Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

Middag til seks, rimelig

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-04-16, 12:46   #1
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Middag til seks, rimelig

Jeg skal lage middag til 6 på onsdag
Ikke fisk, må være glutenfritt

Hva kan Jg lage?
Helst noe enkelt som ikke tae lang tid eller noe som kan fikse seg selc mens jeg er i fjøset

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 13:52   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Middag til 6 rimelig

Chicken curry-gryte!
Velg kyllingkjøttdeig for rimeligst versjon, eller evt kyllingfilet.
Stek kyllingen, og evt ønskede grønnsaker. Hell over 2 bokser kokkosmelk, bland i 2-3 ss red curry paste. Server med blomkålsris eller annet ønsket tilbehør.

Kan fint stå på svak varme og godgjøre seg en stund.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 15:38   #3
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Middag til seks, rimelig

Stek med saus av kraften (jevne med potetmel), rømme, rotgrønnsaker og poteter til de som spiser det.

Gryteretter lager seg også selv.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-04-16, 16:15   #4
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Middag til seks, rimelig

Hakk en løk og noen fedd hvitløk, stek 2-3 pakker kjøttdeig/karbonadedeig og sleng oppi løken i noen minutter. Ha i 3 bokser hakkede tomater, pizzakrydder og chilisaus etter smak + 3-4 bokser chilibønner (om det ikke blir for mye karber da). La stå minst 15 min, men kan godt stå en time uten at det gjør noe. Server som det er, evt. med en salat / ris / brød.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tungt å løpe etter seks uker i ketose? Turid42 Trening 18 28-11-15 15:26
Rimelig, håndholdt GPS? Ina64 Generell diskusjon 0 12-09-10 13:10
Oppsummering etter seks måneder lavkarbo Sungrazer Livets lyse side 37 28-03-10 22:06
Seks uker i ketose, null vekttap de siste to ukene hyaloid Lavkarbo generelt 13 16-10-09 02:48
Rimelig og bra webhotell donjuanwannabe Generell diskusjon 2 18-08-05 23:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no