Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ikke mett på fett

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-07-11, 04:09   #1
alpro
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 43
alpro er på en erverdig vei

Ikke mett på fett

Hei alle sammen! Er det flere enn meg som ikke blir mett av fett? Jeg får rett og slett skikkelig lyst på noe søtt etter mye fett. Jeg føler meg mye mer ordentlig mett på karbohydrater. Synes dette er merkelig. Tror kanskje ikke lavkarbo er noe for meg. Mye mer og mørkere kroppshår, og mensen to ganger i måneden. Hjelp.

alpro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vegetarianer som forsøker seg på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 10:55   #2
AntoniaM
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 110
AntoniaM er ny på veien

Sv: Ikke mett på fett

Jeg opplever at det tar tid å bli kvitt sultfølelsen når jeg har gått for lenge uten mat og blitt veldig sulten. Hvis jeg spiser mer regelmessig har jeg ikke problemer med å bli mett av lavkarbo og jeg synes jeg holder meg mett lenger enn det jeg gjør på karbomat. Jeg merker også at jeg har et vist søtsug et døgns tid dersom jeg har vært litt uforsiktig og inntatt mer karber enn vanlig. For meg er det altså viktig å spise regelmessig og holde karboinntaket forholdsvis jevnt (og lavt selvfølgelig).

Noen forandring på fargen på kroppshåret har jeg ikke registrert, men jeg mener at jeg ikke er så tørr i huden nå som jeg ofte ble på karbomat.

Mensen er jeg ferdig med for godt, så den plager meg ikke.

AntoniaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 11:11   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke mett på fett

Du sier du er vegetarianer. Antar lacto uovo? For det er ikke mulig å gå på LCHF om du ikke spiser egg i store mengder. Eller driver du med lavkarbo i 100KH-klassen?

På LCHF: Du skal ha i deg proteiner i likt antall som ønskevekten din hver dag og de kan ikke være av alpro-typen Noe kan være i rent sojaprotein, men ikke mye. 20 KH som er fra grønnsaker, hovedsaklig. Og resten av kaloriene dine i fett.

En dagsmeny hadde nok hjulpet oss å hjelpe deg. Og en idé om høyde/vekt og hvor mye du vil ned.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 11:18   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ikke mett på fett

Støtter Megvel her, det er nok heller mangelen på animalsk protein som gir sultfølelse her... evt annen høyverdig proteinkilde. Kan ikke nok om vegetarkost til å anbefale noe som kan avhjelpe...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 11:25   #5
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke mett på fett

Atkins sier iallefall i sin siste bok at han ikke vil ha noen som helst som er vegetarianere uten egg på 20KH.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 11:38   #6
alpro
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 43
alpro er på en erverdig vei

Sv: Ikke mett på fett

Takk for svar! Jeg spiser mer enn nok proteiner, inkludet mye egg og cottage cheese
Jeg er 165 høy, og veier 57,5 kg (får i meg hvertfall 80 g protein om dagen). Ønsker ikke å gå noe særlig ned i vekt, så dette kostholdet var egentlig med tanke på PCOS.

De dagene jeg trener, spiser jeg et kokt egg om morgenen, og etter trening spiser jeg 1dl Bjørn Store Havregryn, en halv boks cottage cheese og 100g bringebær. Lunsj kan være et par quorn-fileer og stekte grønnsaker, omelett av tre egg og grønnsaker e.l. Som fett her bruker jeg en ss majones. Mellommåltid er som regel 20 mandler og en Yoplait dobbel 0%. Til middag spiser jeg det samme som lunsj; grønnsaker, og et eller proteinrikt. Ofte med rømme, ost etc. Tar tilskudd av Udo's Choice, så får i meg fett der og. Vet ikke om det høres ut som så mye fett, men jeg skriver det inn i tabeller på nettet hver eneste dag, og jeg spiser mye fett. Og holder meg til 70 karbo om dagen.

Om kvelden er det verst, jeg føler for å stappe i meg alt som er. Jeg har rett og slett ikke magamål. Det føles ut som om jeg må ha noe som virkelig fyller opp magen for at jeg skal føle meg bra mett. Med mye fett skjer ikke det hos meg Jeg kommer aldri til å spise ris, pasta og brød igjen, me jeg vurderer sterkt å kutte ut ned på fettet og få inn mer (lav GI) karbo. Kanskje Fedon er noe?

alpro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vegetarianer som forsøker seg på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 11:47   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av alpro, her.

Som fett her bruker jeg en ss majones. Mellommåltid er som regel 20 mandler og en Yoplait dobbel 0%. Til middag spiser jeg det samme som lunsj; grønnsaker, og et eller proteinrikt. Ofte med rømme, ost etc. Tar tilskudd av Udo's Choice, så får i meg fett der og. Vet ikke om det høres ut som så mye fett, men jeg skriver det inn i tabeller på nettet hver eneste dag, og jeg spiser mye fett. Og holder meg til 70 karbo om dagen.

