Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Grønnsaker med volum (ikke brokkoli/blomkål)

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-04-20, 18:59   #1
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Grønnsaker med volum (ikke brokkoli/blomkål)

Er det noen som har noen tips til stekegrønnsaker med lite karbohydrater men stort volum?

Jeg er så lei brokkoli (og blomkål) at jeg ikke får til å spise det lenger, og trenger en erstatning. Bruker løk og paprika, men det er jo ikke mange grammene man kan spise av de før det blir endel karbohydrater. Så vidt jeg veit er det ingenting som "slår" brokkoli, men det må vel finnes noe der ute?

__________________


Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-20, 21:12   #2
Mate
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 149
Mate er ny på veien

Sv: Grønnsaker med volum (ikke brokkoli/blomkål)

Svarer meg selv jeg; tenkte jeg kunne prøve å øke volumet ved hjelp av tofu. Det har jeg ikke prøvd før, så det kan jo bli interessant på flere måter.

__________________


Mate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-20, 22:39   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Grønnsaker med volum (ikke brokkoli/blomkål)

Grønn squash? Kan brukes til mye

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 02-06-20, 11:00   #4
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker med volum (ikke brokkoli/blomkål)

Kjedelig når man skjønner at man har fått "nok" av noe.....!!

Selv bruker jeg en del portobellosopp - slik de er, eller jeg fyller de med feks tomat, ost, bacon, skinke, det jeg lyster. Aubergine er også godt. Steker de i smør, krydrer de godt, kanskje ha i hvitløk for smak. Noen ganger smelter jeg en smøreost og legger oppkutta aubergine oppi. Ellers bruker jeg en del kål, gjerne rødkål - er glad i coleslaw.

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Brokkoli og blomkål så det tyter ut av øra... Lykkelig Ketolysekuren 45 04-12-10 00:15
Blomkål/brokkoli suppe Ndure Spørsmål og svar 2 30-04-10 13:45
Blomkål og Brokkoli Purre? linesol Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 01-02-10 16:42
Skinke, blomkål og brokkoli bluVelvet Middag 1 28-03-09 11:00
Er sååå lei brokkoli og blomkål! pillan Ketolysekuren 17 09-05-08 11:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no