Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Nye TV-serier 2010

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-11-10, 05:57   #101
bolla123
Juniormedlem
 
bolla123 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: nedre romerike
Alder: 39
Innlegg: 36
bolla123 er på en erverdig vei

Sv: Nye TV-serier 2010

Noen som har sett Boardwalk Empire enda? Jeg har trua på den altså! Men jeg er STOOOOR ( i alle ordets rette forstand) Sopranos fan da,og det er vel samme mannen og HBO som står bak den nye serien og..
Ellers er Dag og House 2 favoritter som man må ha med seg hver uke!

bolla123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 06:26   #102
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Har jeg ikke skrevet om Boardwalk Empire? Nei, har visst ikke det.

Boardwalk Empire


A bustling little city by the seashore, totally dependent upon money spent by tourists, Atlantic City’s popularity rose in the early 20th century and peaked during Prohibition. The resort’s singular purpose of providing a good time to its visitors—whether lawful or not—demanded a single mentality to rule the town. Success of the local economy was the only ideology, and critics and do-gooders weren’t tolerated.

By 1900, a political juggernaut, funded by payoffs from gambling rooms, bars, and brothels, was firmly entrenched. For the next 70 years, Atlantic City was dominated by a partnership comprised of local politicians and racketeers. This unique alliance reached full bloom in the person of Enoch “Nucky” Johnson—the second of three bosses to head the Republican machine that dominated city politics and society.

In "Boardwalk Empire", Nucky Johnson, Louis “the Commodore” Kuehnle, Frank “Hap” Farley, and Atlantic City itself spring to life in all their garish splendor. Author Nelson Johnson traces “AC” from its humble beginnings as Jonathan Pitney’s seaside health resort, through the notorious backroom politics and power struggles, to the city’s astonishing rebirth as an entertainment and gambling mecca where anything goes.

"Boardwalk Empire" is a colorful, irresistible history of a unique city and culture. Here is proof positive that truth is stranger—and more compelling—than fiction.


Regissert av Martin Scorsese faktisk. Absolutt kvalitet over serien, men den var boooring. Den verken underholdte eller engasjerte meg. Terningkast 2.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 09:37   #103
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.


ellers ser jeg frem til nye sesonger av doctor who

Har du sett Torchwood? Jeg E L S K E R Dr. Who, er så fan at jeg nesten dør. Og Torchwood er et must for "sånne som oss", det er jo selveste (sikle) Captain Jack! Som mange mener er "The face of Boe, men det gjenstår jo å se.
Fantastisk serie! 3 sesonger, jeg slukte dem på null tid og ville nesten grine litt da det var slutt! Dessverre opptrer ikke Doktoren i serien, men det er endel snakk om ham, og Jack er jo helt rå! Disse to seriene flettes litt inn i hverandre, vi får jo bla. se Torchwood-teamet i et par av Dr. Who-sesongene. Fantastisk, sier jeg bare. Og jeg kan ikke VENTE til det kommer ny sesong med Doktoren!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 08-11-10 kl 10:01.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 10:06   #104
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Ja jeg har sett Torchwood! Liker Doctor Who bedre altså. Sesong 5 var jo bare helt rå :O

Captain Jack er dødsheit :O det kommer visst flere sesonger, men tror det er noen Amerikanere som skal lage det. Gleder meg hvertfall til både Who og Torchwood

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:14   #105
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Ja jeg elsker Captain Jack, han er bare råsexy. Den tiende doktoren også, jeg må si jeg savner ham altså. Ingen, ingen slår Tennant. Men jeg liker han nye også altså, selv om han er litt babyface. Han er morsom og så har han dette gale blikket og faktene som gjør ham til Doktoren. Han SKAL jo være litt smågal.
Doctor Who er absolutt best ja, jeg vurderer å begynne helt på nytt med sesong 1 igjen, klarer knapt å vente til neste sesong.
Har ikke sett de gamle episodene da, de originale. Har du? Jeg liker ikke så godt svært gamle filmer og serier, skuespillet er ofte ekstremt dårlig, musikken er bråkete og overdrevet osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 15:23   #106
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg liker Torchwood, men synes Dr. Who er utrolig fjasete.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:48   #107
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Fjasete er det egentlig ikke, bare hvis man ikke tror på romvesener og sånt. Jeg digger alle doktorene. Av kompanjonger liker jeg Amy og Rose best. Har ikke sett det gamle, orker ikke sånt gammelt selv.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:55   #108
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Doctor Who er jo ikke mer fjasete enn Torchwood? Eller, doktoren er jo halvgal da, men det er jo det som er så kult. Ingenting slår Doctor Who.
Noen av episodene er jo litt "spesielle", men de fleste er helt geniale og ekstremt spennende. Hvor mange ganger er det mulig å være så nær døden og lignende og allikevel komme seg utav det? Hehe, jeg har hjertet i halsen hver gang. Fantastisk serie.

