Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

"Endelig slank" av Allen Carr

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-09, 11:12   #1
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

"Endelig slank" av Allen Carr

noen som har lest den?

så den i butikken, og så noen snakket om den her på forumet..
men har ikke helt forstått hva den handler om? er det lavkarbo?

Allen Carr skrev jo "endelig røykfri" også, så kan han litt om alt, eller vil han bare bli "endelig rik" på dårlige råd?

takk

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 11:17   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Endelig slank er vel mer grete roede tror jeg. Mamma har den (den også, samt tusen andre slankebøker....) så jeg bladde såvidt i den, og det var ikke råd jeg vil forholde meg til hvertfall.
Men jeg syns endelig ikke-røyker er tullete også jeg da.. .

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 11:19   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Jeg har ikke lest den men har tro på at den funker bra. Går den ikke på psyken og ikke på kostholdet? Det er jo det som er greia med røykeboka, man føler seg rett og slett som en idiot etter å ha lest den (er jeg blitt fortalt, jeg røyker ikke selv). Røykeboka høres fantastisk ut, jeg kjenner flere som har sluttet å røyke med den.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 11:23   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Jeg syns nettop det var problemet, at den var skrevet for å få folk til å føle seg som idioter. Det var jo bare en masse oppgulp man vet veldig godt fra før, satt sammen mellom 2 permer.

Endelig slank boka passer kanskje for noen som aldri har forsøkt en slankekur før, og nærmest ikke har lest ett eneste kostråd....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 11:29   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns nettop det var problemet, at den var skrevet for å få folk til å føle seg som idioter. Det var jo bare en masse oppgulp man vet veldig godt fra før, satt sammen mellom 2 permer.

Det er det jeg synes høres så bra ut, hehe. Det var det mora mi også syntes var så bra og som fikk henne til å kutte ut røyken etter å ha røykt 50-60 om dagen i over 40 år.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Endelig slank boka passer kanskje for noen som aldri har forsøkt en slankekur før, og nærmest ikke har lest ett eneste kostråd....

Åh? Hvorfor det? Mange har jo prøvd hundre slankekurer mens det i virkeligheten kanskje er psyken de burde jobbe med, og da er vel denne boka bedre? Jeg har jo ikke lest den så jeg skal ikke uttale meg for mye, men jeg trodde ikke den gikk på kostholdsråd?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 11:40   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Vel, noen ganger må man vel bli kalt en idiot for å skjønne at man er en, he, he.
Jeg fikk mine aha-opplevelser med den boka (endelig ikkerøyker), særlig der han skrev om at livet plutselig bare var et irritasjonsmoment mens han ventet på en anledning til å gå ut og ta seg en røyk.
Sånn ville ikke jeg ha det, nei.

Å tenke på hva jeg leste i den boka, hjelper meg å holde meg røykfri de gangene røyksuget kommer over meg.

Endelig slank har jeg ikke lest.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 11:47   #7
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "endelig slank" av Allen Carr ..

Underskriver det med røyk. Kjenner to tidligere storrøykere som klarte å kutte ut røyken ved hjelp av Carrs røykesluttbok. Flere år siden og det holder ennå.
Men derimot slankeboka kan du få gratis av meg! Ga meg absolutt ingenting

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 12:47   #8
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: "Endelig slank" av Allen Carr

mm.. men har fundert på den engelske boka : Good Calories, Bad Calories"

noen hørt om den? skal vist være en bra bok

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 15:57   #9
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: "Endelig slank" av Allen Carr

"Endelig slank" handler kort og godt om : Spis når du er sulten, men kun da. Ga meg ikke så mye egentlig, jeg hadde store forhåpninger, for røykeboka er genial

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:00   #10
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Endelig slank" av Allen Carr

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

"Endelig slank" handler kort og godt om : Spis når du er sulten, men kun da. Ga meg ikke så mye egentlig, jeg hadde store forhåpninger, for røykeboka er genial


Ja sånn var det!Hadde glemt det, og så var det vel noe om at du etterhvert bare ville velge den maten som var riktig for deg.....tror ikke det var LCHF????

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:10   #11
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: "Endelig slank" av Allen Carr

Opprinnelig lagt inn av aslaug, her.

Ja sånn var det!Hadde glemt det, og så var det vel noe om at du etterhvert bare ville velge den maten som var riktig for deg.....tror ikke det var LCHF????

undskyld jeg drar dette in i samtalen, men hva er "5-25-70" ?

(som står i den kostholds filosofi)


uhm

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:23   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: "Endelig slank" av Allen Carr

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

undskyld jeg drar dette in i samtalen, men hva er "5-25-70" ?

(som står i den kostholds filosofi)


uhm

Sikkert antall karbo - proteiner - fett. I den rekkefølgen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Endelig slank" av Allen Carr Nakkinekki Bøker om ernæring og helse 16 03-06-08 18:44
Ny bok av Allen Carr Titti Bøker om ernæring og helse 2 04-01-07 22:37
Slank med øl jankph Lavkarbo generelt 1 07-03-06 20:17
"Endelig Slank" av Anne M Lystad Carisma Lavkarbobøker 2 18-10-04 16:39
endelig slank eipa Dr Lindbergs 2 13-09-04 13:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no