Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Nannahs langstekte ribbe

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-10, 20:29   #26
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Vi langsteker også ribbe, men jeg synes det er viktig å få frem et par punkter her:

Resultatet er helt avhengig av råvarene. Kjøper du frossenribbe på Rema til 40 kroner skal du ha fin flaks om det blir bra. Der fryses fjordårets ribbe ned og selges.

Det beste er selvsagt fersk (ufryst) ribbe med fettet marmorert lagvis i kjøttet. Sjekk dette!

Uten fett blir dette en veldig grå opplevelse, og moderne griser har ikke mye fett. Ta deg derfor tid til å se på kjøttet du kjøper.

Er du så heldig at du kan snakke med en person bak en disk, så benytter du deg selvsagt av denne muligheten.

Folk spiser ribbe som smaker dritt, og er fornøyd med det. De vet ikke hva de går glipp av.

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 20:39   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Vi langsteker også ribbe, men jeg synes det er viktig å få frem et par punkter her:

Resultatet er helt avhengig av råvarene. Kjøper du frossenribbe på Rema til 40 kroner skal du ha fin flaks om det blir bra. Der fryses fjordårets ribbe ned og selges.

Det beste er selvsagt fersk (ufryst) ribbe med fettet marmorert lagvis i kjøttet. Sjekk dette!

Uten fett blir dette en veldig grå opplevelse, og moderne griser har ikke mye fett. Ta deg derfor tid til å se på kjøttet du kjøper.

Er du så heldig at du kan snakke med en person bak en disk, så benytter du deg selvsagt av denne muligheten.

Folk spiser ribbe som smaker dritt, og er fornøyd med det. De vet ikke hva de går glipp av.

Du har evig rett! Jeg har vært veldig heldig med de Rema 1000-ribbene jeg har kjøpt, men jeg har seff stått med hodet i frysedisken og rotet fram den med mest marmorering . Men det slår jo ikke den første ribba jeg lagde, som jeg kjøpte fra ferskvaredisken på Meny på Ringnes Park, plukket ut av en kjøttmann med yrkesstolthet fra en annen verden!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:00   #28
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Jeg lager i tillegg julekveldsribba på gammelmåten. Dvs at jeg skjærer av svoren (ikke spekklaget) Og legger ribba med beina opp i langpanna og lar fettet smelte seg sakte ut...dette er den ypperste måten å steke ribbe på...men den er hos meg forbeholdt julaftensribba

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:39   #29
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Jeg har kjøpt fersk ribbe. Kjøpte den i sverige da. Men håper den er av god kvalitet alikevel. Den er feit og fin

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 22:16   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Vi har svensk ribbe til jul hvert år, og ingen har klaget enda!

Griller svensk ribbe om sommeren også, forresten! Og den er

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:58   #31
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Har bestandig Svenskeribbe jeg og, Kitt! De har vært feite og gode alle som ein

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 09:49   #32
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Det høres bra ut

Den ser utrolig fin ut den ribba som ligger til kjøling her..

Men, jeg er faktisk usikker på om den er feit nok.. Jeg vil jo ikke ha en grå ribbe som Ignite skriver om Ble litt nervøs jeg

Skal nemlig lage en perfekt ribbemiddag idag!

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:27   #33
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Tydligvis er ikke jeg så kresen på ribba, for jeg kjøpet billig ribbe og langsteker som Nannahs her og den blir HELT perfekt

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 12:05   #34
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Jeg har prøvd meg frem med forskjellige måter å steke på, og jeg har stekt billigribber som har blitt bra. Men det har blitt kjøpt både billig og dyr ribbe her i huset som dessverre har blitt både grå, mindre mør og ikke veldig god. Hver gang ribba ble bra, så trodde jeg at nå var gåten mer eller mindre løst. Dessverre var gleden mer eller mindre kortvarig

Inntil jeg ble mere bevisst på å få kjøpe ribba passe feit og med fettet fordelt nedover i stykket.

Selvtillitten i forhold til ribbesteking var en stund ganske laber. Nå har jeg funnet ut at det er utvelgelseskunsten som er cluet

Og fersk ribbe hos Nordby på Svinesund ligger stablet opp så man kan velge det stykket man vil

Så jeg lever og lærer. God ribbe er en av livets gleder

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 13:55   #35
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Og fersk ribbe hos Nordby på Svinesund ligger stablet opp så man kan velge det stykket man vil

Om man går i ferskvaredisken er de utrolig hjelpsomme og hyggelige også. Om det ikke er for lang kø!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:16   #36
Tanja
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Akershus
Alder: 56
Innlegg: 1
Tanja er på en erverdig vei

Sv: Ribbe og annen julemat

Heisan!

