Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

jeg starter NÅ

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-06, 22:59   #1
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

jeg starter NÅ

Ketolyseboka er lest og ketostix er kjøpt, jeg starter ketolysekuren i morgen tidlig. (skal ikke ta ketolysetablettene sidenjeg fortsatt ammer ei jente på 8 måneder)

Må kjøpe masse egg, rømme, cottagecheece grønnsaker "og sånnt" i morgen.

Både gleder meg og gruer meg, er redd jeg skal gå lei av omelett og egg etter bare noen dager, vet det er masse annet å lage men jeg er litt kresen i matveien Kyllingfile kommer derimot til å gå ned på høykant. Og slater. Hvilke salat/kål er best å bruke i salat? Jeg har plaid å bruke isberg salat men er den grei i ift karber?

Jaja, jeg starter med friskt mot i morgen......
Ønsker meg selv lykke til å håper jeg kommer raskt i ketose

Har allerede gått ned en del men føler motivasjonen er forsvunnet og vekta har gått LITT opp. Er nå 173 høy og veier 81kg, vil ned 10-12kg men føler det er laang vei. Skal ta 1 og 1 kg om gangen

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 12-06-06, 23:10   #2
Dorothy
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 245
Dorothy er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

Lykke til med vektnedgangen.

__________________


Dorothy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg (Lavkarbo) Svar med sitat
Gammel 12-06-06, 23:14   #3
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: jeg starter NÅ

Detta greier du vett du.. Er bare å gå på med krum hals.. Lykke til!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-06-06, 23:20   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Lykke til!!! Blir du matlei eller lei generelt, spør om råd her på forumet!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 00:30   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Hei igjen !
Så flott at du er igang !

Opprinnelig lagt inn av susanna

Hvilke salat/kål er best å bruke i salat? Jeg har plaid å bruke isberg salat men er den grei i ift karber?

Isberg salat er den minst næringsrike salattypen som finnes. Det er mer vann i den enn noe annet.

Dess mørkere og grønnere salaten er dess bedre er den. Kinakål er bedre enn isberg ! Det finnes massevis av salater å velge i nå. Bland og smak deg frem til en type du liker. Alle salater er OK i forhold til karber.

En god ide kan være å bruke Atkins sin tillatte matvareliste for induksjon. Bruker du de grønnsakene bruker du iallefall ikke feil typer !
Du har littegran friere tøyler på Ketolyse. Men spør etterhvert npr du lurer på noe....

Her er lista: Tillatte matvarer på Atkins Induksjon - som sagt, bare som en begynnelse, et grunnlag....

Nå i sommer er det jo perfekt med grillede grønnsaker også......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 03:56   #6
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Men..jeg mener å ha lest noe om at man ikke skal gå på ketogen kost når man ammer. Eller gjelder dette kun når man er gravid?

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 06:12   #7
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Opprinnelig lagt inn av Zen

Men..jeg mener å ha lest noe om at man ikke skal gå på ketogen kost når man ammer. Eller gjelder dette kun når man er gravid?

Dette er ikke noe problem spør du meg... min eks.kone gikk på ketogen kost under hele svangerskapet og ammeperioden, og vi fikk 2 fantastiske, vidunderlige barn som scoret topp på alle testene legene bruker å utføre. Melkeproduksjonen var heller ikke noe problem... den var feit nok i massevis... det var ikke vanskelig å se når glassene med ekstra morsmelk ble stående etter at pumpa måtte tas i bruk for å "lette på trykket". Det var oss dengang (for 4 og 2 år siden...), hva du selv velger, må du helt og holdent bestemme selv.

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 08:08   #8
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

uff dagen startet dårlig

Hadde ikke fått handlet inn noe lavkarb mat så frokosten ble en yoplait 0,1% med linfrø og solsikker kjerner, og vips var vel ca halve dagsrasjonen for karber oppbrukt...

skal handle så snart ungene er klar.

