Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Cookies 'n Cream Iskrem

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-05, 11:33   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk
Thumbs up

Cookies 'n Cream Iskrem

Jeg bruker min faste basisoppskrift med 3 eggeplommer, en kartong pisket kremfløte, litt vaniljeekstrakt (evt biiittelitt vaniljesukker) og søtstoff etter smak. Lag eggedosis, bland i kremen og smak til med søtstoff og smak.

Denne varianten ble jo litt dyr men UTROOOOOLIG god:

Ha 2-3 Decadence-advantagebars i kjøkkenmaskin og hakk dem smått opp. Jeg har også brukt Mocca Crunch-smaken (ble vanvittig godt) men de selges jo ikke her i landet.

Bland bitene + en ts kakao (kan sløyfes) i iskremen og sett den til frysing. Dersom du ikke bruker ismaskin du røre i isen minst hvert kvarter, da blir den kremete og god, ellers blir den steinhard og krystallisk.

Isem smakte til forveksling ganske likt Haagen Dachs Cookies 'n Cream.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 13-03-05 kl 12:50.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-03-06, 21:06   #2
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Iset! I love you! Dette må jeg prøve!!! Jeg ELSKER is og det er helt landesorg her siden jeg ikke kan kjøpe is lenger!!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 21:56   #3
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

åh my good ,,,,detta hørtes jo bare helt vanvittig nyyyydelig ut,,,jeg elsker is...ikke spist is på 2 år jeg,,,,,,,i miss it sooooooo.


thank you......

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 22:33   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Hhaha litt morsomt at Hedda la inn svar nøyaktig ett år etter hovedinnlegget. (og I love you to, snuppa )

Ja, denne er dritgod, dere måå bare prøve den.
Jeg lager ofte hjemmelaget sukkerfri iskrem, veksler mellom mange forskjellige smaker. Sitronolje er digg, det blir skikkelig frisk kremete sitronsmak på isen. Ellers bruker jeg kakao, hakket eller smeltet sukkerfri/mørk sjokolade, peppermynteolje (godt sammen med sjoko), sjokolade + appelsinolje, vaniljestang/pulver/ekstrakt, banan, kaffe, bær, ja stort sett alt som kan tenkes.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 22:52   #5
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

tror du, Iset er iskremdronning av lavkarbo.
du kan få lov å lage is til stavangertreffet vårt

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-04-06, 23:16   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Hehe. Kan gjerne lage is jeg, men det spørs jo om den holder seg da, jeg har ikke sånn fryseboks-greie til å ta med seg... Men fromasj eller ostekake kan jeg iallefall lage.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 18:05   #7
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

hehe ja du skal få lov t det ja.....

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 20:51   #8
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

sukk... jeg vil også være med på treff med dere og spise is og ostekake...


silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 20:56   #9
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

bare kom

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 22:04   #10
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

hallois..
bare lurte på hvor mye en kartong fløte var jeg,,,er jo 3 str.er den 1 liter eller?????

jam-jam,,,detta blir digg....

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 22:14   #11
Hennie
Juniormedlem
 
Hennie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 39
Innlegg: 28
Hennie er på en erverdig vei

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Vet dette er litt sent Iset, men jeg må oxo få lov til å takke deg for at min mulighet for å spise is igjen kommet!! Den skal prøves i påsken! Du er så flink til å gjøre denne nettsiden til et fantastisk sted å oppdage nye ting

Hennie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-04-06, 22:58   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Hennie: tuusen takk for ros, for noen nydelige ord.

Snoopy: jeg vet det er 3 størrelser, men man får jo ikke kjøpt 1 liters kartonger i butikken, det er vel bare i spesialbutikker man får tak i den? Feks. Storcash?

Men jeg mener altså den minste, 1/3 liter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 01:05   #13
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Ja, nå har jeg laget is jeg og da.. med skogsbær i .. Dritgodt! Isen forsvant fortere enn svint!

Kan også anbefale en blanding av Isets is og Siljevanlijes marsipan. Man tager de to og blander dem rett og slett. Hakka marsipan i is er .. Guess!!! Fantastisk, utrolig.. supergodt!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 01:16   #14
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Ja, nå har jeg laget is jeg og da.. med skogsbær i .. Dritgodt! Isen forsvant fortere enn svint!

Kan også anbefale en blanding av Isets is og Siljevanlijes marsipan. Man tager de to og blander dem rett og slett. Hakka marsipan i is er .. Guess!!! Fantastisk, utrolig.. supergodt!


Nam.. Ble den skikkelig vellykket uten iskorn i også?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 10:05   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

NAAAM marsipan i is, det må jeg prøve!!

Trolljenta: mener du iskrystaller? Den får masse iskrystaller om du bare setter den rett inn i fryseren og lar den stå der til den er frossen, da blir den ikke noe god (eller, smaken er jo god men ikke konsistensen).

Men for å få MYK is, slik som på butikken, må du røre kraftig i isen ca hvert kvarter fra du setter den inn helt til den er frossen. Da blir den myk.

