Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Mellomblødninger grunnet lavkarbo?

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-08-11, 20:22   #1
Isis33
Juniormedlem
 
Isis33 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hordaland
Alder: 45
Innlegg: 14
Isis33 er på en erverdig vei

Mellomblødninger grunnet lavkarbo?

Hei!
Jeg har gått på minipille (Cerazette) i halvannet brett nå og det har fungert helt fint - inntil nå. Jeg begynte på lavkarbo kosthold forrige mandag (lchf) og kroppen trives egentlig veldig godt med det (har gått ned 1.5kg denne uken). Men fredag begynte jeg å få blødninger. Jeg er i uke 2 på brettet så det er helt feil.. Det ser heller ikke ut til at det vil gi seg. Jeg vet at dette er en normal bivirkning av produktet, men syns det er meget rart at jeg ikke hadde denne bivirkningen før jeg begynte på lavkarbo.. Lurer derfor på om det er noen som har erfaring med det samme og om det bare er en overgangsfase eller om det kommer til å være slik?? Ønsker jo ikke å ha dette, da er det ingen vits i å gå på pillen..
Håper dere kan gi meg noen oppløftende svar!!

__________________


Isis33 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:05   #2
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Mellomblødninger grunnet lavkarbo??

Jeg har ikke noe direkte svar på dette, men hormonene mine har helt klart vært litt forvirra siden jeg begynte på lavkarbo.
Og jeg hadde menskramper og hetetokter hele den første måneden

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 18:07   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Mellomblødninger grunnet lavkarbo??

Jeg har vært plaget med det samme. Kanskje du finner råd HER?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo eller ikke lavkarbo? hermanlizm Spørsmål og svar 11 24-02-11 15:55
Lavkarbo Brownies, men er den egentlig lavkarbo?? Jolly Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 03-02-11 20:05
Falt ut av ketosen, grunnet hva? sisterHood Lavkarbo generelt 1 28-02-09 15:49
Varsel om nedetid grunnet vedlikehold HP Informasjon 1 24-06-08 22:14
Lilla på stixen grunnet mye fettintak Carbokiller Atkins kosthold 22 24-02-04 16:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no