Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-10-16, 13:54   #1
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Starter en ny tråd jeg. Trenger masse tips og inspirasjon til å komme ordentlig i gang igjen så håper alle vil bruke tråden Det trenger jo absolutt ikke være noe fancy eller spennende retter.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-10-16, 22:49   #2
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Her var det falafel laget med masse grønn squash inni og litt rødløk, grønn salat ved siden av. Funker veldig bra å blande inn div grønnsaker i falafelrøre for å spe ut karbene litt, saftig og godt blir det og!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 00:16   #3
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Hvilken oppskrift bruker du? Hørtes veldig godt ut! Falafel er jo så nam!

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 01:07   #4
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Hvilken oppskrift bruker du? Hørtes veldig godt ut! Falafel er jo så nam!

Ingen spesifik oppskrift, bare litt sånn henta fra her og der, haha! Blir litt sånn når man lager noe mange ganger.. Sånn ca, en boks kikerter, tror drenert vekt er ca 200g, en stor finstrimlet squash, en toppet ss mandelmel, 1/2 liten rødløk, et fedd presset hvitløk, en ts spisskummin, litt koriander, litt salt og bittelitt cayennepepper. Moser alt sammen i en bolle med en gaffel, og lager små boller. Steker dem litt i panne først, deretter inn i ovnen en stund ^^

Lagre
Lagre

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 13:16   #5
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Igår lagde jeg karrigryte med kylling og bacon og en chilliconcarne. Skal bli middagene de neste 2 uker.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
Alt går i grisen
(trening- og spiseblogg)
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 13:41   #6
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Ingen spesifik oppskrift, bare litt sånn henta fra her og der, haha! Blir litt sånn når man lager noe mange ganger.. Sånn ca, en boks kikerter, tror drenert vekt er ca 200g, en stor finstrimlet squash, en toppet ss mandelmel, 1/2 liten rødløk, et fedd presset hvitløk, en ts spisskummin, litt koriander, litt salt og bittelitt cayennepepper. Moser alt sammen i en bolle med en gaffel, og lager små boller. Steker dem litt i panne først, deretter inn i ovnen en stund ^^

Lagre
Lagre

Åh, nam! Det skal testes ut.

Middagen her i går ble kjøttkaker/karbonader med ostebiter inni, og servert med blomkålmos.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 18:16   #7
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

I dag blir det spareribs fra fryseren (med minst mulig av marinaden) og ugly beans til

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-16, 20:29   #8
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Åh, nam! Det skal testes ut.

Middagen her i går ble kjøttkaker/karbonader med ostebiter inni, og servert med blomkålmos.

Glemte å skrive at en må presse ut litt vann av squashen! Bare sånn så det er sagt

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 28-10-16, 23:29   #9
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

I dag var det taco med en mama lupes tortilla og krydret bønnemos istedet for kjøttdeig.

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 11:16   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

I går var det taco med Coop vegetardag tacofyll av erteprotein, knallgodt! Men jeg gjetter på at det er temmelig overpriset... 49,- for 300 gram gir en kilospris på 163,- og erter koster ikke mange kronene, men jeg skjønner jo at det ligger en lang tilberedelsesprosess bak da. Godt og for meg holder det til 4 lefser (spiste to i går), men om jeg kommer til å gjenta det ofte? Vet ikke, synes prisen var høy. Ungene får jo mer karbonadedeig for lavere pris. Og boks chilibønner lett most med stavmikseren koster mye mindre og er kjempegodt der også så...

I dag blir det vel reprise fra i går, dvs. ungene skal ha hjemmelaget pizza og jeg tar restene fra i går, fremdeles uvisst om jeg tar det som taco eller om jeg lager 1-2 små porsjonspizzaer av pitabrød eller polarbrød til meg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-10-16, 13:59   #11
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

I går ble det spareribs med krydret bønneblanding fra rema. Litt ekstra karber i bønnene, men har blitt veldig glad i det så det får gå.

I dag blir det kyllingkarri-pai etter oppskrift fra 56kilo.se

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-16, 02:34   #12
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Lammesuppe, og restene blir middag i morgen

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 30-10-16, 15:09   #13
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

I går var det taco med Coop vegetardag tacofyll av erteprotein, knallgodt! Men jeg gjetter på at det er temmelig overpriset... 49,- for 300 gram gir en kilospris på 163,- og erter koster ikke mange kronene, men jeg skjønner jo at det ligger en lang tilberedelsesprosess bak da. Godt og for meg holder det til 4 lefser (spiste to i går), men om jeg kommer til å gjenta det ofte? Vet ikke, synes prisen var høy. Ungene får jo mer karbonadedeig for lavere pris. Og boks chilibønner lett most med stavmikseren koster mye mindre og er kjempegodt der også så...