Jeg skal kjøpe meg en skikkelig ismaskin nå snart, da slipper man å stresse og kan bare la den dure og gå i en halvtime og få den deiligste mykeste iskrem.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 16:16   #16
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

okidoki,,,thank you :0)

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 17:27   #17
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Opprinnelig lagt inn av Iset

NAAAM marsipan i is, det må jeg prøve!!

Trolljenta: mener du iskrystaller? Den får masse iskrystaller om du bare setter den rett inn i fryseren og lar den stå der til den er frossen, da blir den ikke noe god (eller, smaken er jo god men ikke konsistensen).

Men for å få MYK is, slik som på butikken, må du røre kraftig i isen ca hvert kvarter fra du setter den inn helt til den er frossen. Da blir den myk.

Jeg skal kjøpe meg en skikkelig ismaskin nå snart, da slipper man å stresse og kan bare la den dure og gå i en halvtime og få den deiligste mykeste iskrem.

Jeg prøvde for en stund siden med en annen oppskrift. Rørte ca hver halvtime, men ble krystaller i.. Jeg får prøve igjen nå med din oppskrift , røre hvert 15 min og se om det blir bedre resultat denne gangen

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 17:34   #18
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Minner om røre KRAFTIG hver 15 min. Ikke bare vende..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 17:39   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Jepp! Og husk at det er forskjell på frysere. Noen fryser fortere enn andre, så kanskje noen må røre hvert 10. minutt eller oftere? Jeg går ofte og sjekker konsistensen og rører om den begynner å bli hard i kantene, da rører jeg kraftig alt sammen, så det stivnede i kantene blir rørt inn i isen igjen.

Stress, men vel verdt det.

Men jeg må innrømme ismaskin er ganske høyt på ønskelista mi nå! Har hatt før, men den gikk i stykker, dessuten tok den bare 0,5 liter om gangen og det er så lite. Kan tenke meg en som tar minst en liter, helst mer.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-04-06, 18:21   #20
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Jaja, da får man mosjonert litt da..
Hvor mange timer holder du på å røre sånn i isen hvert 15 minutt egentlig?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 03:55   #21
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Jeg trakker vel i (is)salaten jeg nå da... Men jeg liker faktisk krystaller i is!

Har jeg gjort i hele mitt liv... og det rareste er at mannen også gjør det. Det var noe av det første vi fikk på greip da vi traff hverandre for 25 år siden. (De viktigste tingene først, sant?)

Bortsett fra det, er det jo så enkelt å lage is selv! Røre eller ikke - ja, ok, det krever litt jobb, men ellers er det jo så lite problematisk. Og alt man kan ha oppi!

Kakaopulver, revet sjokolade, hakket sjokolade, nøtter i alle former (anbefaler å riste hasselnøtter på svak varme i ovn, og deretter gni dem inni et kjøkkenhåndkle for å fjerne skallene, og så til slutt hakke dem - kan brukes også til sjokolade og sånt), moste bær i alle varianter - mmm! Blåbæris, jordbæris, bringebæris, bjørnebæris, skogsbæris - og da har jeg bare nevnt Rema sin frysedisk!

Sitron, appelsin, vanilje med eller uten frø (dråper eller ekstrakt eller vaniljesukker hvis man ikke bruker vaniljestang), bland inn rømme - det er VIRKELIG godt! Eller yoghurt...

Det er virkelig ingen grenser. Og grunnoppskriften er så enkel som pisket egg (eller bare eggeplommer) og pisket fløte. (Og litt søtt.)

Jeg tror jeg må lage litt is jeg...

Bon appetit!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 09:17   #22
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Mmm sitronis er digg. Jeg har oppi 2-3 dråper ren eterisk sitronolje (smaker meg frem). UTROLIG nydelig!!

Trolljenta: hmm kanskje halvannen time? Rundt det, tror jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 17:44   #23
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Hvor mye splenda eller natreen tar dere oppi da?
Jeg er mildt sagt blond når det gjelder sånne ting

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 18:08   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Jeg har akkurat laget og hadde frø fra 1 vaniljestang + 2 ss (strøkne) Splenda i. Bittelitt for søtt syns jeg, men mannen syns det var nyyyyyyydelig !

Har rørt kraftig (mixer) hvert 10 minutt i en time, nå gidder jeg ikke mer, så får isen bare bli litt kornet !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-04-06, 19:19   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Cookies 'n Cream Iskrem

Trolljenta: jeg smaker meg bare til, det gjør jeg alltid. Ta en ren skje og smak på røra etterhvert som du har oppi litt og litt søtstoff.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjemmelaget iskrem Muskat Kake/dessert og snacks 14 07-03-11 12:58
Matlaging med mandelmel (malte mandler) HP Artikler 13 02-02-08 21:47
Var det noe som hadde lyst på iskrem ?? Nille Livets lyse side 6 14-11-04 14:43
Irish Cream & Irish Caffe guro Smoothies / drikke 1 20-06-04 19:32
Iskrem Maz Generell diskusjon 2 03-05-04 10:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no