr dag? Hvis ikke ville jeg ha vært skikkelig nøye og skrevet mat-dagbok i et par tre dager. Sjekk så at du spiser NOK fett, og nok proteiner i forhold til karboinntaket. Sjekk også at du ikke spiser altfor lite kalorier eller altfor mye i forhold til basalforbrenning.

Post gjerne resultatet her så skal vi hjelpe deg med å se om det er noe du kan gjøre. Ofte når man har holdt på en stund kan det være man feks spiser mindre etterhvert uten at man merker det selv - og da kan en dagbok være fin å ha som hjelp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:14   #3
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Nei jeg har ingen oversikt over hvor mye jeg spiser av hva... Ser for meg veiing og allverdens styr, skikkelig Grete Roedetraumer fra den gangne jeg gikk på det..
Ikke for å være vanskelig altså.
Hadde håpet jeg hadde greid dette på en så naturlig måte som mulig, altså uten veiing og allverdens.

Takk for tips, skal vurdere å veie og skrive ned

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:30   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Nei jeg har ingen oversikt over hvor mye jeg spiser av hva... Ser for meg veiing og allverdens styr, skikkelig Grete Roedetraumer fra den gangne jeg gikk på det..
Ikke for å være vanskelig altså.
Hadde håpet jeg hadde greid dette på en så naturlig måte som mulig, altså uten veiing og allverdens.

Takk for tips, skal vurdere å veie og skrive ned

Vel - du får tenke på hva som er viktigst for deg Få i gang vektnedgangen - eller slippe arbeidet med å dokumentere matinntaket ditt

Det er snakk om to eller tre dager bare... your choice!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 15:36   #5
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Ville prøvd å kutte ut knekkebrød og lettbrus... ser vi begynte ca samtidig og gått ned ca like mye.. stått ganske stille for meg i hele år, til og med litt opp... men nå har det endelig løsnet litt her igjen..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:06   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Sitat:

frokost 2 sesamknekkebrød med eggesalat (knekkebrød fordi jueg har sett man kan øke litt på karbene for å gå videre ned når det stopper)

Da er det grønnsaker som anbefales å øke med, ikke produkter som inneholder stivelse

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:12   #7
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vel - du får tenke på hva som er viktigst for deg Få i gang vektnedgangen - eller slippe arbeidet med å dokumentere matinntaket ditt

Det er snakk om to eller tre dager bare... your choice!

Kjære deg, jeg vil gjerne ha i gang vektnedgangen, men håper og tror det finnnes andre løsninger enn bare å skrive ned..Og jeg sa jeg ikke mente å være vanskelig, det føler jeg meg som nå når jeg ikke godtok svaret ditt og hoppa på det gladelig med en eneste gang

Gerd: Ok, det var ikke lett å se ut fra Hexebergs bok hvor det sto en i en bisetning at man kunne øke karbene over en tid og så kutte de igjen. Ikke står det hva ikke står det hvor lenge. Men tusen takk for opplysningen.

Senorita: Litt betryggende å høre vi har stoppet på likt, samtidig som jeg ikke unner min verste fiende dette her.. Føler at uansett hva jeg gjør så blir det feil..

Sukk

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:21   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Kjære deg, jeg vil gjerne ha i gang vektnedgangen, men håper og tror det finnnes andre løsninger enn bare å skrive ned..Og jeg sa jeg ikke mente å være vanskelig, det føler jeg meg som nå når jeg ikke godtok svaret ditt og hoppa på det gladelig med en eneste gang


Sukk

Ojsan - jeg har jo aldri brukt ordet vanskelig om deg - det gjorde du selv. Du trenger ikke godta mitt forslag til løsning - du må selv ta ansvar for å velge løsning. Jeg kan dessverre ikke ta ansvar for at du velger å føle deg vanskelig - JEG ser deg nemlig ikke som vanskelig i det hele tatt

Min erfaring etter 1.5 år på forumet er at en del har fått seg overraskelser i forhold til sitt matinntak når de først bruker litt tid på å dokumentere. Det er ikke sikkert dette vil gjelde deg - men det vet du jo ikke før du har full oversikt.

Jeg ville tenkt gjennom hvorfor du har så store motforestillinger mot å dokumentere? Forstår at du har hatt det litt i vranga i forbindelse med GR - men dette er jo ikke GR Dessuten har du hatt fantastiske resultater fram til stillstand.

