Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Forhøyede leverprøver og Eurodiet?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-05-13, 14:09   #1
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Forhøyede leverprøver og Eurodiet?

Jeg vurderer begynne på denne dietten og skal ta blodprøver om få dager.
Vet fra i fjor at Alat er litt forhøyet dvs 49. Normalverdien er under 45. La på meg 7 kg på kort tid pga sykdom og hadde da fra før noen kilo for mye.
Begynte på medsiner sist høst b.la pga refluks og fikk nå vite at medisinen kan påvirker leveren. Regner med at da er Alat kanskje gått opp ytterligere.
Er litt redd for hva de nye blodprøvene vil vise. Kolestrolet mitt er også lett forhøyet.
Hva skal til for at jeg ikke kan få begynne med Eurodiet? Kan forhøyede leverprøver sette en stopper for dette? Er forespeilet en kur på 4 uker i fase 1 også begynne/fortsette kost ala Lindberg.
Har bMI på 29.


Sist redigert av Miriam : 22-05-13 kl 14:14.
Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 22-05-13, 22:51   #2
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Forhøyede leverprøver og Eurodiet?

De sjekker nyre og leverprøver så det kan hende du ikke kan gå på det, eller at de sjekker deg ekstra nøye opp. Men det finnes vel mange andre måter å slanke seg på, så det er ikke verdens undergang. Regner med at du får anbefalinger på hva som kan være bra for deg. Og ikke si det til noen men ekte mat smaker best (Jeg er på dag 1 på Eurodietten)

__________________


Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-05-13, 20:34   #3
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Forhøyede leverprøver og Eurodiet?

Nå har jeg gått på Eurodiett i en uke, og er veldig fornøyd så håper du får gått på det om du ønsker det. Måtte venne meg litt til smakene og litt uvel de første dagene. Men nå er jeg veldig fornøyd, går ned i vekt, mett og god, og synes produktene smaker godt

__________________


Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:10   #4
Miriam
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 138
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Forhøyede leverprøver og Eurodiet?

Takk for svar Masse lykke til til deg Leyyda.
Jeg fikk prøvesvarene i dag og Alat var lett forhøyet. GT var normal. Langtidsblodsukkeret Hbaic var litt for høyt så det er på høy tid at jeg får gått ned noen kilo. Har vært mye i ro de siste 3-4 årene pga sykdom og skader og kiloene har rast på.
Ønsker å gå ned 10-12 kg, og av ulike årsaker er de vanskelig å få av.
Har iallefall fått klarsginal og regner med å begynne neste uke.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 20:55   #5
Leyyda
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 58
Leyyda er på en erverdig vei

Sv: Forhøyede leverprøver og Eurodiet?

Opprinnelig lagt inn av Miriam, her.

Takk for svar Masse lykke til til deg Leyyda.
Jeg fikk prøvesvarene i dag og Alat var lett forhøyet. GT var normal. Langtidsblodsukkeret Hbaic var litt for høyt så det er på høy tid at jeg får gått ned noen kilo. Har vært mye i ro de siste 3-4 årene pga sykdom og skader og kiloene har rast på.
Ønsker å gå ned 10-12 kg, og av ulike årsaker er de vanskelig å få av.
Har iallefall fått klarsginal og regner med å begynne neste uke.

Så fint at du får begynne. Masse lykke til. Jeg var veldig i tvil om jeg klarte å holde ut på en sånn kur. Har hengt opp kalender i gangen så jeg krysser av for hver dag. Bestilte startpakken på 10 dager. I dag har jeg bestilt nye produkter og gleder meg til de kommer

Jeg erstatter frokosten med et hardkokt egg, da jeg ikke var så veldig glad i produktene deres som skal tilsettes skummet melk - det er flytende drikke, og noen desserter - holder med et av dagen med de. Koser meg ellers med masse grønnsaker til. Middagsgrønnsakene har jeg litt rød pesto i for smakens skyld.


Dette er den beste "pulverkuren" jeg har prøvd. Jeg er stapp mett og superfornøyd, slik man ofte er i ketose.


Hva var langtidsblodsukkeret ditt på?

__________________


Leyyda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Eurodiet ... meller88 Eurodiett 3 13-06-17 08:31
Eurodiet og trening Chripo Eurodiett 2 14-11-12 20:03
Eurodiet Agnes Dr Lindbergs 2 08-02-11 10:47
Leverprøver er forhøyet kamp Stoffskifte / hormonproblemer 3 14-12-10 12:26
Etter EuroDiet? kikja Eurodiett 7 11-11-08 19:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no