Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-04-13, 14:13   #501
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Dette med at det kommer i topper, det har også jeg erfart. Hadde det helt jævlig før jeg startet med E-vitaminer, men selv nå som jeg går på dem har jeg også topper, men ikke sånn ille som før jeg begynte med E-vitaminer.

Hvor lenge varer toppene dine ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 19:13   #502
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Leste på iherb-kommentarer under Now Foods Graviola-kapsler at det skulle være bra mot overgangsplager..., dvs en av mange kommentarer var om overgangsplager. http://www.iherb.com/product-reviews...les/5018/?p=21 Ellers var det tilbakemeldinger på humør, overskudd, nattesøvn, immunforsvar, blodsukker, men mesteparten gjaldt svulster/kreft. Virker som DET vidundermiddelet...... hm.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 18-04-13, 21:44   #503
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Hvor lenge varer toppene dine ?

Før jeg begynte med E-vitaminer kunne de vare i flere uker. Glemmer aldri da jeg og gubben var i Bulgaria under en slikk periode. Svetta som en gris jeg og måtte ha våtservietter i vesken min for å tørke meg i ansiktet med
Nå bare øker jeg E-vitamindosen min om jeg merker at jeg kommer i en slik periode og da blir den mye lettere

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 00:47   #504
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Leste på iherb-kommentarer under Now Foods Graviola-kapsler at det skulle være bra mot overgangsplager..., dvs en av mange kommentarer var om overgangsplager. http://www.iherb.com/product-reviews...les/5018/?p=21 Ellers var det tilbakemeldinger på humør, overskudd, nattesøvn, immunforsvar, blodsukker, men mesteparten gjaldt svulster/kreft. Virker som DET vidundermiddelet...... hm.

Å flott - her skal det shoppes
Tusen takk for tips, ingen ting skal være uprøvd her i gården altså

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 00:48   #505
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dolsi, her.

Før jeg begynte med E-vitaminer kunne de vare i flere uker. Glemmer aldri da jeg og gubben var i Bulgaria under en slikk periode. Svetta som en gris jeg og måtte ha våtservietter i vesken min for å tørke meg i ansiktet med
Nå bare øker jeg E-vitamindosen min om jeg merker at jeg kommer i en slik periode og da blir den mye lettere

Tusen takk Dolsi
Jeg har holdt på noen uker nå, så håper det snart roer seg litt igjen.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 19-04-13, 21:19   #506
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Halloen. Jeg er lite aktiv her inne nå, av den enkle grunn at hetetoktene også er lite aktive.... Du verdens så deilig å ikke ha varme/svettetokter natt og dag. Regner med det kommer tilbake, og nyter derfor hver eneste time uten!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 19:40   #507
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Halloen. Jeg er lite aktiv her inne nå, av den enkle grunn at hetetoktene også er lite aktive.... Du verdens så deilig å ikke ha varme/svettetokter natt og dag. Regner med det kommer tilbake, og nyter derfor hver eneste time uten!

Ja, bare gni det inn du
(Puh, nå går jeg og tar dagens andre dusj........)

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 20:52   #508
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Av redsel for å jinxe noe her, så sier jeg ikke mer enn at de to siste dagene har toktene vært færre og mindre intense........

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 21:44   #509
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Det er godt å høre Dietta.
Selv har jeg hatt noen få hetetokter hver dag de siste 2-3 dagene så spørs om jeg nærmer meg en topp igjen. Tenker jeg skal øke dosen min litt de neste dagene så jeg slipper unna det verste

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-04-13, 21:53   #510
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Spørs om jeg ikke har vært max uheldig, og gått på en topp akkurat i det jeg begynte å slurve med vidunderkapslene
Spennende å høre om du greier å stoppe det igjen med økt dose. Det samme skjedde meg i fjor høst, og da greide jeg å ta knekken på det med økningene.
Krysser fingrene for oss begge

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 20:24   #511
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Ser ut til at jeg er på vei inn i en hetetoktperiode igjen. Har hatt en lang periode nå uten hetetokter i det heletatt, men de siste 2-3 dagene har de kommet hyppigere og hyppigere.
Ser at jeg har sånne perioder ca hver 3 mnd, så da stemmer dette med at jeg nå er på vei i en ny periode.
Skal øke dosen min fra i dag så håper jeg at jeg slipper unna det verste

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-05-13, 07:21   #512
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Huff Dolsi - jeg føler med deg

Virker som jeg er ute av den værste perioden igjen nå. Livet er faktisk verdt å leve igjen
Tenker at jeg nå tropper ned fra 2 e-vit om dagen til en og to annenhver dag. Går det greit trapper jeg enda mer ned til 1 om dagen.
Krysser fingrene for at en økning hos deg gjør susen altså

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 19:35   #513
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Nå er jeg inne i en kraftig hetetoktperiode igjen. Svetter som en gris både dag og natt. Det er så ille at jeg våkner flere ganger på natta og bader i svette og jeg har tokter gjennom hele dagen.
Dette har nå pågått i flere uker til tross for store doser E-vitaminer.
Det virker som at det alltid er verre på sommeren enn det er ellers i året og dette er nå min 3 sommer med masse hetetokter.
også vi da som skal til Bulgaria om en ukes tid, blir sikkert ekstra hett i år også da

