Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Blomkålsuppe Lavkarbo!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-03-10, 21:24   #26
Imp
Seniormedlem
 
Imp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 45
Innlegg: 1.075
Imp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlysImp er et fyrlys

Sv: Blomkålsuppe Lavkarbo!

Denne var skikkelig god Gerd! Mannen nektet hvitløk, men jeg tror ikke det gjorde så mye...den var uansett en slager, og vi skal garantert ha denne ofte. Serverte med bacon og ost, men mannen hadde mer lyst på kjøttboller, så får vel lage det neste gang i tillegg. Takk for god oppskrift! Jeg syns det er genialt med forskjellige grønnsakssupper, det tar så kort tid å lage, og har alt man trenger av næring når man tilsetter litt sunt fett og protein. Og så vanvittig godt!

__________________

(Tio)mamma til Snuppa 07 og Fjokken 10 og gift med Skycrane
Barna våre er et resultat av lavkarbo da jeg har PCOS
Og så er jeg minus 27 kg!



Imp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:12   #27
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Blomkålsuppe Lavkarbo!

Denne har jeg laget maaaaange ganger det siste året! Så god og så lettvint - ville bare si tusen takk til Gerd for oppskrifta på favoritt-middagen min. Nå skal jeg straks kutte opp et blomkålhode og lage årets siste porsjon, nemlig...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 17:13   #28
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Blomkålsuppe Lavkarbo!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Denne har jeg laget maaaaange ganger det siste året! Så god og så lettvint - ville bare si tusen takk til Gerd for oppskrifta på favoritt-middagen min. Nå skal jeg straks kutte opp et blomkålhode og lage årets siste porsjon, nemlig...

Fikk lyst på!!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:12   #29
Marte83
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Østlandet
Innlegg: 54
Marte83 er på en erverdig vei

Sv: Blomkålsuppe Lavkarbo!

da er jeg nettopp ferdig med å lage blomkålsuppen den var fantastisk god
jeg putta oppi litt finhakka chilli også helt knall oppskrift gerd <3 du er helten min

__________________


Alt går! enten så går det bra, eller så går det over!
Marte83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCLF Svar med sitat
Gammel 06-01-11, 15:20   #30
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Blomkålsuppe Lavkarbo!

Denne suppa er kjempegod og jeg har ikke blomkål i hus, ikke frossen heller og jeg har sååå lyst på blomkålsuppe med ost! Må nok sende mannen innom butikken i dag..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 17-01-17, 20:26   #31
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Blomkålsuppe Lavkarbo!

Denne fortjener å komme frem i lyset igjen - kjempegod! 😀👍🏻

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Svar

Emneord
blomkål, blomkålsuppe


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins - selvpåført diabetes? Iset Generell ernæringsdebatt 45 12-06-09 22:12
Bakdeler med lavkarbo? Lotusia Lavkarbo generelt 33 17-09-07 12:28
graviditet og Lavkarbo Lynx Lynx Lavkarbo generelt 16 28-10-05 16:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no