Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

August-startere 2011

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-11, 23:17   #251
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Egentlig gleder jeg meg litt til veiedag på mandag. Jeg føler liksom at noe løsner litt nå - men vi får se, vi får se.

GLEDER meg til jeg kommer under 75 kg, altså om tre kilo til - for da skal jeg unne meg en aldri så liten premie.

(må innrømme at jeg er rimelig stolt over meg selv. Sambo sitter i andre enden av sofaen, spiser pizza og drikker fanta. Og her sitter jeg med et glass vann og et glass Pepsi Max som jeg nipper til for at det skal vare hele kvelden)

Viktig å ha en premie å se frem til. Jeg skal også ha en premie etter 75 kg, men vet ikke riktig hva.. Og det er nesten 4 kg til, så jeg må snart finne på noe.. Forslag?

Og du har all grunn til å være stolt, det er ikke så lett når ens bedre halvdel trykker i seg alt mulig...

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 00:42   #252
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Dumidalia: Premien min skal være en skikkelig hårklipp (og striping?) hos frisøren. Når vi går ned i vekt så må vi jo gjøre oss litt vakre også. Tenker jeg. Og når jeg blir så fin på håret så regner jeg med at det motiverer til videre slanking også.

Hva skal du ha som premie da? 4 kg går jo RASKT med det tempoet du holder.

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 10:06   #253
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Dumidalia: Premien min skal være en skikkelig hårklipp (og striping?) hos frisøren. Når vi går ned i vekt så må vi jo gjøre oss litt vakre også. Tenker jeg. Og når jeg blir så fin på håret så regner jeg med at det motiverer til videre slanking også.

Hva skal du ha som premie da? 4 kg går jo RASKT med det tempoet du holder.

Det jeg trenger mest er egentlig nye klær, men har ikke lyst å kjøpe en masse nå, også passer de bare en kort stund.. Kanskje fotpleie? Skal uansett til frisøren om tre uker, så det blir ikke belønning, men en nødvendighet.

Jeg må tenke litt på det, tror jeg.

I dag skal jeg på loppemarked, jeg gleder meg!

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 12:11   #254
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

"Måtte" veie meg i dag fordi jeg synes jeg hadde spist så mye i går, og lurte på utslag på vekten....(vet jo at det svinger hele tiden men, men....) Og da stod plutselig vekten 65.8. Dvs. at jeg har gått ned 500 gram siden jeg veide meg i går!!! Jeg jogger stort sett på torsdager og har veiedag på fredager, men lurer påom jeg skal bytte veiedag til lørdag i stedet. Dette fordi jeg føler meg veldig tung i kroppen dagen etter joggetur. Jeg er forholdsvis nybegynner med jogging, så er litt sånn tung, stiv og støl "dagen derpå" og er redd for at det slår ut på vekten.....Gud, begynner å bli hysterisk, gitt!! Hahaha!
Ellers så har jeg ett spørsmål som jeg virkelig håper dere kan svare på. Jeg har nettopp begynt å legge inn det jeg spiser på diett.no (super side btw!) og ser at hvis jeg skal ha fokus på å få i meg nok fett, så fyker kaloriene i taket og godt over der jeg skal være! Skal jeg fokusere på kalorier også eller bare på karbohydratene nå? Meget forrvirret kan man si!

Stå på flotte jenter!!

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 15:05   #255
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

LGT: hvis du følger ketolyse skal du kun bry deg om karbohydratene, ikke se på kalorier. Hvis du følger noe annet har jeg ikke peiling

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 17:07   #256
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Jeg hiver meg på rett før månedsskiftet Begynte med LCHF 8 august, og er kjempefornøyd! 5,5 kg på under tre uker. Nå skal det sies at jeg er ganske ung (23),og var ganske tung (BMI på 30), og det skal visst gjøre vektnedgangen lettere. Har prøvd å gå ned i vekt før uten å lykkes, og synes LCHF er fantastisk!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 21:31   #257
Sara_salamander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
Sara_salamander er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Har de det på meny, altså? Jeg vet at de hadde endel ketolyseprodukter på menyen her, men de har forsvunnet - og jeg har aldri sett sticks. Egentlig virker det litt mistenkelig at de har kuttet ut ALT, så kanskje de rett og slett bare har byttet plassering i butikken? Jeg får sjekke bedre i morgen.

Har bestilt på nett, men portoen var jo like mye (om ikke mer?) som sticksene.


Flere av Meny'ene her i Haugesund har en egen ketolyse avdeling, heilt topp!

__________________


Sara_salamander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 11:04   #258
LGT
Juniormedlem
 
LGT sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 42
LGT er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av dumidalia, her.

