Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter

AirFryer - flere enn meg som bruker dette?

Oppskrifter Lurer du på hva du vil ha til middag idag?
Eller vet du om noe godt du vil dele med oss? Eller en oppskrift du trenger? Beskriv gjerne dine forsøk på å lage nye oppskrifter og forsøk på å konvertere vanlige oppskrifter til lavkarbo-oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-20, 21:17   #1
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

AirFryer - flere enn meg som bruker dette?

Jeg har kjøpt meg en AiFryer som er blitt brukt flittig.


Har fått helt dilla på fritert sellerirot som lages med en liten ts olje og ellers bare varmluft. Supert tilbehør til forskjellig mat eller jeg mauler det bare slik man ellers gjør med pommes frites.


Er det flere her som bruker en slik maskin?


Her er et par sider med inspirasjon for lavkarbere med air fryers:


https://kalynskitchen.com/low-carb-a...fryer-recipes/


https://www.menshealth.com/nutrition...-recipes-keto/

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-07-20, 11:51   #2
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: AirFryer - flere enn meg som bruker dette?

Har fått dilla på både bakt grønnkål og sellerirot, men lykkes ikke helt med Selleritot i stekeovn. Blir den sprø med AirFryer? Hvilken modell har du valgt?

Fikk også et tips om å steke kikkerter, men det har jeg ikke prøvd enda.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 22-07-20, 14:22   #3
Dent
Seniormedlem
 
Dent sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2018
Innlegg: 1.471
Dent har en fantastisk aura rundt segDent har en fantastisk aura rundt seg

Sv: AirFryer - flere enn meg som bruker dette?

Takk for linker, har arvet en maskin men har enda ikke brukt den. Må se på oppskriftene og jeg fristes til å prøve.

__________________


Dent er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-07-20, 09:08   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: AirFryer - flere enn meg som bruker dette?

Jeg er fristet til å kjøpe airfryer. Men jeg føler at det kanskje er litt lite lavkarbo? Å steke uten fett virker litt bortkastet, da må man jo tilføre fett på annet vis for et fullverdig kosthold?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 28-07-20, 16:57   #5
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: AirFryer - flere enn meg som bruker dette?

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Har fått dilla på både bakt grønnkål og sellerirot, men lykkes ikke helt med Selleritot i stekeovn. Blir den sprø med AirFryer? Hvilken modell har du valgt?

Fikk også et tips om å steke kikkerter, men det har jeg ikke prøvd enda.


Nei den blir ikke sprø. Men med litt krydder og olje nedi smaker den veldig godt.


Jeg har en fra OBH Nordica.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Flere som bruker spis deg slank-dietten? Roxira Andre dietter 503 22-05-15 07:20
Lørdagsgodis fra God Morgen Norge! Fantastisk dame, dette! Måtte bare dele dette! jegviljegskaljegmå Kake/dessert og snacks 17 06-11-11 15:13
Flere som bruker/har brukt Diane? kennygirl Fysisk og mental helse 8 13-09-11 19:24
Er det flere enn meg som går på vekta flere ganger om dagen? marjusen Ketolysekuren 15 08-09-10 12:34
Dette med søtningsmiddel, sukkerarter ol, forstår ikke dette helt jeg! bella donna Spørsmål og svar 3 12-06-09 23:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no