Ang amming så er jenta mi 8 måneder nå å får både grøt og middag utenom så jeg er ikke bekymret for det nå (men ammingen er grunnen til at jeg ikke har begynnt for lenge siden)

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 09:04   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Rom ble ikke bygget på en dag

Noen tips til frokost er f.eks omelett av et par egg. En fiberrik med egg eller kremost/agurk. Ferdig salat med masse ost med olje over.

Mange muligheter og det er bare vanlig mat, ikke noe spesiell mat..

Bare fortsett der du slapp, så går dette kjempefint

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 09:10   #10
Melania
Seniormedlem
 
Melania sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.135
Melania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snillMelania er virkelig snill

Sv: jeg starter NÅ

Grunnen til at man ikke skulle amme når man var i ketose trodde jeg var at "noe kroppen skiller ut, går over i melken? " - og at det ikke er så bra for babyen. Kansje noen kan supplere meg?. Nå har jeg slanket meg med lavkarbo tidligere når jeg har ammet med meget gått resultat. Jeg har riktignok ikke vært i ketose (spiste bla litt flere langsomme karbohydrater), men hadde flott vektnedgang for det

Lykke til!

__________________
Melanias vei til ett lettere liv!
- Januar 06 til Oktober 06 = -30kg!
- Vekt 30.01.07: 73
Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter!
Melania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 09:26   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Opprinnelig lagt inn av Melania

Grunnen til at man ikke skulle amme når man var i ketose trodde jeg var at "noe kroppen skiller ut, går over i melken? " - og at det ikke er så bra for babyen.

Grunnen til at det ikke er anbefalt å amme i ketose er at ketose er at en ikke vet hvrdan det påvirker ammingen/melken og hva stoffer som går over i melken og OM de er skadelige. Det finnes ingen forskning på dette. I tillegg er ketose en kostbar forbrenning for kroppen og at vi trenger den næringen vi får igjennom maten selv. Av samme grunn er det anbefalt å øke karbenivået noe, dvs. gå ut av ketose om man er gravid.

Jeg kjenner mange som har vært i ketose både gjennom graviditet og amming uten noen problem, - store friske barn har de fått og fornøyde er de. Men det var dette med forskningen da......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 09:28   #12
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Opprinnelig lagt inn av susanna

Hvilke salat/kål er best å bruke i salat? Jeg har plaid å bruke isberg salat men er den grei i ift karber?

Jeg begynte lørdag, så vi kan jo heie litt på hverandre

Når det gjelder salat/kål så er det lurt å sjekke boka godt. Der står det lister over karboinnhold (på sidene før oppskriftene starter). Jeg har skrevet ned på et ark (som jeg alltid har med meg i veska) hvor mye karber det er i grønnsaker jeg liker.
Og på den står det bl.a. at isbergsalat har 1,5 karber pr 100 gram. Av andre salater så står f.eks. hodesalat med 1,1, hodekål med 5,2 og kinakål med 1,8 (alt pr. 100 gram).

Håper det hjelper deg litt! Lykke til videre!

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 09:33   #13
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

charmtassen: ja vi må heie og hjelpe hvarandre.

Ang amming har Torkild selv sagt at det er helt i orden så lenge jenta mi får mat utenom. Har derfor valgt å gå i ketose.

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 09:49   #14
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Jeg vil tro det er greit å være i ketose om man er frisk og normalvektig (eller har gått ned mye og fått bra helse) i utgangspunktet, for da er jo kroppen vandt med å være der. Men jeg tror ikke det er så bra om man er syk og overvektig og går rett i ketose når man blir gravid eller ammer, for kroppen skiller jo ut MYE "giftstoffer" og reduserer fettvevet veldig fort, så da er det kanskje mer gunstig å ligge på et litt høyere karbenivå slik at det går litt saktere?

Om jeg blir gravid nå, så tør jeg ikke være i ketose siden jeg sikkert skiller ut mye slagg nå, men om jeg klarer å holde meg i ketose i noen måneder, går ned mye og får veldig god helse, så er det sikkert helt ok.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 10:55   #15
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

Jeg er vel ikke normalvektig akkurat. Bmi er på 27 for øyeblikket og har slanket meg over en periode nå så jeg tror ikke jeg skille ut store mengder slagg.