LGT: hvis du følger ketolyse skal du kun bry deg om karbohydratene, ikke se på kalorier. Hvis du følger noe annet har jeg ikke peiling

Takk for svar! Da forholder jeg meg bare til karbohydratene da! Har jo begynt å gå litt ned, så noe riktig gjør jeg tydeligvis.

Ha en fin søndag!

__________________
Oppstart operasjon vekttap: 06.08.2015. Mål: Veie 63 kg ved utgangen av 2015



LGT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 11:07   #259
mjaubeibi
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 18
mjaubeibi er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei, banker forsiktig på døren her og håper jeg får komme inn!

Jeg går på en mellomting av Skaldeman og Ketolysekuren og stortrives. Begynte strengt tatt i slutten av juli, men det var så koselig her inne

I går hadde jeg min første utskeielse og nå er jeg kjempespent på hvordan kroppen reagerer. Fint å bli kjent med kroppen sin på ny, trøster jeg meg med. Det ble ca. 200 gram karbo i går hvis jeg runder litt opp (3 stykker peppes pizza, 30 karb per 100 g) og jeg aner ikke når jeg faller ut av ketosen(er fortsatt i ketose iflg sticks nå morgenen etter), hvor lang tid jeg bruker på å komme inn igjen og hvor lenge jeg står stille på vekten.

Jaja- det var siste nytt om meg

Mange imponerende nedganger her, håper det smitter

__________________



Sist redigert av mjaubeibi : 28-08-11 kl 11:08. Årsak: skrivefeil
mjaubeibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 11:56   #260
ltfutt
Medlem
 
ltfutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 62
ltfutt er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

-1,5 kg etter første uke

__________________


ltfutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 12:05   #261
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hmmm, jeg har også snikveid meg i dag selv om det er mandagen som teller. Jeg har virkelig havnet på et platå. Veier på GRAMMET (eller hektoet, egentlig) det samme som de siste tre ukene. 78 blank. Hvordan skal jeg komme videre?
Må vel skru opp aktivitetsnivået men må innrømme at det er litt vanskelig akkurat nå med studiestart, jobbestart, barnehagestart, skolestart osv osv osv. Får ikke helt oversikt over hverdagen, føler jeg.

Nå er det iallefall sen frokost - egg stekt i smør som vanlig. Flaks at jeg er så glad i egg!

Ha en fin søndag alle sammen!

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 12:48   #262
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Hmmm, jeg har også snikveid meg i dag selv om det er mandagen som teller. Jeg har virkelig havnet på et platå. Veier på GRAMMET (eller hektoet, egentlig) det samme som de siste tre ukene. 78 blank. Hvordan skal jeg komme videre?
Må vel skru opp aktivitetsnivået men må innrømme at det er litt vanskelig akkurat nå med studiestart, jobbestart, barnehagestart, skolestart osv osv osv. Får ikke helt oversikt over hverdagen, føler jeg.

Nå er det iallefall sen frokost - egg stekt i smør som vanlig. Flaks at jeg er så glad i egg!

Ha en fin søndag alle sammen!

Kjipt
Skjønner hva du mener med å få tid til det, men sånn jeg tenker er at det er EN mindre serieepisode på tv, EN mindre halvtime på pcn osv Jeg har gitt opp lange og steinharde treningsøkter på denne kuren(måtte jo prøve ), men jeg jogger/løper i høyt tempo i 30min 3-4 ganger i uka og de dagene jeg gjør det ser jeg over dobbel vektnedgang kontra de dagene jeg ikke gjør det. Ja, jeg er en av de dumme som veier meg hver bidige dag.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 12:58   #263
Vatti
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 218
Vatti er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ketoseprinsen, her.

Kjipt
Skjønner hva du mener med å få tid til det, men sånn jeg tenker er at det er EN mindre serieepisode på tv, EN mindre halvtime på pcn osv Jeg har gitt opp lange og steinharde treningsøkter på denne kuren(måtte jo prøve ), men jeg jogger/løper i høyt tempo i 30min 3-4 ganger i uka og de dagene jeg gjør det ser jeg over dobbel vektnedgang kontra de dagene jeg ikke gjør det. Ja, jeg er en av de dumme som veier meg hver bidige dag.

Du har selvsagt helt rett. En halvtimes trim hver dag har jeg tid til. Må bare skjerpe meg og motivere meg. Hvorfor ER det så vanskelig egentlig? Jeg vil jo ned i vekt!!

Skulle ønske jeg kunne sykle til uni/jobb, men pga dagens generelle lavmåls moralske verdier og flokken av narkomane i området så ville det tatt MINUTTER før sykkelen min ble stjålet.