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 22:38   #514
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Dere som er i overgangsalderen, merker dere at slimhinnene er skjørere? Jeg har lite østrogen i kroppen og jeg tror det skal virke slik fordi jeg får fort blodblemmer i munnen. Huden i munnen og tunga tåler svært lite varme og trykkbelastning før den ødelegges. Dette skjer vanligst med eldre mennesker så jeg tenkte det var en sammenheng med hormonene. Kjedelig fordi jeg liker hard mat og varm drikke.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 23:12   #515
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Dere som er i overgangsalderen, merker dere at slimhinnene er skjørere? Jeg har lite østrogen i kroppen og jeg tror det skal virke slik fordi jeg får fort blodblemmer i munnen. Huden i munnen og tunga tåler svært lite varme og trykkbelastning før den ødelegges. Dette skjer vanligst med eldre mennesker så jeg tenkte det var en sammenheng med hormonene. Kjedelig fordi jeg liker hard mat og varm drikke.

Det er helt normalt at slimhinner blir skjørere og tørrere ved overgangsalderen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 19:40   #516
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Da har jeg vært på helsekosten og kjøpt e-vit. Damen der sa at jeg skulle ta to tabbiser hver dag, dvs 700 mg. Er ikke det mye?? Jeg må prøve ut om den kan virke på "overflatevann" også grunnet en medisin jeg tar.

Mspoden skal ta to han også siden e-vit er en antioksidant. Håper det funker på han også.

Når bør jeg ev begynne å merke en endring?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 20:15   #517
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Lykke til med evitaminene Kanutten! Jeg husker ikke hvor mye jeg tok i den månedene jeg brukte evit. Nå fryser jeg som bare rakkern; slik jeg har gjort i 30 år før jeg ble heit og varm i fjor sommer. Vet ikke hva som er verst jeg; å være izzzkald eller regulert varm ved hjelp av vitaminer...

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 12:10   #518
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da har jeg vært på helsekosten og kjøpt e-vit. Damen der sa at jeg skulle ta to tabbiser hver dag, dvs 700 mg. Er ikke det mye?? Jeg må prøve ut om den kan virke på "overflatevann" også grunnet en medisin jeg tar.

Mspoden skal ta to han også siden e-vit er en antioksidant. Håper det funker på han også.

Når bør jeg ev begynne å merke en endring?

Hadde en pasient som med legens velsignelse tok 2000mg pr dag, så 700 høres ikke mye ut!
Men E- vit er fettløselig og kan dermed lagres i kroppen, så det er jo ikke noen vits i å overdrive heller!

Om du merker noen endring i det hele tatt, kan det nok ta noen uker.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 19:24   #519
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Da har jeg vært på helsekosten og kjøpt e-vit. Damen der sa at jeg skulle ta to tabbiser hver dag, dvs 700 mg. Er ikke det mye?? Jeg må prøve ut om den kan virke på "overflatevann" også grunnet en medisin jeg tar.

Mspoden skal ta to han også siden e-vit er en antioksidant. Håper det funker på han også.

Når bør jeg ev begynne å merke en endring?

Kan hende du må ta så mye for å ha utbytte av virkningen. Skal øke dosen min jeg også for jeg sliter så innmari med hetetokter for tiden. Har vært 2 uker i Bulgaria nå og min beste venn var tørkepapir
Var på helsekost i dag og kjøpte meg kapsler med rødkløver da jeg har lest at dette skal redusere antall hetetokter kraftig. Desperat her nå og prøver alt. Fungerer ikke dette så må jeg be legen min om østrogen for nå orker jeg ikke slite med disse hetetoktene mer for de ødelegger mye av livskvaliteten min

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-07-13, 22:44   #520
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

*skriver E-vitaminer på handlelisten min*
bader i svette hver natt.... "gammel dame"

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-08-13, 08:43   #521
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

*skriver E-vitaminer på handlelisten min*
bader i svette hver natt.... "gammel dame"

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 14:18   #522
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Nå orker jeg ikke slite med disse hetetoktene mer så jeg har bestilt meg tilme til utredning og behandling hos gynekolog

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 18:05   #523
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kaster meg over E-vit igjen...det hjalp jo..., tror jeg

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 05-08-13, 22:10   #524
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Jeg har gitt opp jeg altså. Har kuttet ut E-vitaminene pga jeg måtte opp i svære doser uten at det ble stort bedre. Prøver rødkløverkapsler nå, men vet ikke om jeg har store troen på det.
Har fått meg time til gynekolog som er spesialist på overgangsplager og skal til han for utredning og behandling neste uke

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 15:35   #525
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Hvor mange år må man holde ut plagene?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Overgangsalder Miranda13 Stoffskifte / hormonproblemer 2 21-03-12 16:17
Hetetokter ... ida petrine Spørsmål og svar 2 20-04-11 10:05
Hetetokter Sassy88 Ketolysekuren 2 14-05-09 10:59
Hetetokter! annemerete Ketolysekuren 11 17-08-07 11:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no