Du spiser jo omtrent ikke fett! 1 ss majones, noen mandler og litt UC er ikke mye!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 11:57   #8
alpro
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 43
alpro er på en erverdig vei

Sv: Ikke mett på fett

Jeg sier jo at det kanskje ikke høres ut som så mye fett, men det gjør jeg! Oljer (mest kokosolje), ost osv. I går presterte jeg å spise nesten 200 g Synnøve Finden gulost f eks. Klarte ikke å stoppe. Det er som om jeg blir besatt av maten. Huff..

alpro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vegetarianer som forsøker seg på lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 12:00   #9
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av alpro, her.

Jeg sier jo at det kanskje ikke høres ut som så mye fett, men det gjør jeg! Oljer (mest kokosolje), ost osv. I går presterte jeg å spise nesten 200 g Synnøve Finden gulost f eks. Klarte ikke å stoppe. Det er som om jeg blir besatt av maten. Huff..

Har du sjekket på Diett.no hvor mye fett du egentlig får i deg? Gulost er det jo ikke særlig mye fett i Lykke til uansett, regner med at du får mange kloke svar!


Sist redigert av LadyLike : 21-07-11 kl 12:20. Årsak: rar setning
  Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 12:04   #10
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke mett på fett

Det høres ut som om det nye kostholdet innebærer at kroppen din bygger seg om, derfor får du en slik ombygningshunger. Det høres ut som du trenger å spise en godt planlagt kveldsmat. Spis bra mat når du er sulten, og øk KH til 100.

Det er vondt å ligge i mellom LCHF og Fedon om du rir på kanten av ketosen. Jeg syntes egentlig at maten hørtes fin ut jeg. Og det er godt mulig at du kommer til å gå opp litt i masse (husk å måle cm så panikken ikke kommer) for du kommer nok til å bygge litt muskler før kroppen blir vant.

Og om du gjør dette av PCOS-grunner og tidligere ikke har hatt mulighet for graviditet pga dette, og teoretisk har hatt graviditetsinduserende aktivitet så er det greit å ta en test...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 12:46   #11
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke mett på fett

Du sier: Om kvelden er det verst, jeg føler for å stappe i meg alt som er. Jeg har rett og slett ikke magamål. Det føles ut som om jeg må ha noe som virkelig fyller opp magen for at jeg skal føle meg bra mett. Med mye fett skjer ikke det hos meg Jeg kommer aldri til å spise ris, pasta og brød igjen, me jeg vurderer sterkt å kutte ut ned på fettet og få inn mer (lav GI) karbo. Kanskje Fedon er noe?[/quote

Fisk metter mest av alle ting , synes jeg. Vil du ikke spise det da? Du sier du er veldig sulten om kvelden og at dette plager deg. Det er vel fordi du trenger mer mat enn du kanskje liker? Om du f.eks spiser masse grønnsaker, litt ost og fisk i samme måltid sammen med en fettkilde som avokado f.eks tror jeg du skulle bli mett.Hvor mye spiser du og hva på kveldene da?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 12:55   #12
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det høres ut som om det nye kostholdet innebærer at kroppen din bygger seg om, derfor får du en slik ombygningshunger. Det høres ut som du trenger å spise en godt planlagt kveldsmat. Spis bra mat når du er sulten, og øk KH til 100.

Tro om det er det som skjer med meg? Begynte å spise annerledes her for ett par uker siden. Både annerledes og MER mat pga. altfor lite mat og dårlig apetitt. De siste tre dagene har jeg vært EKSTREMSULTEN nesten hele tiden. Forbrenninga som går opp mon tro?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 13:12   #13
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Ikke mett på fett

Sitat:

De siste tre dagene har jeg vært EKSTREMSULTEN nesten hele tiden. Forbrenninga som går opp mon tro? I dag 11:46

Du har babyticker? Babyen har spist opp maten din og du må spise mer mat...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 13:32   #14
siraust
Nytt Medlem
 
siraust sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Alder: 32
Innlegg: 2
siraust er på en erverdig vei

Sv: Ikke mett på fett

Jeg sitter ikke med den erfaringen. Dette er første gang jeg prøver lavkarbo, og jeg sliter rett og slett med at jeg ikke er sulten. Sammenlignet med før da jeg gikk å småspiste hele dagen, og aldri følte meg mett, er det jo egentlig kjempe bra. I går ble jeg ikke sulten på kvelden, og det siste måltidet mitt var kl. 14.00 på dagen, hvor jeg hadde spist omelett. Siden det ikke er bra for forbrenningen å unngå å spiste, lagde jeg en salat med fetaost istedet for å gå til sengs med bare to måltider inntatt. Det jeg synes er litt rart er at jeg kun har gått på lavkarbo 3 uker, og sulthetsfølelsen er allerede borte..

siraust er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver ut lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 13:53   #15
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av alpro, her.

Hei alle sammen! Er det flere enn meg som ikke blir mett av fett? Jeg får rett og slett skikkelig lyst på noe søtt etter mye fett. Jeg føler meg mye mer ordentlig mett på karbohydrater. Synes dette er merkelig. Tror kanskje ikke lavkarbo er noe for meg. Mye mer og mørkere kroppshår, og mensen to ganger i måneden. Hjelp.

