Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Lillebror på besøk!

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-01-12, 22:48   #1
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Lillebror på besøk!

Heisann!

Skal ha lillebroren min et par dager nå helga, han er 10 og jeg lurte på om dere har noen lavkarbotips for godis/kaker jeg kan lage som dere har erfaring med at barn liker?

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:08   #2
surfeline
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 93
surfeline er på en erverdig vei

Sv: Lillebror på besøk!

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Heisann!

Skal ha lillebroren min et par dager nå helga, han er 10 og jeg lurte på om dere har noen lavkarbotips for godis/kaker jeg kan lage som dere har erfaring med at barn liker?

Snickerskake kanskje - som det er oppskrift på her på forumet. Eller hjemmelaget is, med frosne bær og sukrinkrem. Det er en hit! Ellers er det jo noen lavkarbovafler her - og vafler er alltid populært Baconcrisp - den uten mel Nøtter. Alt er populært her i huset!

Lykke til.

surfeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sofie Hexeberg - Fedon Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 00:31   #3
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Lillebror på besøk!

Blåbærmuffins, for eksempel denne.

Sjokolademousse, det finnes mange oppskrifter. Ta sjokolade med 70 % kakao, og lite sukker, rårørsukker eller sukrin. En pk fløte og 3 egg. Eterisk olje fra appelsin er knallgodt oppi.

Sjokoladekake. Vi har prøvd noen lavkarbo-varianter og de har vært kjempepopulære hos barn.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lillebror har kommet! Fredrikke07 Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende 13 03-04-11 22:09
Hva med når man er på besøk? amatøren Ketolysekuren 11 14-07-08 16:34
God mat til Lillebror? Dragen Barns kosthold 19 26-05-05 10:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no