Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Mitt nye liv!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-10, 19:57   #1
NinjaNina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 12
NinjaNina er på en erverdig vei

Mitt nye liv!

Hei alle sammen!

Dette er mitt første innlegg på dette superfine forumet! Jeg har vært "inaktiv" bruker lenge, og brukt oppskriftene deres, men har ikke postet noe her ennå. Det skal jeg forandre på nå!

Jeg vil egentlig bare si en ting. Lavkarbo forandret livet mitt. Jeg var overvektig, trøtt, deprimert, og følte meg veldig alene i livet. Etter jeg fant lavkarbo, er livet rett og slett en dans på roser! Jeg gikk ned 25 kilo, fra 90 kg til 65 kg Jeg har PCOS, og samtlige symptomer jeg hadde er borte. Jeg trenger ikke lenger sove to timer middagslur hver dag, og middag er ikke lenger dagens høydepunkt! Jeg kan leke med nevøer og nieser uten å puste og pese som en gammel elefant, og er generelt tusen ganger mer lykkelig. Forleden dag fant jeg en gammel dongeribukse, som det nå var plass til to Ninaer i! Lavkarbo er blitt en livsstil (med enkelte utskeielser i ny og ne ). Mamma priser seg lykkelig for at hennes lille triste jente nå er en glad pike som alltid smiler Lenge leve lavkarbo!

Stor klem fra meg!

NinjaNina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketose Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:25   #2
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Mitt nye liv!

Så fantastisk å lese! Gratulerer. Hvor lenge har du holdt på? (forresten veldig likt min egen historie)

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:27   #3
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Mitt nye liv!

Er så koselig å lese slike solskinnshistorier. Lavkarbo er topp.
Gratulerer med super nedgang.
Stor klem tilbake

LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:29   #4
NinjaNina
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 12
NinjaNina er på en erverdig vei

Sv: Mitt nye liv!

To og et halvt år. Har hatt en karboperiode en liten stund grunnet sykdom som krevde at jeg fikk i meg mye næring (heldigvis ikke noe alvorlig, kun langvarig influensa og halsbetennelse), men er på'an igjen f.o.m. idag! Det som er gøy med å begynne på igjen er at man ser mindre oppblåst ut på en liten uke, så det går ikke lang tid før man er sitt gamle jeg igjen!

NinjaNina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketose Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:03   #5
fridr
Medlem
 
fridr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 37
Innlegg: 217
fridr er på en erverdig vei

Sv: Mitt nye liv!

Herlig! Rett og slett

__________________



fridr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Uten sukker og gluten Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 14:38   #6
Celuna
Juniormedlem
 
Celuna sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 70
Innlegg: 19
Celuna er på en erverdig vei

Sv: Mitt nye liv!

Opprinnelig lagt inn av NinjaNina, her.

Hei alle sammen!

Dette er mitt første innlegg på dette superfine forumet! Jeg har vært "inaktiv" bruker lenge, og brukt oppskriftene deres, men har ikke postet noe her ennå. Det skal jeg forandre på nå!

Jeg vil egentlig bare si en ting. Lavkarbo forandret livet mitt. Jeg var overvektig, trøtt, deprimert, og følte meg veldig alene i livet. Etter jeg fant lavkarbo, er livet rett og slett en dans på roser! Jeg gikk ned 25 kilo, fra 90 kg til 65 kg Jeg har PCOS, og samtlige symptomer jeg hadde er borte. Jeg trenger ikke lenger sove to timer middagslur hver dag, og middag er ikke lenger dagens høydepunkt! Jeg kan leke med nevøer og nieser uten å puste og pese som en gammel elefant, og er generelt tusen ganger mer lykkelig. Forleden dag fant jeg en gammel dongeribukse, som det nå var plass til to Ninaer i! Lavkarbo er blitt en livsstil (med enkelte utskeielser i ny og ne ). Mamma priser seg lykkelig for at hennes lille triste jente nå er en glad pike som alltid smiler Lenge leve lavkarbo!

Stor klem fra meg!

Så fantastisk å lese denne solskinnshistorien og "føle" at det er en lykkelig jente som har skrevet den. Eg ønsker deg all mulig lykke til med din nye livstil og håper å komme der selv engang

__________________


Nedover skal det

95 94 93 92 91 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72
Celuna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo på eget vis. Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 17:35   #7
Manilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Hvor: buskerud
Alder: 52
Innlegg: 12
Manilla er på en erverdig vei

Sv: Mitt nye liv!

Gratulerer med nedgang så flink du har vært:-)

__________________
startvekt 78.6kg
skal ned til 75kg innen november 2011.


vekt nå 30.4.12 73.5kg
Manilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:08   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mitt nye liv!

Så herlig! Samtidig er det litt skremmende hva det vi anser som "sunt og normalt kosthold" faktisk kan gjøre med kroppen vår av faenskap - at sukker og stivelse kan kødde opp hormonene våre så voldsomt! Schkummelt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no