Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-06-12, 17:00   #1
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Det er altså ikke meg det er snakk om her - jeg er ikke postmenopausal enda
Det er min svigermor...
Hun er kjemperedd og selvfølgelig tar det år og dag ( iallefall mnd) før hun får time hos gynekolog for å utrede dette

Jeg prøvde å google dette, men får ikke opp så mye konkret info synes jeg. Haddehåpet å finne en konkret liste med alternative årsaker, men jeg finner bare sider med én og én diagnose og da er det jo umulig å finne ut hvor mange alternativer man har...

Jeg vet at et alternativ kan være kreft i livmor, men finnes det noen mindre alvorlige tilstander som kan gi blødninger også?

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 17:12   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Det spørs jo hvor lenge det er siden hun sluttet med vanlig syklus, da, men det er slett ikke uvanlig med "siste krampetrekning"- blødninger opp til et par år etter siste ordentlige syklus.
Mye soya i kosten kan også gi rare symptomer, betennelser, ømtålelige slimhinner etter overgangsalder osv osv. Mange mindre alvorlige og noen mer alvorlige grunner.

Du sier heller ikke noe om mengden blødning, antall, lengde, allmenntilstand osv.

Hun kan jo ta en haug med blodprøver hos fastlegen i hvert fall, så det er unnagjort før hun kommer itl hos gyn! (Som nok har akutt- timer om man spør pent)

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 17:17   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Var det noe sånt du ikke fant?

Jeg bare søkte på blødninger etter overgangsalder!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 17:30   #4
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Allmenntilstand er generellt svært dårlig - alltid! Helt uavhengig av dette.
Hun er kronisk syk og sliter med kvalme, svimmelhet, sterkt angrepet av psoriasis, lavt stoffskifte, høyt blodtrykk, hjerteproblemer (hadde 2 infarkter i fjor)..... og sikker mer som jeg ikke husker

Jeg vet ikke hvor mye, men jeg vet det har pågått en stund, noen uker eller måneder iallefall.

Hun er 61 år gammelog har nok vært igjennom overgangsalderen for mer enn 10 år siden tipper jeg på.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 19:38   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Allmenntilstand er generellt svært dårlig - alltid! Helt uavhengig av dette.
Hun er kronisk syk og sliter med kvalme, svimmelhet, sterkt angrepet av psoriasis, lavt stoffskifte, høyt blodtrykk, hjerteproblemer (hadde 2 infarkter i fjor)..... og sikker mer som jeg ikke husker

Jeg vet ikke hvor mye, men jeg vet det har pågått en stund, noen uker eller måneder iallefall.

Hun er 61 år gammelog har nok vært igjennom overgangsalderen for mer enn 10 år siden tipper jeg på.

Kjappe endringer i stoffskiftehormonene (ikke nødvendigvis fra medisinering) kan være nok til å utløse spotting/blødninger. Slike endringer kan komme utenfra (jod-tilskudd, kostendringer) eller innenfra. Men slike er vanligvis ikke så langvarige da. Mer som en mellomblødning eller en forsterket mens.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 20:36   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Jeg hadde bedt henne gå til legen med det, legen kan henvise videre. Hun drar vel til lege ofte, så mye som plager henne? Jeg synes det høres skummelt ut med blødninger så gammel. Jeg hadde løpt til legen straks og undersøkt livmora med røntgen eller noe.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:17   #7
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Bare tenker at av og til er det lurt å gå til privatpraktiserende leger og bli undersøkt i stedet for å stå lenge i helsekø. Kanskje du kunne hjulpet henne til å finne frem til noe sånt?

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:33   #8
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg hadde bedt henne gå til legen med det, legen kan henvise videre. Hun drar vel til lege ofte, så mye som plager henne? Jeg synes det høres skummelt ut med blødninger så gammel. Jeg hadde løpt til legen straks og undersøkt livmora med røntgen eller noe.

Enig med Yrla,hun må straks til legen!!!!

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:34   #9
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Alle blødninger fra underlivet som ikke er innenfor normalen uansett alder skal sjekkes ut av lege.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:24   #10
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Ja hun har blitt henvist som sagt...men det tar jo evigheter i kø...
Hun har selv ringt og fått time på Aleris (må jo betale i dyre dommer da, men er vel verd det regner jeg med).
Skjønner kke helt hvorfor man må stå så evindelig lenge i kø? Sist det var noe akutt ble hun satt på venteliste på 2-3 mnd. Da var det smerter i brystet hun slet med. Da bestillte hun også time på Aleris og fikk vite at hun trengte oppblokking av hovedårene ved hjertet. Hun rakk å få 2 infarkter før timen hun skulle hatt i det offentlige..

Heldigvis har hun altså selv ordnet med time, men både hun, jeg og sønnen er ganske nervøse... derfor lurte jeg på hva som er mulige scenarier her...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:28   #11
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Heldigvis har hun altså selv ordnet med time, men både hun, jeg og sønnen er ganske nervøse... derfor lurte jeg på hva som er mulige scenarier her...

Da ringer du i morgen og forteller hvor bekymet dere er og gråter deg til en time sånn om 2-3 dager! Stakars svigermor som har sååå mye plager fra før..... osv!
Gubben fikk beksjed om 8-10 måneders venting på reumatolog. En telefon fra meg, hans svært bekymrede kone, og han fikk time etter 2 dager!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:33   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Hvor i landet er dette? Min gynekolog er en av landets mest kjente, men har alltid ledige timer til slike tilfeller! Send en om om du vil ha navnet, i Oslo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 00:34   #13
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvor i landet er dette? Min gynekolog er en av landets mest kjente, men har alltid ledige timer til slike tilfeller! Send en om om du vil ha navnet, i Oslo.