Enig med deg Iset at dersom du blir gravid NÅ vile jeg holdt meg litt unna ketosen. Men forstår tankegangen om at det nok er ok dersom du er godt igang. Jeg er vel kanskje litt overnervøs i gravid tilstand jeg så personlig hadde jeg ikke gjort det (men så har jeg desverre en erfaring jeg gjerne skulle vært foruten også på det punktet, og det forklarer vel min nervøsitet for å gjøre noe som helt jeg ikke er 100%sikker på når jeg er gravid)

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 10:59   #16
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: jeg starter NÅ

Huff ja det skjønner jeg kjempegodt.

Jeg fikk svangerskapsforgiftning sist og det holdt på å gå gale med både meg og barnet, fødte i uke 34, men heldigvis gikk alt strålende. Men jeg er overbevist om at jeg fikk det pga mitt dårlige, nei ELENDIGE, kosthold i svangerskapet, derfor er det nesten blitt en slags fanesak for meg - altså temaet Ernæring under svangerskapet.

Jeg kommer absolutt til å følge et lavkarbokosthold i neste svangerskap for å unngå forgiftning igjen, men om jeg kommer til å være i ketose tviler jeg på. Kommer nok ikke til å telle karber, men holde meg konsekvent unna sukker, ris, pasta, poteter og brød, og spise mye grønnsaker og litt belgfrukter.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 11:05   #17
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg kommer absolutt til å følge et lavkarbokosthold i neste svangerskap for å unngå forgiftning igjen, men om jeg kommer til å være i ketose tviler jeg på. Kommer nok ikke til å telle karber, men holde meg konsekvent unna sukker, ris, pasta, poteter og brød, og spise mye grønnsaker og litt belgfrukter.

Hørtes kjempefornuftig ut, hadde ikke vært redd fro det jeg heller. Go for it

Karbofråtsing i svangeskap er IKKE bra det heller nei, kan føre til f.eks svangerskapsdiabetes og det som "værre" er. Kjempebalastning for kropp, nyrer og ikke minst babyen

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 11:50   #18
Seigdama
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo city, hvem skulle trodd...
Alder: 40
Innlegg: 50
Seigdama er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

Vi har ca samme utgangspunkt, jeg er 83 kg. Greit å ha en som har ca samme mål, så kan man sammenligne litt å se om man går ned "det man skal". Selv om det er individuelle forskjeller

Seigdama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 12:01   #19
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

seigdama: så kjekt da, blir spennede å følge aller dere på ketolyse
Har du holdt på lenge?

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 13-06-06, 12:03   #20
Seigdama
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo city, hvem skulle trodd...
Alder: 40
Innlegg: 50
Seigdama er ny på veien

Sv: jeg starter NÅ

Nei, jeg begynte for en uke siden, etter pinsen. Da fikk jeg en åpenbaring om at her måtte noe gjøres...

Skal inn i sommerklærne når den varme august måned kommer

Seigdama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-06, 19:29   #21
Fridolina
Seniormedlem
 
Fridolina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.514
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: jeg starter NÅ

hei på dere nye..Jag begynte for 2 uker sedan. Tiden går fort!!!! Syns ikke dette har vart vanskligt i hele tatt..bare de 3 første dagerne då..Då va jag sugen på gotteri..Men nå finns ikke det suget i hele tatt...
Forskjellen på uke 1 å uke 2 for min del har vart stor..Denne uken har jag vart så slapp..orker nesten ikke å gå opp for en 15 m lang oppførsbakke engang...Har ikke haft noen matlust,er kvalm av tanken på mat.. Igår spiste jag 1 stekt egg å 3 skiver bacon till frukost og 4 st små kyllingvinger till middag ..ikke noe mer..Så då tvivlar jag på att jag kommer å gå ned denne uken.. Men det er ju bare å ta nye tag..så lenge man ikke spiser før mye karb så går jag vell ikke opp vartfall ..(håper jag)
Men vi må heie på varandre, å spørre mye her på forumet,det finns ju så mange flinke som sitter inne med svarene på det vi nye lurer på..

__________________
1/6 -5/10 Nådd mitt mål 65 kg

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no