Er litt sur og grinete i dag, faktisk. Ikke vektnedgang, en uavklart jobbsituasjon (skal jeg på jobb i morgen eller ikke? Hvis jeg skal må jeg jo forberede meg), studier som jeg overhodet ikke er motivert for - i tidligere tider hadde dette vært en TYPISK brus/smågodt/ostepop-dag, men det frister faktisk ikke.

Kanskje en dusj og litt rene klær vil hjelpe litt på humøret?

__________________


Vatti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 13:32   #264
ketoseprinsen
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 338
ketoseprinsen har en fantastisk aura rundt segketoseprinsen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av Vatti, her.

Du har selvsagt helt rett. En halvtimes trim hver dag har jeg tid til. Må bare skjerpe meg og motivere meg. Hvorfor ER det så vanskelig egentlig? Jeg vil jo ned i vekt!!

Skulle ønske jeg kunne sykle til uni/jobb, men pga dagens generelle lavmåls moralske verdier og flokken av narkomane i området så ville det tatt MINUTTER før sykkelen min ble stjålet.

Er litt sur og grinete i dag, faktisk. Ikke vektnedgang, en uavklart jobbsituasjon (skal jeg på jobb i morgen eller ikke? Hvis jeg skal må jeg jo forberede meg), studier som jeg overhodet ikke er motivert for - i tidligere tider hadde dette vært en TYPISK brus/smågodt/ostepop-dag, men det frister faktisk ikke.

Kanskje en dusj og litt rene klær vil hjelpe litt på humøret?

Den der kjenner jeg igjen Noen ganger prøver underbevisstheten min å overtale meg til å være slem gutt. "Denne dagen er jo så kjip uansett og du er jo feit allerede, hva skader det hvis du bare spiser dritmat i dag?".
Men heldigvis er ikke lysten så stor på noe spesifikt, bare man får i seg noe mer fett mister man godtelysten og matlysten....som regel.

ketoseprinsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ned 35kg med ketolysekuren. Høykarbo treningskosthold nå. :o Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 14:00   #265
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av ltfutt, her.

-1,5 kg etter første uke

Så bra! Keep up the good work

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 14:04   #266
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: August-startere 2011

Jeg oppdaget at denne tråden ligger under Ketolysekuren, og jeg er ikke på noe kur..
Driver lavkarbo

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 22:33   #267
sprett1
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 8
sprett1 er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei.
Vil gjerne bli med her om jeg får lov.
Startet med ketolysekuren 19. august. Tenkte det kunne være lurt å holde kontakt med flere i samme situasjon. Har ikke prøvd lavkarbo før og er foreløbig fornøyd både med resulatet og kosten. Har gått ned 3 kilo på litt over en uke. Men har fremdeles en lang vei å gå. Er usikker på målet mitt siden jeg har vært overvektig siden tenårene.

Merker at det er mye lettere å motstå fristelser nå enn når jeg har fulgt et såkalt "balansert kosthold" og telt kalorier. Den største utfordringen synes jeg er at det tar mye tid å planlegge, forberede og tilberede maten. Så hvis noen har tips til lettvinte måltider, spesielt frokost og lunsj, blir jeg veldig glad. Synes det virker som en motivert gjeng her og jeg er imponert over resultatene dere har presentert i tråden.

__________________


sprett1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-08-11, 23:45   #268
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Sprekk i helgen, ny start i morgen!!

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 09:48   #269
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Heldigvis er ned ned. Den siste uken resulterte bare i 0,3 kg ned. Kjedelig, men det blei fest på fredag så jeg har jo bare meg selv å takke.

Ser at det er fler av dere som er flinke til å trene Der har jeg en jobb å gjøre!! Har vært støttemedlem på senteret her i hele sommer, men til mandag er jeg tilbake på jobb etter operasjon i hånda så da må treningen også starte opp igjen.

Nå er akkurat frokosten inntatt. I dag blei det 2 rista skiver av Ingers lavkarbobrød. 1 med smør, cottage sheese og lavkarbo bringebærsyltetøy og 1 med fleskepølse. Så da er jeg klar for en ny dag

Mai 2010: 86,3 kg
2011:
15. august: 77,2 kg -- minus 9,1 kg -- totalt -9,1 kg
22. august: 75,8 kg -- minus 1,4 kg -- totalt -10,5 kg
29. august: 75,5 kg -- minus 0,3 kg -- totalt -10,8 kg

__________________



Resultat 2010: - 7,9 kg
Delmål 1: 69,9 kg til jul --> 4,4 kg borte og 4,1 kg igjen
Delmål 2: 65 kg innen 1. mai, og etter det blir det forhåpentligvis babymage
€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 11:23   #270
lizliz
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 240
lizliz er ny på veien

Sv: August-startere 2011

da var min andre veiedag overstått.. var noe nervøs ja. tenkte som så.. har jeg ikke gått ned en liten kilo en gang så gidder jeg ikke det her.. tenkte det, men kom fram til før jeg gikk på vekta at har jeg ikke gått ned denne uken så gjør jeg det neste uke.. men jaggu gikk jeg ikke ned 2,9 kg trodde ikke min kropp klarte sånt jeg .. ikke så dumt for første uke på ketolyse

__________________
Min Journal


lizliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 11:33   #271
Sara_salamander
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 23
Sara_salamander er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

veiedag..