Hvilket tacofyll er det? Jeg ble litt nysgjerrig så jeg tittet etter det på Prix i går. Men der hadde de kun Santa Maria vegetarfyll. En pulverpose man blandet med vann og hermetisk tomat slik at det tilsvarte 300 g med kjøtt. Kosta 21 kr for en pose.


Nå ligger en svinestek med svor i crockpoten sammen med litt grønnsaker. Tar den under grillen i ovnen til slutt for å få sprø svor. Skal ha fløtesaus og kanskje litt surkål til.


Edit: Leste litt mer om det nå og ser at coop vegetardag er laget på erteprotein, og santa maria på soyaprotein.

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-16, 22:32   #14
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Hvilket tacofyll er det? Jeg ble litt nysgjerrig så jeg tittet etter det på Prix i går. Men der hadde de kun Santa Maria vegetarfyll. En pulverpose man blandet med vann og hermetisk tomat slik at det tilsvarte 300 g med kjøtt. Kosta 21 kr for en pose.


Nå ligger en svinestek med svor i crockpoten sammen med litt grønnsaker. Tar den under grillen i ovnen til slutt for å få sprø svor. Skal ha fløtesaus og kanskje litt surkål til.


Edit: Leste litt mer om det nå og ser at coop vegetardag er laget på erteprotein, og santa maria på soyaprotein.

https://coop.no/extra/butikknytt/4-p...op-vegetardag/ Du har sikkert funnet det nå, dette er et ferdig-produkt og ligger i kjøledisken/kjøleskapet på butikken. Var kjempegodt, men som sagt - når prisen er 1,5 gang så høy som kilosprisen på karbonadedeig så blir det ikke kjøpt så ofte er jeg redd.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 10:40   #15
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

I går var det hjemmelaget indisk, løk-bhajis og gobi masala. Sambo lagde seg noe lam i tillegg.
I dag tror jeg det blir en eller annen form for tomatbasert grønnsaksuppe med linser!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer. Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 15:33   #16
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Tomatsuppe med kylling-rester fra i går

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 31-10-16, 20:34   #17
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Gjengen min får lungemosgrateng, mens jeg tar resten av lammesuppa

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 01-11-16, 16:10   #18
Susa84
Medlem
 
Susa84 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2015
Hvor: Vestfold, Sandefjord
Alder: 39
Innlegg: 162
Susa84 er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Nei, den som viste det. Jeg vet ikke rett og slett. Står litt blank ang middag.

__________________
Journalen min
Ønsker alle en fin og flott dag


Lagre
Susa84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo, lavkarbo 50-100gr pr dag Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 12:59   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

I dag blir det en gammel klassiker, ovnsbakt laks med brokkoli og rømme. Tidligere har jeg kokt potet eller fullkornspasta til femåringen, men det gidder jeg ikke for han spiser mye heller brokkoli.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 13:22   #20
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Tror det blir squash carbonara i dag

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 14:19   #21
Susa84
Medlem
 
Susa84 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2015
Hvor: Vestfold, Sandefjord
Alder: 39
Innlegg: 162
Susa84 er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Jeg jobber fra 16:15-18:15 i dag, så blir en havre yoghurt på jobben som jeg blander i noen paranøtter, gojibær oppi, + litt baobab superfruit pulver oppi. Blir nok middagen min i dag

__________________
Journalen min
Ønsker alle en fin og flott dag


Lagre
Susa84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo, lavkarbo 50-100gr pr dag Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 16:08   #22
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Osso bucco

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 03-11-16, 16:52   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Opprinnelig lagt inn av Susa84, her.

Jeg jobber fra 16:15-18:15 i dag, så blir en havre yoghurt på jobben som jeg blander i noen paranøtter, gojibær oppi, + litt baobab superfruit pulver oppi. Blir nok middagen min i dag

Havreyoghurt? Hva er det?

Her blir det egg i dag, speilegg tror jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-11-16, 10:40   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Etter en lang diskusjon om hvorfor vi ikke kunne ha sushi igjen, lot minstemann seg overtale til å spise Løvebiff i dag Dvs Løvbit, med ulgy beans og barnaise saus, og muligens burgerbrød til ham.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-11-16, 16:05   #25
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden okt/nov/des 2016

Svinestek med svor, fløtesaus og grønnsaker

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal du ha til middag i dag-tråden april/mai/juni 2016 Bønna200 Middag 38 23-10-16 17:31
Hva skal du ha til middag i dag-tråden januar/februar/mars 2016 Bønna200 Middag 156 04-03-16 20:26
Hva skal du ha til middag i dag-tråden - April/Mai /Juni '15 Spinnerette Middag 145 09-07-15 15:20
Hva skal du ha til middag i dag-tråden - Mars '15 Spinnerette Middag 127 09-04-15 22:01
Hva skal du ha til middag i dag-tråden! smosje Middag 12196 17-03-15 00:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no