Dessverre i Bergen dette, så litt langt å reise for en dame som ikke engang klarer å være med mannen å handle mat på nærbutikken Men tusen takk for omtanken

Hun har bestillt time på Aleris selv. Der fikk hun time 2 dager frem og det blir da i morgen siden hun ringte i går. Men det er da svindyrt desverre... Sist hun var der for hjertesjekken betalte hun over 3000,-
Men da får hun det gjort fort iallefall...

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:53   #14
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Når det er noe jeg uroer meg for ringer jeg legevakta (ikke nødnummeret,da) for å spørre om det er noe å uroe seg for, og de vet så mye og tar seg god tid, ihvertfall til engstelige foreldre. Kanksje de kan gi deg noe kunnskap i ventetida? Om det blør mye kan hun vel dra på legevakta? Da tar de sikkert røntgen osv, skulle jeg tro?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 22:58   #15
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Når det er noe jeg uroer meg for ringer jeg legevakta (ikke nødnummeret,da) for å spørre om det er noe å uroe seg for, og de vet så mye og tar seg god tid, ihvertfall til engstelige foreldre. Kanksje de kan gi deg noe kunnskap i ventetida? Om det blør mye kan hun vel dra på legevakta? Da tar de sikkert røntgen osv, skulle jeg tro?

Hjelper ikke med røntgen på bløtvev, da! Livmoren undresøker man med innvendig og utvendig ultralyd og det har de færreste legevakter tilgang til eller leger som kan tyde!

Men damen skal ha vært hos gyn i dag. Vi venter spent på oppdatering, FRkMarge!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 23:09   #16
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hjelper ikke med røntgen på bløtvev, da! Livmoren undresøker man med innvendig og utvendig ultralyd og det har de færreste legevakter tilgang til eller leger som kan tyde!

Men damen skal ha vært hos gyn i dag. Vi venter spent på oppdatering, FRkMarge!

Men her i Haugesund får man komme til hos legevakt for å få henvisning til sykehuset. Og på gyn der har de både leger og utstyr.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 00:47   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Men her i Haugesund får man komme til hos legevakt for å få henvisning til sykehuset. Og på gyn der har de både leger og utstyr.

Jada, men bare om det virkelig er viktig og denne damen har blødd lenge, så det er ingen hastesak i det hele tatt!
Legevakten skal IKKE ta seg av ting som fastlegen kan ordne.

Her er Legevakten PÅ sykehuset og det er bare en dør mellom legevakt og Mottagelse, men den døren åpner seg slett ikke veldig lett for noe som kunne ha vært gjort hos fastlegen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:18   #18
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Ok regner med dere vl ha en oppdatering
Hun var hos gynekolog i går kveld og fikk en grundig undersøkelse etter som jeg forstod. (Var mannen her som snakket med henne, så han husket såklart ikke alle detaljer siden han ikke helt er inne i sjargongen:P)
Hun fikk UL-undersøkelse ja og de fant ikke noe galt i det hele tatt.. synes det er snodig jeg da,men slår meg liksom til ro med at om det hadde vært en svulst ville de vel sett det på UL?
Regner med de tok vevsprøve på skjedeveggen også, men den får man vel ikke svar på med det første.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:40   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Godt å høre at de ikke fant noe!
De ser det aller meste på UL, ja. Finner jo små syster på eggstokkene og muskelknuter i livmorveggen, så en svulst hadde de nok sett!
Tar vel ca en uke å få svar på celleprøven, om den er tatt og preparert på riktig måte!

Dersom blødningene fortsetter må jo fastlegen ta tak og finne ut hvor det kommer fra og mulig årsak. Det kan jo faktisk komme fra andre steder, endetarm, urinblære eller bare fra huden rundt og hun har mye psoriasis der feks. Vanskelig å si noe når man ikke vet mengden, syns jeg. Har hun sett blod på papiret eller har det blødd gjennom klær, sengetøy etc, mener jeg.

Uansett, godt det ikke var noe åpenbart skummelt i hvert fall!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 09:57   #20
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Beskrivelsen jeg fikk (sitat fra mannen her) var noe sånnt som at hun hadde fått blod i trusa og at det ikke var "så langt bak", altså ikke fra endetarmen.
Hun hadde sagt at hun hadde ventet med å fortelle sønnen om dette, så det er en studn siden det startet.
Utifra det så regner jeg med at det er forholdsvis sparsom blødning, men den har vært vedvarende over en del tid.

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 21:29   #21
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Postmenopausale blødninger... noen som vet noe som helst om det?

Har hun vondt? Hun bør sjekke for nyrebekkenbetennelse!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blødninger og oppblåst i magen? Tyra74 Ketolysekuren 4 25-04-11 01:18
Blødninger fra tannkjøttet Nerthus Lavkarbo generelt 7 10-11-10 19:42
Blødninger som bivirkning? Charly Ketolysekuren 1 06-05-09 23:34
Blødninger megselv Ketolysekuren 21 06-11-07 19:44
Lavkarbo og surrete blødninger...trenger råd! Borealis PCOS og karbohydratkontroll 30 14-06-06 17:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no