Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Iherb

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-12, 19:50   #1
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Iherb

Oppdaget iherb i dag jeg også, og har shoppet "my ass off". Så kom jeg på at jeg kanskje burde søke litt her inne på hvordan det hele "foregår", men da først etter at jeg hadde betalt.

Så, slik jeg forstår det så slipper man toll, dersom man handler for under 200 kroner. Så jeg gikk inn igjen og slettet to varer. Nå er beløpet på nøyaktig rett under 200 kr

Men får jeg tilbake de pengene jeg har betalt for mye?

__________________


Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:04   #2
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Iherb

Nei, såvidt jeg vet så betaler ikke tilbake iHerb toll/moms på varer du betaler over 200 kr for.

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:10   #3
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Iherb

Opprinnelig lagt inn av Egwene, her.

Nei, såvidt jeg vet så betaler ikke tilbake iHerb toll/moms på varer du betaler over 200 kr for.

Jeg vil tro h*n mente om man får igjen pengene på varene som ble slettet. Personlig vil jeg ihvertfall tro at du skal få de tilbake på konto, men slike ting kan ta noen dager. Hvis det ikke skjer ville jeg ha tatt kontakt, noen butikker benytter seg av å gi tilgodelapp.

Hvis du i alle tilfeller har tenkt å handle der igjen, så kan det jo være de samme.

Men i alle tilfeller, så har jeg ikke hatt denne problemstillingen med mine handlinger på iherb og kan derfor ikke være 100% sikker! Der igjen så virker de såpass profesjonell at de nok ikke beholder penger for varer du ikke vil ha. I såfall spre det videre hit, for da handler ikke jeg der flere ganger!!

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:13   #4
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Iherb

Off topic: de rød/grønne ønsket å heve denne grensen til 1000kr. Det var til de faktisk kom inn i regjeringen, da ble synet litt anderledes. Når det er sagt, så syns jeg ikke en slik sak er utpreget relevant for om man skal stemme på de partiene eller ikke

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:17   #5
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Iherb

Opprinnelig lagt inn av bligravid?, her.

Off topic: de rød/grønne ønsket å heve denne grensen til 1000kr. Det var til de faktisk kom inn i regjeringen, da ble synet litt anderledes. Når det er sagt, så syns jeg ikke en slik sak er utpreget relevant for om man skal stemme på de partiene eller ikke

Høyre har fatisk programfestet at de vil heve grensen til 1000,-
(Uten at det har skjedd noe da )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:23   #6
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Sv: Iherb

Opprinnelig lagt inn av bligravid?, her.

Jeg vil tro h*n mente om man får igjen pengene på varene som ble slettet. Personlig vil jeg ihvertfall tro at du skal få de tilbake på konto, men slike ting kan ta noen dager. Hvis det ikke skjer ville jeg ha tatt kontakt, noen butikker benytter seg av å gi tilgodelapp.

Det var vel ikke mange kronene, rundt 10 dollar. Har vel uansett spart noen kroner, og nå vet jeg jo til neste gang at jeg må begrense det litt

__________________


Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:04   #7
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Iherb

De trekker deg ikke for beløpet før det er umulig å endre bestillingen, så det er trukket korrekt beløp, altså kun for de du vil få i posten.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
JBK på iHerb AneAne Spørsmål og svar 6 03-06-14 14:35
Mel fra iHerb? Sjokoholiker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 12 19-03-12 08:14
Iherb Bik Spørsmål og svar 38 13-03-12 14:30
iherb heidia79 Spørsmål og svar 8 06-07-11 12:25
Te fra iHERB? Gogi Smoothies / drikke 9 09-03-11 23:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no