71.5 kg. Gått ned 1.2 kg! Fornøyd med det. Håper på enda mer neste uke!

__________________


Sara_salamander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 15:40   #272
sanny
Nytt Medlem
 
sanny sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 44
Innlegg: 4
sanny er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Hei igjen

Nå er det en stund siden jeg har skrevet sist her, største grunnen er vel at det ikke har skjedd noe på vekta siden den 16.8. - kom meg ned på 92.6kg for så å gå rett opp til 93.3 og idag veide jeg meg igjen og havnet på 93.1

Har igrunn vært kjempeflinkt og til og med i ketose var jeg helt frem til lørdag... og likevel står det mer eller mindre stille...
Lørdag ble jeg sint, så da ble det en utskeielse i form av noen druer og flere tomater i salaten - så det var min utskeielse altså... er jo igrunn stolt av meg selv at det ikke ble verre, men jeg gikk jo rett ut av ketosen også...

Har tenkt å gjøre noen endringer i denne uken og holde meg komplett unna søtstoffer (atkinsbarer - det eneste faktisk) og kutte drastisk ned på ost og fløte. er selvsagt ikke sikker om det funker, men må da bare prøve noe og heller tilføre senere igjen.

og så er det noe jeg lurer på:

jeg har lest en plass på forumet at hvis jeg tilfører en måltid / indrigens litt mer fett så forsvinner noen karbohydrater. Hvorfor kan de bare forsvinne??? og er det sannt?

hva er kostfiber og hvor finner jeg dem i ketolysemat? - jeg vet dummere spørsmål går det ikke an å spørre

og så ser jeg at noen skriver at man kan spise seg mett på blomkål og brokoli - men de har jo en del karbohydrater likevel??

jeg er svært glad i kjøtt og grønnsaker i alle slags former, men jeg sliter med å holde karbohydratene under min satte grense (mellom 15 og 20g) og må nok stoppe før jeg er helt fornøyd .

uff ja, det var noen spørsmål og litt frustrasjon. jeg håper dere andre har det bedre på vekta enn jeg akkurat nå

Sanny

__________________




sanny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 18:17   #273
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: August-startere 2011

Opprinnelig lagt inn av lizliz, her.

da var min andre veiedag overstått.. var noe nervøs ja. tenkte som så.. har jeg ikke gått ned en liten kilo en gang så gidder jeg ikke det her.. tenkte det, men kom fram til før jeg gikk på vekta at har jeg ikke gått ned denne uken så gjør jeg det neste uke.. men jaggu gikk jeg ikke ned 2,9 kg trodde ikke min kropp klarte sånt jeg .. ikke så dumt for første uke på ketolyse

Kjempebra! Håper du fortsetter nedgangen. Selv gikk jeg ned nesten 4kg første uken, og så litt over ett kilo hver av de to ukene etterpå (6 til sammen, altså). Jeg har bestemt meg for at "dette SKAL jeg klare"!

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:35   #274
bjorg
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 52
Innlegg: 31
bjorg er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Ny veiedag - 1kg til. Tilsammen -3. Dette går rette veien. Åsså så godt å vårrå te, som vi sei i trøndelag

__________________


bjorg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Frisk med lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-08-11, 21:35   #275
dumidalia
Medlem
 
dumidalia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 223
dumidalia er på en erverdig vei

Sv: August-startere 2011

Veiedag i dag, det er en sann glede å gå på vekta!

startvekta 1.8 var 85,4 kg
8.8 - 81,6 kg -3,6kg første uken =)
15.8 - 81,6 kg, ingen nedgang etter karbohelg
19.8 - 80,2 kg -5,2 kg!
22.8 - 78,6 kg -6,8 kg
29.8 - 77,4 kg - 8 kg! Hurra!

Nå begynner det virkelig å merkes, klærne sitter løst, jeg leter fram jeans fra langt bak i skapet

__________________
På vei mot bedre helse og et lettere liv



dumidalia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
April 2011-startere? dakota Optimal Ernæring 3 19-03-12 21:06
Juli-startere 2011 kattungen Ketolysekuren 218 21-09-11 11:55
Skravle tråd for Juli 2011 startere :D mamae Ketolysekuren 0 03-07-11 17:56
Juli 2011 startere? (Veietråd) mamae Ketolysekuren 1 03-07-11 17:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no