Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tips til ytterligere vektnedgang

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-05, 11:15   #1
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Tips til ytterligere vektnedgang

Her har Sandrine skrevet et interessant innlegg i blodtypedietten. Tenkte det var lurt å kopiere det, slik at flere får lest:

Sitat:

Sitat: Sandrine

Det er vel en klassiker, men jeg som ikke skal ned i vekt har funnet flere metoder som virker på meg og kan kanskje være noe å prøve for de som har nådd et platå:

1. Kutte ut (dvs. bytte ut med mat som har samme næringsinnhold) hvilken som helst matvaregruppe du spiser mye av. Jeg får samme effekt uansett hva jeg kutter ut. (Ukene uten fisk eller egg er jeg ikke villig til å gjenta.) Gi kroppen et sjokk og se hva som skjer.


2. Spis det du pleier, men del opp måltidene i flere posjoner fordelt over dagen. Det er ikke spesielt praktisk å spise nesten hver time, men på meg virket det nesten litt for bra.


3. Et veldig moderat karbosjokk. Noe av det jeg har hatt lyst på, men har holdt meg unna er kikerter og chana dal (50 g av dette har ca 25 karber). Et par dager med dette i tillegg til den vanlige menyen gjør at jeg går litt opp, men går mer ned igjen etterpå.

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 21-10-05, 13:50   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Tips til ytterligere vektnedgang

Gode tips!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til nybegynnere Albertine Lavkarbo generelt 324 07-02-18 11:24
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 04-01-12 23:46
Tips til "junk food" eller alternativer Synne2 Lavkarbo generelt 6 31-01-09 07:49
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no