Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Hva koster dette???

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-04, 02:53   #1
Nayeli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Hva koster dette???

Hei!
Den eurodietten høres kjempe bra ut, men hva koster dette???
Hvis man skal til lege kontroll og alt som de krever på Lindberg klinikken, må det koste endel? Har hørt de har rimelig dyre priser der....
Er student, og har ikke akkurat mye ekstra til overs, har nettopp fått vite at jeg har PCO så må begynne på noe lav karbo diett. Noen der ute som har forslag til andre dietter og erfaringer er det bare å si ifra! Tar imot alt av råd!

  Svar med sitat
Gammel 08-08-04, 09:10   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hei Nayeli - og velkommen hit! Mulig jeg er helt borte-vekk i tankene nå, men husker i hvert fall ikke å ha ønsket deg velkommen tidligere....

Eurodietten fungerer veldig bra syns jeg, og prisen for produktene er kr. 120,- for en pakke. En pakke inneholder 5 produkter. Prisene på Lindbergklinikken husker jeg faktisk ikke....(teflonhjerne jeg??? ) men jeg mener at det kanskje er noe sånt som ca. 1500,- kroner første gang inkl. blodprøver. Oppfølgingstimen (30 min) koster ca. 700 mener jeg å huske. Du finner eksakte priser på www.drlindbergs.com

Hvis du nettopp har fått vite at du har PCO, så vil jo lav-karbo kosthold være veldig lurt å satse på - men skal du ta noe medisin i tillegg? Hvordan er det med vekta di - skal du ned veldig mye? (trenger ikke si hvor mye du veier altså - ikke det jeg mener ) Eurodietten brukes primært til personer med veldig stor grad av overvekt tror jeg - eller til personer som i lang tid har levd på lavkarbo-kosthold uten at det har innvirkning på vekta. "Sjokolade-barene" fra Eurodiett kan bestilles uten legeerklæring, men personlig vil jeg anbefale deg å prøve å legge om kostholdet på "normalt vis" først. Det er tross alt vanlig mat det er meningen at vi skal spise!

Vet jo ikke hvor du bor heller jeg da.... Men kanskje du kan melde deg på kurs der du bor? Det er flere her inne som har god erfaring med å gå på kurs for å lære mer om Lindberg-kostholdet, og gruppetilhørighet og motivasjonen ved å være flere sammen er gunstig tror jeg. Kursene koster ca. 2000,- kroner, så prismessig blir det "hipp som happ" hva du velger.

Tror dette er noen av de beste gavene du kan gi deg selv, så jeg ville ha prioritert det høyt. Selv gjør jeg IKKE noe som koster noe for tiden - for jeg bruker pengene mine på Eurodiett. Resultatet gjør at jeg holder ut! Belønning god nok!

Lykke til - håper du ble litt klokere - og spør gjerne mer hvis du lurer på noe.

Stor fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 16-11-04, 15:40   #3
annelise
Gjest
 
Innlegg: n/a
Thumbs up

Opprinnelig lagt inn av Nayeli

Hei!
Den eurodietten høres kjempe bra ut, men hva koster dette???
Hvis man skal til lege kontroll og alt som de krever på Lindberg klinikken, må det koste endel? Har hørt de har rimelig dyre priser der....
Er student, og har ikke akkurat mye ekstra til overs, har nettopp fått vite at jeg har PCO så må begynne på noe lav karbo diett. Noen der ute som har forslag til andre dietter og erfaringer er det bare å si ifra! Tar imot alt av råd!

Jeg går også på Eurodiet og har fått den foreskrevet av min fastlege. Da jeg har frikort har faktisk ikke blodprøver og konsultasjoner kostet meg noe. Jeg synes det er billig å leve for kr. 120,- pr. dag. Men som student har du kanskje mindre å leve for hver dag. Mitt råd er at hvis du kan klare det øknomisk burde du unne deg dette og heller droppe andre aktiviteter en stund.

  Svar med sitat
Gammel 17-11-04, 15:26   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Du kan kjøpe barene på www.drlindberg.no uten å være i kontakt med lege. Jeg bestilte nettopp praline og vanilje/karamell.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 17-11-04, 15:44   #5
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Kikka på linken til Fedon som du la ut Iset.

Hva med kh i disse produktene .. det skulle jeg gjerne likt å vist!
Vet du noe om det?

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-11-04, 15:47   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Hvis du klikker på "Les mer" under matvaren, så kan du for alle produktene lese full innholdsdeklarasjon og mengde karbohydrater.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 17-11-04, 16:02   #7
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Finner bare kh på barene jeg MHM.
Men jeg trenger nye briller så det kan jo være grunnen

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er IKKE en sjamporeklame! Albertine Lavkarbo generelt 47 13-06-16 20:26
Hva er dette med dårlig oversettelse av boka? Zoë Atkins kosthold 6 19-04-04 11:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no