Har vært medlem lenge uten egentlig å følge noen diett. Nå har vi startet et nytt liv og ketolyse er en del av det nye livet. Ser at du har mange gode oppskrifter postet på forumet men lurer på en ting. Finnes det noen oppskrifter (eller noen som har forsøkt å endre pa de tradisjonelle) på julebakst. Slik som krumkaker, tyske skiver, sandkaker, mormonsen osv. Hadde vært skikkelig morro å kunne lage en jul med noe av den tradisjonelle baksten i tillegg.

Tanja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 17:17   #37
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Her er min langstekte ribbe

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ribbe.jpg (70,5 KB, 106 visninger)
__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 17:20   #38
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Opprinnelig lagt inn av Amariel, her.

Her er min langstekte ribbe


Den ser skikkelig lekker ut! Smaklig måltid

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 17:46   #39
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ribbe og annen julemat

Opprinnelig lagt inn av Tanja, her.

Heisan!

Har vært medlem lenge uten egentlig å følge noen diett. Nå har vi startet et nytt liv og ketolyse er en del av det nye livet. Ser at du har mange gode oppskrifter postet på forumet men lurer på en ting. Finnes det noen oppskrifter (eller noen som har forsøkt å endre pa de tradisjonelle) på julebakst. Slik som krumkaker, tyske skiver, sandkaker, mormonsen osv. Hadde vært skikkelig morro å kunne lage en jul med noe av den tradisjonelle baksten i tillegg.

Hei og velkommen!

Det finnes mange oppskrifter på juleting, men de blir jo ikke helt som de vanlige sukker- og melholdeige julekakene, da!
Ligger enda flere oppskrifter rundt om på oppskiftsdelen av forumet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 17:53   #40
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Jeg skal lage ribbe til middag i morgen. Jeg så på nettet et eller annet sted at de skar av hele svoren, krydret ribba på alle overflater, krydret svoren på begge sider og la svoren oppå ribba igjen. Når ribba er ferdig stekt tas ribba ut av ovnen og lar den hvile. Svoren går inn i ovnen igjen som nå er satt på grill eller maks varme slik at svoren begynner poppe.

Jeg skal gjøre det slik i morgen. Bare at jeg skal langtidssteke den .

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 23:07   #41
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Spennende! la oss høre hvordan det gikk

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:32   #42
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg skal lage ribbe til middag i morgen. Jeg så på nettet et eller annet sted at de skar av hele svoren, krydret ribba på alle overflater, krydret svoren på begge sider og la svoren oppå ribba igjen. Når ribba er ferdig stekt tas ribba ut av ovnen og lar den hvile. Svoren går inn i ovnen igjen som nå er satt på grill eller maks varme slik at svoren begynner poppe.

Jeg skal gjøre det slik i morgen. Bare at jeg skal langtidssteke den .

ååå, dette hørtes spennende ut!... hvordan gikk det?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 18:48   #43
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Når står min langstekte ribbe i ovnen, siste del, for å gjøre svoren sprø!
Ser veldig godt ut!!!
Og så mye fett har jeg aldri fått i stekepannen før....

Gleder meg til middag

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 19:00   #44
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

ååå, dette hørtes spennende ut!... hvordan gikk det?


Det gikk knallbra!! Min beste ribbe noensinne! Og ribba UTEn svor ble godt stekt på alle kanter til alles glede.. Og svoren ble nyyydelig!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 14:13   #45
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det gikk knallbra!! Min beste ribbe noensinne! Og ribba UTEn svor ble godt stekt på alle kanter til alles glede.. Og svoren ble nyyydelig!


åhhhhhh.... sulten

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:45   #46
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Jeg skal lage Nannahs ribbe i dag! Hurra hurra! !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 18:23   #47
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Dette ble vanvittig god ribbe
Brukte familieribbe men ellers samme steketid og temperatur - kjempesuksess!!!!!
Nyyyyyydelig og vil bli gjentatt til jul

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 17:42   #48
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nannahs langstekte ribbe

står i ovnen. ferdig om litt under to timer gleeeeder meg

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 19:35   #49
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Denne må jeg bare prøve!

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:14   #50
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs langstekte ribbe

Da har jeg spist opp ribba! Det tok meg tre dager. Bra mat

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg vil ha ribbe! Veggpryd Lavkarbo generelt 18 12-10-11 23:39
Jeg vil ha ribbe! Photobscura Generell diskusjon 11 29-04-09 01:09
Er det noen ribbe-eksperter her? Michellina Middag 7 24-04-09 11:27
Litt lei ribba? Ungarsk ribbe screwball Middag 1 06-01-09 11:31
Sprø spor på ribbe KaizaMaria Spørsmål og svar 4 28-12-07 01:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no