Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mista matlysten

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-07-09, 02:16   #1
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Mista matlysten

jaja, det gikk fort. i dag har jeg "TRYKT" i meg mat bare for å ha noe å gå på. ikke sulten lissom. å det tyter nok blomkål og blokkoli utav øra mine etterhvert. spiser nok egentlig litt lite. og sikkert ikke helt rett for ketolyse. spiste blomkål/brokkoli og skinke til frokost, lunsj, middag og kveld ( men ikke vært sulten - lissom spist 3/4 sånn ferdig pose og skinke til) mumla litt bacon krisp og tror jeg gomla 3-4 biter mørk sjokolade her i kveld. men merkelig nok......magvalken min føles ikke så vablete....

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 10:49   #2
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei
Red face

Sv: Mista matlysten

Opprinnelig lagt inn av lille74, her.

jaja, det gikk fort. i dag har jeg "TRYKT" i meg mat bare for å ha noe å gå på. ikke sulten lissom. å det tyter nok blomkål og blokkoli utav øra mine etterhvert. spiser nok egentlig litt lite. og sikkert ikke helt rett for ketolyse. spiste blomkål/brokkoli og skinke til frokost, lunsj, middag og kveld ( men ikke vært sulten - lissom spist 3/4 sånn ferdig pose og skinke til) mumla litt bacon krisp og tror jeg gomla 3-4 biter mørk sjokolade her i kveld. men merkelig nok......magvalken min føles ikke så vablete....

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt. Nå spiser jeg bare for å slippe å kjenne sult. Jeg har ingen matlyst, men veldig lyst til å gå ned de siste kiloene. Har 5 igjen og det er slitsomt dette nå. Jeg har ikke lyst på noe, i går ble det ett måltid i 19-tiden en liten pølse og litt most blomkål, ellers ingen ting som fristet. Det er sikkert ikke så bra, men jeg får bare se hvordan det går....
Går ikke ned mer selv om jeg spiser lite, heller omvent tror jeg. Håper jeg kommer meg over kneika snart og kjenner lysten komme igjen...

Lykke til!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har mista litt motivasjon og ska snart på ferie, trenger råd!! Chalenty Ketolysekuren 9 06-03-09 13:14
Hvor lang tid før matlysten forsvinner? Jellyfish Ketolysekuren 2 10-07-08 20:45
Mistet matlysten Bayone Ketolysekuren 6 29-01-08 22:23
Æsj, jeg har omtrent mista matlysten helt Lovehandle Ketolysekuren 15 07-08-07 10:37
Mistet matlysten.. mertan80 Generell diskusjon 5 09-05-07 15:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no