Tennant er og blir den beste doktoren, jeg savner ham selv om han nye også er bra. Og jeg liker også Amy og Rose best, men Martha er jo ikke så verst hun heller da. Lurer veldig på hvordan det går med Rose og klone-Tennant altså. Om de lever livets glade dager.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 19:01   #109
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Sett denne? Jack på sitt beste, jeg ler så jeg griner.

http://www.youtube.com/watch?v=gvcoyYEBNu4

Og denne. Tennant.

http://www.youtube.com/watch?v=zEAi4...eature=related

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 22:26   #110
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Liker sånne spesielle episoder Kan være vanskelig å henge med på hva doktoren sier og gjør til tider ja ganske sprø, men jeg liker det. også er jeg helt obsessed med den kyssinga på panna til Amy som 11 driver med. Ahhhh!! Likte meget godt sesong 5 ja. tror jeg må se på nytt. har sett sesong 1 og 2 to ganger, på tide å se resten også.. Martha er ikke så verst egentlig, men liker Donna bedre, hu er sprø! Håper Rose og 10-klonen har det bra, hadde vært moro å se en gang.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 13:41   #111
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg skal ikke avsløre noe, altså. Men jeg er jo ikke akkurat verdens mest tålmodige, så jeg måtte slenge meg over Walking Dead med en gang. Første episoden var en time lang, det kan man like . Men det lover veldig bra, og zombiene er utrolig natutro, i den grad zombier kan være akkurat det . Laster ned episode 2 nå. Gled dere!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 14:37   #112
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Walking Dead har fått innvilget en andresesong allerede, som blir dobbelt så lang som den første. Jeg sparer likevel til jeg har litt flere episoder å se i et jafs, tar et trøste-gjensyn med tegneserien den er basert på i mellomtiden.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 15:28   #113
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Århh, både Walking dead og The event er serier hele meg dirrer etter å begynne på, men jeg KAN ikke begynne å se det enda, ikke før flere episoder er ute. Jeg sliter allerede med å vente på Dexter og Fringe en gang i uka, takler ikke enda flere.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 15:36   #114
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

har sett walking dead. følger med på alle seriene jeg ser hver uke, klarer ikke spare!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 15:46   #115
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg klarer det som regel ikke jeg heller, hehe. Men 24 MÅ jeg alltid spare opp, det samme med How I met your mother (siden episodene varer så kort), men ellers må jeg stort sett de dem når de kommer ut. Jeg og mannen har kosekveld hver fredag, da er det FRINGE, ukas absolutte høydepunkt. Skikkelig fantasisk nerdeserie med easter eggs og sånne småting man legger merke til man er like nerd som meg og min mann, hehe. ELSKER den serien, den er helt fantastisk. Liker greia med rød intro når det handler om "den andre siden" og blå intro når det handler om denne siden, og jeg glemmer aldri åttitallsintroen de sendte før en episode. Genialt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 19:09   #116
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Jaha?? rød og blå, vet du jeg er ikke sikker på om jeg har sett begge introene. tror jeg får med meg det meste av det morsomme og lure, men vet jo aldri :P hehe... tror jeg må sette på et par episoder etterpå ja. må bare se gossip girl, himym og the walking dead først :P

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:26   #117
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Raising Hope

"RAISING HOPE" is a new single-camera family comedy from Emmy Award winner Greg Garcia ("My Name Is Earl") that follows the Chance family as they find themselves adding an unexpected new member into their already terribly flawed household. At 23 years old, Jimmy Chance is going nowhere in life. He skims pools for a living, parties every night and still lives at home with his family. Jimmy's life takes a drastic turn when a romantic encounter with Lucy goes awry once he discovers she is a wanted felon. Months later, when Jimmy pays a visit to the local prison, he discovers Lucy gave birth to their baby, who he is now charged with raising. At home with his new daughter, Jimmy's family is less than enthusiastic about a new addition to the household. His parents, who had him when they were 15, never knew anything about raising a child and have no interest in trying again. If Jimmy can work up the nerve to ask her out on a date, he might get some help from Sabrina, a sardonic checkout clerk he met at the supermarket. Cousin Mike is only concerned about how the baby is going to affect their social life, and out-of-touch Maw Maw is no help either. But Jimmy is determined to take care of his baby - whom Virginia thinks they should name HOPE. With very few useful skills but their hearts in the right place, will the Chance family be successful when they step into the unpredictable and immensely challenging world of parenting?

