Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Verdens beste

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-05-11, 19:24   #1
othilie
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 1
othilie er på en erverdig vei

Verdens beste

Hei!
Lurer på om noen som har erfaring med baking av lavkarbo utgaven av Verdens Beste, kan svare meg på følgende:

- Jeg synes at jeg ikke får smeltet vanlig Sukrin ordentlig og at det derfor blir "sukkerkorn" i maten jeg lager, derfor bruker jeg Sukrin melis. Jeg lurer på om jeg må bruke vanlig Sukrin eller om det går å få til denne med Sukrin melis?

- Og, må man ha i natren? Eller kan vi bare droppe den.

Har bursdag veldig snart og ønsker å spise kake:-) Og aller helst Verdens beste!

MVh

Othilie

othilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert+lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 19:27   #2
fremtid
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: akershus
Innlegg: 92
fremtid er på en erverdig vei

Sv: Verdens beste

Opprinnelig lagt inn av othilie, her.

Hei!
Lurer på om noen som har erfaring med baking av lavkarbo utgaven av Verdens Beste, kan svare meg på følgende:

- Jeg synes at jeg ikke får smeltet vanlig Sukrin ordentlig og at det derfor blir "sukkerkorn" i maten jeg lager, derfor bruker jeg Sukrin melis. Jeg lurer på om jeg må bruke vanlig Sukrin eller om det går å få til denne med Sukrin melis?

- Og, må man ha i natren? Eller kan vi bare droppe den.

Har bursdag veldig snart og ønsker å spise kake:-) Og aller helst Verdens beste!

MVh

Othilie

Jegvet ikke jeg...men den kaka er helt nydelig..så jeg kunne tenke meg en oppskrift på den jeg også...

fremtid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karber, mer mosjon. Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:04   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Verdens beste

Det blir ikke helt det samme, men jeg bruker sukrinmelis OG natreen fordi jeg synes kun sukrin har litt "kald" smak. Jeg smaker meg fram da før jeg hiver i ovnen

Helles nøttemarengs (søk opp her inne) er marengs med nøtter, du kan sikkert ta utgangspunkt i den oppskriften om du bare skal ha marengsen

Jeg har laget kokosmarengs på denne måten, og det blir knallgodt spør du meg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:08   #4
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste

Her er Nannahs oppskrift på verdens beste

Har ikke prøvd oppskriften, men alt annet jeg har prøvd av hennes oppskrifter har vært supre

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 20:09   #5
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Verdens beste

,.... og ser jo at det ikke var oppskriften du ville ha...

Har du prøvd med sukrinmelis? Den er mindre kornete. Alternativt kan du jo bruke den søtningen du foretrekker selv?

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Verdens beste hvitløksdressing Bee Annen mat 11 07-10-11 20:14
Verdens beste Nannah Kake/dessert og snacks 36 18-08-11 09:20
Verdens beste lavkarbobrød? Ronald Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 15-01-11 20:06
Verdens beste slankekur novise Ketolysekuren 19 16-10-09 20:36
Verdens beste lunsj! Iset Lunsj 5 27-10-05 19:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no