Gerd og senorita gir også svært gode råd - jeg sier ikke at mitt er det "eneste riktige" - jeg bare deler av min erfaring - som er at kunnskap om hvordan man gjør det i dag vil gjøre det lettere å finne ut hva man kan justere på for å oppnå ønsket resultat.

Ønsker deg uansett lykke til - det kan jo hende bare at kroppen din har et lite behov for å ta en pause nå for å venne seg på de 20 kiloene du allerede har gått ned Flere her inne har hatt stillstand i lange tider før de igjen går litt ned så det er ikke et ukjent fenomen.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:24   #9
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Torkil anbefaler i ketolyse-boka at når man skal øke på karber, så er det med grønnsaker

Grønnsaker gir jo mer vitaminer, mineraler og enzymer som er viktige for kroppen for å fungere og forbrenne optimalt.

Håper det løsner snart

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:43   #10
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Takk for svar dere. Er på nippet til å kutte hele lavkarboen, selv om det har vært ENORMT bra for meg disse månedene.

Tanken på veiing byur meg i mot, jeg tror jeg ser på det som ganske så innviklet ja. Og som selvtilliten er nå duger jeg neppe til mye anna enn å knytte sko for tiden føler jeg.
Var ikke meningen å glefse til deg, Nerthus. Pleier i grunn aldri det, men misforsto deg nok litt pluss at jeg er utrolig opprørt kjenner jeg. Ikke din feil det, det er jo denne fortvilendes vekta sin skyld..

De gangene jeg lar være å trene, går jeg ned. Men trives så godt med å trene så har ikke lyst å gi det opp heller. Ta med litt mer fett i maten kanskje, men usikker på fettkilde for noen reagerer jo på meieriprodukter osv.
Nei nå er jeg rimelig motløs kjenner jeg

Sorry sytingen min

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter

Sist redigert av Heaven : 03-03-11 kl 16:49.
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:48   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Takk for svar dere. Er på nippet til å kutte hele lavkarboen, selv om det har vært ENORMT bra for meg disse månedene.

Jeg håper du velger å fortsette på lavkarbo. Det vil uansett bli lettere å holde vekten etter vektnedgang også - og mange har jo hatt gode helsemessige effekter av lavkarbo

Krysser fingrene for at det løsner for deg snart!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:55   #12
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Går hvertfall ikke opp! Det er jo et pluss Og jeg elsker maten og trives så utrolig godt uten karbo! Hele krppen min oser jo av glede etter karbene forsvant.

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:01   #13
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Går hvertfall ikke opp! Det er jo et pluss Og jeg elsker maten og trives så utrolig godt uten karbo! Hele krppen min oser jo av glede etter karbene forsvant.

Jeg har stått stille jeg også nå en stund ,du kan kanskje prøve deg på en annen lavkarbo filosofi en den du har nå?Kanskje for en liten stund iallefall å se om det slipper da..
Håper det løsner snart

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:07   #14
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

frokost 2 sesamknekkebrød...

Kutt ut de knekkebrødene, vær så snill...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Torkil anbefaler i ketolyse-boka at når man skal øke på karber, så er det med grønnsaker. Grønnsaker gir jo mer vitaminer, mineraler og enzymer som er viktige for kroppen for å fungere og forbrenne optimalt.

Signeres!

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

De gangene jeg lar være å trene, går jeg ned....

Jepp. Jeg også. Tror det rett og slett blir for mye styr for enkelte kropper med BÅDE brenning av kalorier med trening OG brenning av kroppsfett med lavkarbo. Har ikke noe bevis for dette, sier bare at det var sånn med meg ihvertfall. Tvert jeg begynte å prøve å trene sånn pittelitt systematisk og regelmessig så stoppet vekta...

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:07   #15
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Takk takk snille dere Var ikke meniungen å være frekk over her

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:08   #16
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jeg lover på tro å ære å slutte med knekkebrødene, selv om de er gørrgode!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 17:18   #17
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Opprinnelig lagt inn av Heaven, her.

Jeg lover på tro å ære å slutte med knekkebrødene, selv om de er gørrgode!

Heheh... Men kan du ikke lage osteknekkebrød istedet da?