Høres ut som som det er hormonell omveltning på gang, gitt. Kroppen din kommer til å justere seg til å funke med et normalt insulinnivå men det tar nok noen måneder. Blir litt som når man snakker sammen på et utested og musikken plutselig stopper, og så står alle der og roper til hverandre

macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 13:54   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av siraust, her.

Siden det ikke er bra for forbrenningen å unngå å spiste, lagde jeg en salat med fetaost istedet for å gå til sengs med bare to måltider inntatt. Det jeg synes er litt rart er at jeg kun har gått på lavkarbo 3 uker, og sulthetsfølelsen er allerede borte..

Så lenge du ikke er sulten er forbrenningen i orden, men kroppen trenger jo næring så det sies vel at man ikke bør gå mer enn ca. 6 våkne timer uten mat.

I dag spiste jeg to burgere (altså bare kjøttet) og to stekte egg til frokost (må visst ut og handle...) og det er straks 6 timer siden og jeg er ikke sulten ennå. Har riktignok drukket 0,7 liter vann og ca. 0,5 liter te da...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 14:11   #17
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Ikke mett på fett

Jeg ville vurdert å øke proteininntaket da protein metter best, flere av proteinene (aminosyrene) er ketogene og kan ikke omdannes til glukose, økt proteininntak er også noe som gjør at mer av muskelmassen beholdes når man går ned i vekt. Ift proteinkilder er det vell omtrent bare hampprotein og erteprotein som kan fungere på nivå med animalske kilder. Flott at du spiser ost og egg da

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 14:13   #18
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: Ikke mett på fett

Opprinnelig lagt inn av alpro, her.

De dagene jeg trener, spiser jeg et kokt egg om morgenen, og etter trening spiser jeg 1dl Bjørn Store Havregryn, en halv boks cottage cheese og 100g bringebær. Lunsj kan være et par quorn-fileer og stekte grønnsaker, omelett av tre egg og grønnsaker e.l. Som fett her bruker jeg en ss majones. Mellommåltid er som regel 20 mandler og en Yoplait dobbel 0%. Til middag spiser jeg det samme som lunsj; grønnsaker, og et eller proteinrikt. Ofte med rømme, ost etc. Tar tilskudd av Udo's Choice, så får i meg fett der og. Vet ikke om det høres ut som så mye fett, men jeg skriver det inn i tabeller på nettet hver eneste dag, og jeg spiser mye fett. Og holder meg til 70 karbo om dagen.

Hormonet leptin brukes som "bensinmåler" av hjernen din, og hvis det ikke blir oppfattet riktig så justerer hjernen din sulten på gale premisser.

Hvis du vil restarte leptinsensitiviteten din så kan du spise 40-50g protein til frokost, lunsj 4-5 timer senere og deretter middag 4-5 timer etter det igjen. Ingen småspising på noe som helst utover de tre (ideelt ca samme tid på døgnet) hver dag. Du bør ikke spise nærmere enn fire timer før sengetid. Og ta gjerne en avokado eller en skje med cocosa til hvert måltid. Avokado er kanskje noe i dyreste laget for tre om dagen, men gode er de

Teorien bak dette er forholdsvis komplisert, men det gjør at leveren har bra med tid til å normalisere seg mellom måltidene, og signaliseringen fra fordøyelsessytemet blir enklere. Du bør også unngå stress som fører til økning i kortisol som fører til glukoneogenese hvor leveren lager glucose av proteiner/fett. Treningen bør du heller ta på slutten av dagen, da nivået er lavest (eller la være å trene i noen uker).

Jeg aner ikke om det er noe som passer deg, men biologisk så er mekanismene de samme for alle - selv om effekten kan variere alt etter hvordan utgangspunktet ditt er. Mot sult og dansende hormoner er det gull, men du må gjøre det ordentlig isåfall

Google har mange kilder på "Leptin reset", f.eks.
http://jackkruse.com/why-is-oprah-st...leptin-part-3/
(Hormonet ble først oppdaget i 1994)

macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 21-07-11, 23:05   #19
stormann
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 143
stormann er på en erverdig vei

Sv: Ikke mett på fett

Jeg merker det motsatte av deg. Skikkelig metthetsfølelse. Klarte ikke fullføre middagen i dag. Men jeg er ikke vegetarianer, så jeg tenker det kanskje er litt mer utfordernde.

Uansett, lykke til!

__________________
Besøk bloggen min på http://locarb.tumblr.com!


stormann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjenner ikke at jeg blir mett ... somaya Lavkarbo generelt 0 13-03-10 13:39
Blir ikke mett Bindi Ketolysekuren 14 05-01-10 10:01
Matlei, blir ikke mett, spiser ikke nok Mellon Lavkarbo generelt 1 27-04-09 11:26
Blir ikke mett - hjelp! Lys Spørsmål og svar 8 06-03-09 09:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no