Oi, dette var skikkelig uventet. Den var jo utrolig kul! Hehe, My Name Is Earl-kul liksom. Og den koblingen gjorde jeg før jeg leste sammendraget over. Jeg digger serien! Terningkast 5.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 18:37   #118
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nye TV-serier 2010

Ja Raising Hope er så bra babyen er bare verdens søteste!

I dag kom ny episode av Misfits, ser den nå

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:02   #119
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye TV-serier 2010

OK, nå har jeg blitt avhengig av serier. hehe! Og avhengig av denne tråden, for her er det mange gode tips. Akkurat nå holder jeg på med 3. sesong av Dexter (nei, har ikke sett det før nå - er elendig til å se på TV). Breaking Bad er en serie jeg synes ser veldig lovende ut. True Blood er unnagjort, og nå har jeg en lang liste jeg har laget herfra på serier jeg må ha.

Men, jeg ser noen av dere nevner at Fringe har begynt igjen - hvilken kanal...? Eller finner dere det på nettet?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:17   #120
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

OK, nå har jeg blitt avhengig av serier. hehe! Og avhengig av denne tråden, for her er det mange gode tips. Akkurat nå holder jeg på med 3. sesong av Dexter (nei, har ikke sett det før nå - er elendig til å se på TV). Breaking Bad er en serie jeg synes ser veldig lovende ut. True Blood er unnagjort, og nå har jeg en lang liste jeg har laget herfra på serier jeg må ha.

Men, jeg ser noen av dere nevner at Fringe har begynt igjen - hvilken kanal...? Eller finner dere det på nettet?

Hehe, jeg har vært avhengig av TV lenge. Jeg synes det er gøyere å finne noe man liker og følge rollene lenge enn å se på filmer med nye roller. Men når jeg er med venner, så ser jeg film.

Har du sett Breaking Bad? Jeg ga den opp i begynnelsen av andre sesong.

Nye Fringe tror jeg ikke blir sendt på norsk TV enda. Jeg fant i alle fall ikke noe da jeg søkte i TV-guide. Men sesong 3 begynte i USA i september.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 13:09   #121
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Den så faktisk ikke verst ut, Aeryth! Det skal MYE til før jeg liker familiedramaer, altså, det må helst bare være snakk om helt drøyt dysfunksjonelle familer. Jeg elsker jo Weeds og Arrested Developement, og det bør ikke være særlig mer funksjonelt enn det for jeg jeg begynner å kjede meg.
Men jeg lurer jo fortsatt på hvorfor Garcia slutta å lage My Name is Earl? Ååååh, jeg savner den serien! Men så har jeg vært litt småforelska i Jason Lee siden Mallrats og Dogma ... .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 14:04   #122
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Men, jeg ser noen av dere nevner at Fringe har begynt igjen - hvilken kanal...? Eller finner dere det på nettet?

Sesong 3 går i USA nå, jeg laster det ned hver fredag. Ukens høydepunkt for meg og mannen min.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 15:28   #123
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg syns Raising Hope var litt kjedeligere enn My Name Is Earl. Det ble litt kopi for meg. Litt de samme karakterene, bare med litt dårligere skuespillere og litt dårligere ideer til episodene. Men det var helt ok, kommer sikkert til å se mer på den.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 21:09   #124
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Nye TV-serier 2010

Jeg må bare si at serier er det nye TV! hehe Så deilig å se flere episoder - ja, kanskje en hel sesong på rad, når det passer meg. Det er en helt ny oppdagelse for meg det her.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 21:30   #125
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nye TV-serier 2010

Dysfunksjonellt er det vel lite som slår Dag på tv2 Den har satt en helt ny standard for min del.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
TV-serier! Hyper Spørsmål og svar 36 15-11-07 17:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no