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:15   #18
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jo det kan jeg jo prøve på! Skal søke meg frem til oppskrift

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:16   #19
Evelyn
Juniormedlem
 
Evelyn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 52
Innlegg: 25
Evelyn er på en erverdig vei

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Hei.Kunne like gjerne vært meg som skrev dette innlegget.Alt stemmer på en prikk,til og med vekta...Blir spennende å følge hvordan det går med deg videre.Selv sitter jeg her med "stålånde" og går ikke ned et gram.Håper det løsner snart,for dette er fruuuustrerende((

Evelyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:21   #20
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Evelyn: da får vi være sterke og flinke sammen!!! Ønsker deg alt godt videre, og så håper jeg vekta er på vår side og raser ned faderlig kjapt!

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:28   #21
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Jeg har merka det at med økt trening så stopper min vektnedgang Så har tatt ett valg om at nå skal jeg konsentrere meg om trening en periode. Se hvordan det går cm messig.
Så får jeg heller ta en periode seinere igjen med mest gåturer

‎Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 20:42   #22
Heaven
Seniormedlem
 
Heaven sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I enden av Norge
Alder: 46
Innlegg: 863
Heaven har en fantastisk aura rundt segHeaven har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Tusen takk snilleste pusedama Lurer på om jeg bare må innse at jeg er kommet dit jeg skal Men har jo et inderlig håp...

__________________
Min journal * Maitrening: 300/800 minutter
*Apriltrening: 405 minutter* Marstrening: 1000/1000 minutter*Februartrening:885 / 750 minutter *Januartrening: 710/500 minutter * Desembertrening: 840/ 800 minutter
Heaven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter eget hode Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 08:10   #23
hope10
Seniormedlem
 
hope10 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 656
hope10 er ny på veien

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Masse lykke til Jeg stod å surret like over og under samme kiloen 1 mnd,å ser ut som om jeg begynner med det samme igjen...
men håper ikke det

__________________


hope10 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:20   #24
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Ser ut som om det er flere som opplever at nedgangen stopper opp når de trener ja...

Jeg ANER ikke hvorfor, men det var sånn for meg også. Jeg måtte bestemme meg for å ta ting i prioritert rekkefølge, så siden startvekta mi var 40 kg overvektig bestemte jeg meg for å droppe treninga og heller konsentrere meg om vektnedgang. NÅ er jeg ferdigslanka og har så smått begynt å trene...ikke er det spesielt tungt eller slitsomt heller, nå da jeg har 42 kilo mindre å drasse på. Hadde jeg lagt like mye vekt oppi en ryggsekk og skulle ha trent med den vekta idag så hadde jeg nok ikke klart å gå opp trappa engang.

Kanskje det er lurt å ta en ting om gangen? Ihvertfall for noen. Jeg gikk ned mest da jeg lå på sofaen og spiste bacongull med bearnaisesaus

Osteknekkebrød: halv cm tykk skive hvitost på et bakepapir i mikroen, krydre med det du liker. Kan også bruke Kavli sine ferdige runde osteskiver med diverse smaker. 3 minutter på fullt, avkjøles litt på benken etterpå. Nydelig osteknekkebrød, kan brukes til all slags pålegg og dessuten som tacoskjell!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-11, 10:54   #25
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Takknemlig om noen kan hjelpe, vekta rikker seg ikke etter snart 2 mnd..

Om du spiser like mye som for 20 kg siden kan det hende du trenger mindre siden du ikke skal fore disse 20 kg. Dette kjenner du på sult-og metthetsfølelsen så utregning skal være unødvendig om du klarer å kjenne signalene. Mine råd: Pass på å unngå småspising mellom måltider. Spis karbohydrater kun i form av grønnsaker. Aller helst friske. Ta tilskudd av vitaminer, mineraler og sporstoffer fordi de understøtter fetforbrenningen. Det samme gjør vann. Disse ting vet du sikkert, men nevner det for sikkerhets skyld.

Det beste er lett eller moderat trening som lett vekt-trening,svømme, sykling, gange og yoga om man ikke er glad i å trene og blir stressa og anspent av det.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekta rikker seg ikke ... Trenger hjelp! EBMTone Mer enn 30 kg overvekt 33 10-01-11 11:25
Vektra rikker seg ikke! msb Spørsmål og svar 7 16-02-09 17:58
Vekta rikker seg ikke ... cathrine Induksjonen 5 15-01-08 21:08
Når vekta ikke går ned... og det snart er jul Huldr Generell diskusjon 50 29-11-05 09:23
Kan noen hjelpe? Gir snart opp..... LSH Spørsmål og svar 7 11-11-05 11:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no